Unser kleiner Prinz wollte nicht mehr warten!
Moderator: Phönix
- flying_blondie
- Mod. im Ruhestand
Re: Unser kleiner Prinz wollte nicht mehr warten!
liebi jasmin
Bin grad über din geburtsbricht gstolperet. Mag mi na guet erinnere, wie du bi euisem monatsforum angst gha häsch vonere witere früehgeburt. Bin froh, isch s anderst use cho. Leider chan ich jetzt dini gfühl vo damals sehr guet nahvollzieh. Ich glaub, die erfahrig prägt eim fürs lebe. Aber dnkbarkeit isch däfür umso grösser.
Alles liebi
Blondie per handy, wo scho lang schlafe sött
Bin grad über din geburtsbricht gstolperet. Mag mi na guet erinnere, wie du bi euisem monatsforum angst gha häsch vonere witere früehgeburt. Bin froh, isch s anderst use cho. Leider chan ich jetzt dini gfühl vo damals sehr guet nahvollzieh. Ich glaub, die erfahrig prägt eim fürs lebe. Aber dnkbarkeit isch däfür umso grösser.
Alles liebi
Blondie per handy, wo scho lang schlafe sött
- Jasmin73
- Junior Member
jöö blondie, i ha nid emou meh gwüsst, dass mi geburtsbricht vo denn no online isch!
jo, die angscht isch würklech unbegründet gsi, mini zwöi angere ching hei uf sech lo warte.
jo, die angscht isch würklech unbegründet gsi, mini zwöi angere ching hei uf sech lo warte.

Üses Glück isch perfekt: Maxi-Prince 06 * Midi-Prince 08 * Mini-Prince 10
Danke für deinen Geburtsbericht. Sehr eindrücklich und einfach sehr schwer ohne Kind nach Hause zu können. Bin froh, dass alles gut gegangen ist und ihr nun zusammen sein könnt. Euch alles Liebe und Gute
- flying_blondie
- Mod. im Ruhestand
@jasmin: bin eben am ALLE geburtsberichte durchlesen, als Vorbereitung für meine Doula-Ausbildung. Da bin ich drüber gestolpert. Geburtsberichte lesen auf dem Handy geht eben super, während ich neben Olivia liege (Stunden über Stunden). Lg