WINTI MAMI'S De Teil 86!
- TiFlaYa
- Member
man
die münds dir nacheliefere und du chasch sie denn mit der Kontozahlig abgliche....
die münds dir nacheliefere und du chasch sie denn mit der Kontozahlig abgliche....

Re: WINTI MAMI'S De Teil 86!
Yasi: aber es isch scho nid ganz fair das sie de fehler machet und ich muen defür zahle.
Büecher: kennt öppert shades of grey? Ich muen mich als totale liebhaber vo dere trillogie oute! Resp. De dritti teil chunt ja erst na.
Hüt: ha wieder mal schwimme mit drü chind allei! Isch jedesmal wieder e freud. Grrrr
Büecher: kennt öppert shades of grey? Ich muen mich als totale liebhaber vo dere trillogie oute! Resp. De dritti teil chunt ja erst na.
Hüt: ha wieder mal schwimme mit drü chind allei! Isch jedesmal wieder e freud. Grrrr
- TiFlaYa
- Member
Man
ha eigentich gmeint du chächsch verlange das sie dir d'Lohnzettle namal uselönd und sett deh denn der Abzug ned gmacht sii chasch es abgliche mit dem wo ufs Konto becho hesch - ha drum scho vo Studentejobs ghört wos da eifach behauptet derbii hends es abzoche und zocket eifach namal ab - drum immer wichtig selber au d'Stunde ufschriebe und deh weisch ja wieviel du setsch Brutto ha und Netto isch ca 10% weniger...
ha eigentich gmeint du chächsch verlange das sie dir d'Lohnzettle namal uselönd und sett deh denn der Abzug ned gmacht sii chasch es abgliche mit dem wo ufs Konto becho hesch - ha drum scho vo Studentejobs ghört wos da eifach behauptet derbii hends es abzoche und zocket eifach namal ab - drum immer wichtig selber au d'Stunde ufschriebe und deh weisch ja wieviel du setsch Brutto ha und Netto isch ca 10% weniger...

@man
Das chans ja nöd sii. Würd also au nomal d Lohnuszüg beaträge dass du das chasch kontrolliere. Isch ja voll blöd :-/
Das chans ja nöd sii. Würd also au nomal d Lohnuszüg beaträge dass du das chasch kontrolliere. Isch ja voll blöd :-/
@man
Gueti Idee. Ich finde hald so Züüg no lässig, womer cha bruuche und dänn ischs wäg.
Aber das isch no schwierig für jedes Jahr.
Mir mached das Jahr Kaffi-to-go-Becher oder wiemer das nennt.
Die chamer wie uufmache und e Zeichnig zum Biispiil driitue. Das isch au nöd öppis zum verbruuche. Ussert mer rüehrts furt, wills nach 1x wäsche eh driigloffe isch unds nöme schön isch. 
Jöö, dA.my isch ja lustig. Ja, doch, Zahle verfolged eus no bis as Läbesend
@man und shorna
Gratuliere Eune 2ne zum 1. Geburi!!!
@fame
Und i wer isch de Jan verliebt?
@mary
Ich ha au keis Chind, wo chönnti cho. Ah doch, es isch ja am Abig, dänn isch ja kei KIGA. Aber zwiit isch es eus au no.
@saralena
De Rahel dämm Fall au alles alles Gueti zum Geburi!!
Gueti Idee. Ich finde hald so Züüg no lässig, womer cha bruuche und dänn ischs wäg.

Mir mached das Jahr Kaffi-to-go-Becher oder wiemer das nennt.

Jöö, dA.my isch ja lustig. Ja, doch, Zahle verfolged eus no bis as Läbesend

@man und shorna
Gratuliere Eune 2ne zum 1. Geburi!!!
@fame
Und i wer isch de Jan verliebt?

@mary
Ich ha au keis Chind, wo chönnti cho. Ah doch, es isch ja am Abig, dänn isch ja kei KIGA. Aber zwiit isch es eus au no.

@saralena
De Rahel dämm Fall au alles alles Gueti zum Geburi!!
- Shorna
- Senior Member
Da wär ich debie, han nur s chliene Chind dihei und chan so au besser plane. Schaffe eifach Mo Di und Do.
- cia1
- Newbie
Hallo zämme, mäld mi au wieder mal da ine
@Treffe
Mir wered au debi
sofern all gsund sinnd!
@us
Bi eus gahts grad drunder und drüber und ich chum zu nüt
dä Jamie hätt sitt am Sunntig Fieber und en schlimme Hueste, d Alessia MOE und ich bin au vercheltet! Di einzig wo fit und munter isch, isch Jessica!
Ich bin total kaputt und müed...hoff es gaht schnell verbii!!!
Wünsch allne ä schös Tägli!!

@Treffe
Mir wered au debi

@us
Bi eus gahts grad drunder und drüber und ich chum zu nüt

Ich bin total kaputt und müed...hoff es gaht schnell verbii!!!
Wünsch allne ä schös Tägli!!

Stärnli 11/09
- Turbohuän
- Newbie
@Träffe
Mir sind "leider" bis uf dä Mäntig, 15.10. scho voll verplanet i dä Herbschtferie!
Wänn isch in Winti überhaupt?
@Cia
Eui allne gueti Besserig! Isch au chli immer dä Wurm drin bi eui
Mir sind "leider" bis uf dä Mäntig, 15.10. scho voll verplanet i dä Herbschtferie!
Wänn isch in Winti überhaupt?
@Cia
Eui allne gueti Besserig! Isch au chli immer dä Wurm drin bi eui

-
- Newbie
Hallihallo zäme
Ich han no nie bi eu gschriebe, wirde aber ines paar Täg au es Winterthurer Mami
Drum hani dänkt ich lueg mal bi eu inne.
Grüessli a all
Ich han no nie bi eu gschriebe, wirde aber ines paar Täg au es Winterthurer Mami

Grüessli a all
- cia1
- Newbie
@Turbohuän
Herbstferie sinnd vom 6.10.-21.10.
Danke, ja bi eus isch würkli dä Wurm drinn
naja dä Ale gahts eigentlich wieder guet, nur dä Jamie isch immerno chrank!
@nihilia
Härzlich Willkomme bi eus!
Vo wo in Winti bisch denn?
Wünsch dir schomal ä wunderschöni Geburt!!
Herbstferie sinnd vom 6.10.-21.10.

Danke, ja bi eus isch würkli dä Wurm drinn

@nihilia
Härzlich Willkomme bi eus!
Vo wo in Winti bisch denn?
Wünsch dir schomal ä wunderschöni Geburt!!

Stärnli 11/09
-
- Newbie
@ Cia1 : Danke fürs Willkomme-heisse
Ich bin äs echts Winterthurer Urgestein, aber ide letschte 7 Jahr Winti untreu gsi und jetzt sit Mitti August wieder zrugg. Euses neu Dihei isch in Elsau.
Und ehm ja....danke für d'Glückwünsch bezüglich d'Geburt
Wär froh het sie scho hinter mir.....

Und ehm ja....danke für d'Glückwünsch bezüglich d'Geburt

- Shorna
- Senior Member
@ nihilia
Willkomme i eusem Grüppli.
Bi dir staht Geburt ja unmittelbar bevor... Alles Gueti!
@ cia
Wie gahts eu?
Willkomme i eusem Grüppli.

Bi dir staht Geburt ja unmittelbar bevor... Alles Gueti!
@ cia
Wie gahts eu?
- Shorna
- Senior Member
Liebe Flavio, mir wünsched dir alles Gueti zu dim 4. Geburtstag! Gnüss Ziet mit em Mami, Papi, Gschwüschterti und Fründe 

- TiFlaYa
- Member
nihilia
deh bisch ja ganz i eusere nöchi... mir sind in Hegi die Heime... Falls öpe mal mittem 680er fahrsch bin ich die mit der 2 ''WildenKerle'' wo us prinzip s'ganz Posti unterhaltet
Wünsch dir au e wunderschöni Geburt und deh e schöni kennelern ziit....
Shorna
danke dir viel mal...
Treffe
eusi Herbstferie fülle sich au... i der erste Wuche hette mir am Nami emel na ziit usser am Mo. die 2. Wuche isch so guet wie usbuecht....
deh bisch ja ganz i eusere nöchi... mir sind in Hegi die Heime... Falls öpe mal mittem 680er fahrsch bin ich die mit der 2 ''WildenKerle'' wo us prinzip s'ganz Posti unterhaltet

Wünsch dir au e wunderschöni Geburt und deh e schöni kennelern ziit....
Shorna
danke dir viel mal...
Treffe
eusi Herbstferie fülle sich au... i der erste Wuche hette mir am Nami emel na ziit usser am Mo. die 2. Wuche isch so guet wie usbuecht....

- cia1
- Newbie
@TiFlaYa
Nachträglich au vo eus ä grosses Happy Birthday dim Prinz
@Shorna
Danke, dä Kids gahts langsam besser, dä Jamie hätt mal sittere Wuche endlich kei Fiäber meh, aber er und ich huestet um d'Wett
Wiä gahts eu so? Häsch dich etz scho chli igläbt, oder finndsch es immernonig guet wod jetzt wohnsch?
@Herbstferie
Mir hännd eigentlich nüt grossartigs vor und daher Ziit zum abmache
ich freu mich ehrlichgseit au nid gross uf d'Ferie, allei mit 3 Kids finndi nach wi vor astrengend, vorallem will dä Jamie im moment eifach obermüehsam isch
ich lüt am Mäntig bim Jugensekretariat a für en Termin, bruch ä Beratig, will so magi eifach nid und d'Jessica benimmt sich immer meh wiä de Jamie...ufff
@nihilia
Ah, schön! Elsau isch recht schön zum Wohne! Mir sinnd in Seen dihei! Bin also au ä treui Winterthurerin mit Usnahm vo zwei Jahr!
Wünsch eu allne ganz ä schös Tägli
Nachträglich au vo eus ä grosses Happy Birthday dim Prinz

@Shorna
Danke, dä Kids gahts langsam besser, dä Jamie hätt mal sittere Wuche endlich kei Fiäber meh, aber er und ich huestet um d'Wett

Wiä gahts eu so? Häsch dich etz scho chli igläbt, oder finndsch es immernonig guet wod jetzt wohnsch?
@Herbstferie
Mir hännd eigentlich nüt grossartigs vor und daher Ziit zum abmache

@nihilia
Ah, schön! Elsau isch recht schön zum Wohne! Mir sinnd in Seen dihei! Bin also au ä treui Winterthurerin mit Usnahm vo zwei Jahr!
Wünsch eu allne ganz ä schös Tägli

Stärnli 11/09
-
- Newbie
@ TiFlaYa : Ja, Hegi isch tatsächlich nid wiit. Und hmm...da ich so ä typischi Autofahr-Tussi bin und ÖV's eher vermiede, han ich das Vergnüege mit Dine Kids im Poschti nonig gha 
Danke für d'Glückwünsch bezüglich dä Geburt....ich hoffe sehr es gaht ändlich los. Mag nüm.
@ Cia1 : ja doch, es gfallt mer in Elsau. Vorallem bini endli wieder zrugg in Winti. Früehner han ich immer glached wänn öper gseit hät : "eimal Winti - immer Winti"....aber hm, es hät scho öpis

Danke für d'Glückwünsch bezüglich dä Geburt....ich hoffe sehr es gaht ändlich los. Mag nüm.
@ Cia1 : ja doch, es gfallt mer in Elsau. Vorallem bini endli wieder zrugg in Winti. Früehner han ich immer glached wänn öper gseit hät : "eimal Winti - immer Winti"....aber hm, es hät scho öpis

- Shorna
- Senior Member
@ cia
So würkli acho bin ich immer nanig. Ich dörf eifach nid uf Wülflinge, suscht ist es wieder ganz schlimm.
So würkli acho bin ich immer nanig. Ich dörf eifach nid uf Wülflinge, suscht ist es wieder ganz schlimm.
Gueti Besserig eui allne!
D'a.my hät au grad e scharlach hinder sich!
Herzlich willkomme! Freu dich uf d'geburt. Es isch es schöns gfühl!
Herbstferie: min maa hät au ferie und denn chani nid, ussert mo und di ide erste wuche.
Die wuche wirds bi eus turbulent. D' n.aya morn und de m.eo am mi am geburri fiire! Voremne jahr het mer de fraui gseit ich hegi wehe, leider hani nüt gspührt! Und en tag später hani mis schätzeli scho ide arme gha! Und jetzt hani den keis baby meh und ich vermisse es scho mega!
D'a.my hät au grad e scharlach hinder sich!
Herzlich willkomme! Freu dich uf d'geburt. Es isch es schöns gfühl!
Herbstferie: min maa hät au ferie und denn chani nid, ussert mo und di ide erste wuche.
Die wuche wirds bi eus turbulent. D' n.aya morn und de m.eo am mi am geburri fiire! Voremne jahr het mer de fraui gseit ich hegi wehe, leider hani nüt gspührt! Und en tag später hani mis schätzeli scho ide arme gha! Und jetzt hani den keis baby meh und ich vermisse es scho mega!
- TiFlaYa
- Member
cia1
mir hend au es riese getto mit der Jungs...
Verzellsch deh was sie dir grate hend???
Mir sind der Yanic am abkläre und hoffe das es deh nameh besseret...
hend ihn jetzt au vorläufig usem Hockey gnah - defür isch er im TV ... i der Herbstferie fangt er denn wieder mittem Hockey ah - hoffet das er im Light Programm der aschluss ned verlürt - abr ruhiger isch er scho es biz... mir hend ihm glaub eifach z'viel freiheit lah, zviel eigeentscheidig...
mir hend au es riese getto mit der Jungs...
Verzellsch deh was sie dir grate hend???
Mir sind der Yanic am abkläre und hoffe das es deh nameh besseret...
hend ihn jetzt au vorläufig usem Hockey gnah - defür isch er im TV ... i der Herbstferie fangt er denn wieder mittem Hockey ah - hoffet das er im Light Programm der aschluss ned verlürt - abr ruhiger isch er scho es biz... mir hend ihm glaub eifach z'viel freiheit lah, zviel eigeentscheidig...