Danke für d Genesigswünsch. Mir hend denn am samstig zum Dokter müese....wie immer in Notfall.
Am Frytig hani denkt er hegis gschafft dass sFieber abegaht aber....i de Nacht het er denn Briegged, di ganzi Lippe offe und über 39 Grad Fieber gha. Es isch denn aber zum Glück doch kei Bronchitis oder Lungeentzündig gsy sondern "nur" en Virus. De Dökte het denn no es anders Fiebermitteli und stärcheri Zäpfli verschriebe. Hüt isch jetzt de ersti Tag gsy wo min Spatz fieberfrei gsy isch sit 6 Täg!!! Ad Fasnacht het er nid welle.....seit alles!
@chranki chind
Sind eui au so müesami Chranki? De Robin wett nüt mache, kei Zäpfli, kei Sirup,kei Salbi uf d Lippe, nid Inhaliere eifach totali Verweigerig....

mängisch dörfi nidemal tröste.....
Wie isch das bi eune und wie mached ihr das wenn dMedigabe zum Mamcht oder Ringkampf werdet?
@Hi Sprössi
Das mit de Windle het sich sicher erledigt.......
Chan öpper no Windle bruche (glaub Grössi 5....

)
Wie gahts eu?
@Manderindli
Chan ich mir guet vorstelle wie d Lüt gaffet.... de Robin het bis 6 Monet mega schlimmi Huut gah het würkli grusig usgseh.....und immer d Frag oh.... was het er denn???
@Stini
au weiha..ich weiss glaubsgarnid wie schön ichs han.....de Robin macht nie so sache....ähhmmm....ussert...mitem Ohrethermometer spiele und debie vo Celsius uf Fahrenheit umstelle.....und de Clou mer chönds nümme zruggstelle....jetzt heisst jedesma rechne!!! Ich glaub bim Robin fangts erste jetzt a mitem Seich mache...
@us
Mir hend sit 4 wuche es Büs. Zur Zyt sind d Meersöili im Huus imene separate Zimmerli. Bis jetzt hanid Türe immer zuegmacht aber nid abgschlosse...hüt Mittag isch d Kimba bi de Meersöili im Gheg uf de luur glege

ich han faste en Herzschlag gha. Zum Glück isch nüt passiert....aber d Türe schlüssi jetzt ab! (wer d Türe ufgmacht (Büsi/Robin) oderöb ich sie vergesse han zue zmache weissi nid)