Rüti ZH und umgebung Teil 2
-
- Newbie
Re: Rüti ZH und umgebung Teil 2
@tigerfink
Ja ich wohn i de nöchi vom Bahnhof, Lauf halt immer Chli im gliche Kreis... Widacher, Gmeind, Migros, Klosterhof... Naja bin zwar scho lang in Rüti aber ohni Chind händ mich Wanderweg nöd so interessiert... Ich wird mal glaub's über Fägswil nach Wald spaziere.
@mami82
Rappi isch scho schön, gönd am Wuchenend au gern mal go esse nach Rappi. Suscht au im Stampf, aber wöt nöd jedesmal mitem Auto unterwegs au... Suscht au viel in Züri und Umgebig (Irchelpark, Glattpark... Isch recht herzig)
Ahh Wald, mim Schatz isch es chlini sehr Kaff, Rüti isch so en Kompromiss gsi, suscht wäri glaub's nöd weg, hehe... Also nur scho Laupen find ich schön zum laufe, also hine dure. Hät en schöne Weg is Dorf. Und s'Kaffi Röthlin hani au soooooo gern, so feini Chueche, hehe
Ja ich wohn i de nöchi vom Bahnhof, Lauf halt immer Chli im gliche Kreis... Widacher, Gmeind, Migros, Klosterhof... Naja bin zwar scho lang in Rüti aber ohni Chind händ mich Wanderweg nöd so interessiert... Ich wird mal glaub's über Fägswil nach Wald spaziere.
@mami82
Rappi isch scho schön, gönd am Wuchenend au gern mal go esse nach Rappi. Suscht au im Stampf, aber wöt nöd jedesmal mitem Auto unterwegs au... Suscht au viel in Züri und Umgebig (Irchelpark, Glattpark... Isch recht herzig)
Ahh Wald, mim Schatz isch es chlini sehr Kaff, Rüti isch so en Kompromiss gsi, suscht wäri glaub's nöd weg, hehe... Also nur scho Laupen find ich schön zum laufe, also hine dure. Hät en schöne Weg is Dorf. Und s'Kaffi Röthlin hani au soooooo gern, so feini Chueche, hehe
Hoi mitenand
Min Ma hät jetzt fasch ä Wuche frei gha und ich bin ja sooooo froh, gaht er jetzt wieder go schaffe
Mir händ zwar en huufe chöne erledige, aber irgendwenn langets denn au
@darvida
Mir händ bis November letsch Jahr au bim Bahnhof gwohnt. Det häsch würkli nöd viel Möglichkeite zum spaziere, ebä usser gasch is Dorf oder laufsch dur Quartier. Chöntsch höchstens no dä Haltberg ufe, aber mir isch dä immer z'steil gsi.
Min Ma hät jetzt fasch ä Wuche frei gha und ich bin ja sooooo froh, gaht er jetzt wieder go schaffe

@darvida
Mir händ bis November letsch Jahr au bim Bahnhof gwohnt. Det häsch würkli nöd viel Möglichkeite zum spaziere, ebä usser gasch is Dorf oder laufsch dur Quartier. Chöntsch höchstens no dä Haltberg ufe, aber mir isch dä immer z'steil gsi.
-
- Member
hey ladies, wenn isch jetzt s kaffi ründeli?
Ach princess, häsch es scho wieder verpasst
Ne, seich. Gueti Frag, isch glaub wägem 1. Mai chli under gange.
Die Wuche isch bi mir nur dä Frietig möglich. Nächsch Wuche Mittwuch oder Donnstig Nami. Oder mir verschiebeds gad uf dä Samstig und käfeled a minere chline ihrem Geburifest

Die Wuche isch bi mir nur dä Frietig möglich. Nächsch Wuche Mittwuch oder Donnstig Nami. Oder mir verschiebeds gad uf dä Samstig und käfeled a minere chline ihrem Geburifest

-
- Member
hüt nami spontan ab de 15.00 Uhr im migros restaurant? wer isch debi?
Wämmer jetzt nomal en Versuech mit Käfele starte? Nächsch Wuche Mittwuch? Wer isch däbi?
-
- Newbie
Also ich wär debi.
- mami82
- Newbie
hallo mitenand
hoff ihr hend die schträng ziit au guet überstande? jewils de "fählendi" tag hani guet gmerkt. wenn min maa ein tag meh frei het, hemmer immer volls programm! hend vil unternoh mitenand.
@kafi
bin am mittwuch au debii!
liebs grüessli und es schöns weekend
hoff ihr hend die schträng ziit au guet überstande? jewils de "fählendi" tag hani guet gmerkt. wenn min maa ein tag meh frei het, hemmer immer volls programm! hend vil unternoh mitenand.

@kafi
bin am mittwuch au debii!
liebs grüessli und es schöns weekend
schnüseli februar2011
und drüü * im herzä
und drüü * im herzä
morn ca. 15.00 Migrosresti ok? Oder lieber früehner, spöter oder anderi Location?
-
- Member
Am morge oder zum zmittag wäred mir debi. Sind am 3 anen geburi iglade..
- mami82
- Newbie
also mir isch de morge generell lieber. ab em 9:30 wär super.
gah us luter gwohnheit am morge amigs mit em auto go poschte. so müessti nur eimal s'auto füre näh...
am nami gömmer meischtens z'fuess go tierli luege oder pfütze gumpe
liebs grüessli
gah us luter gwohnheit am morge amigs mit em auto go poschte. so müessti nur eimal s'auto füre näh...
am nami gömmer meischtens z'fuess go tierli luege oder pfütze gumpe

liebs grüessli
schnüseli februar2011
und drüü * im herzä
und drüü * im herzä
Mir sind eigetli gaaaar kei morgemensche und gönd am morge nur zum huus us, wenns unbedingt si mues 
Wenn mir aber pressiered mit ufstah würdeds mir glaub scho schaffe. Wämmer dämfall de morge fixe?
Darvida, bisch au immerno däbi?

Wenn mir aber pressiered mit ufstah würdeds mir glaub scho schaffe. Wämmer dämfall de morge fixe?
Darvida, bisch au immerno däbi?
-
- Newbie
Hmm bin au Ken morgä Mensch. Am Nammi öppe um halb vieri wäri debi gsi... Wünsch eu aber viel Spass. Lg
- mami82
- Newbie
guete morge mitenand 
hoffe es gaht allne guet? ändlich mal wider schöns wätter! mir gnüssed jede sunne-tag! hett öpper mal luscht uf es spilpi-träffe?
@evolet. häsch scho züglet? alles guet gange? luscht mal i "üsem" dorf spaziere?
liebs grüessli

hoffe es gaht allne guet? ändlich mal wider schöns wätter! mir gnüssed jede sunne-tag! hett öpper mal luscht uf es spilpi-träffe?

@evolet. häsch scho züglet? alles guet gange? luscht mal i "üsem" dorf spaziere?
liebs grüessli
schnüseli februar2011
und drüü * im herzä
und drüü * im herzä
- Evolet2011
- Newbie
Mami82
Ja mir sind zùglet. Es isch alles meh oder weniger guet gange. Leider hets am zügel tag wi us küble gregnet!!
Ja sehr gern! Wen??
Ja mir sind zùglet. Es isch alles meh oder weniger guet gange. Leider hets am zügel tag wi us küble gregnet!!

Ja sehr gern! Wen??
UNSER ENGEL: LYNN EVOLET 04-05-2011
WWW Button bitte in einem neuen Tab öffnen, sonst geht es leider nicht!
- Rinne
- Junior Member
So jetzt hani eu doch au wieder gfunde 
@tigerfink
Mir sind eus ja die letschte wuche au immer mal wieder über de Weg gloffe, viellecht händ mir es anders mal meh Ziit und chönd es Käffeli trinke
@evolet
Sind ihr guet zügled? Hoffe de Ärger mit de alte Verwaltig haltet sich in Grenze ?
@rest
Lahn eu eifach es grüessli da.

@tigerfink
Mir sind eus ja die letschte wuche au immer mal wieder über de Weg gloffe, viellecht händ mir es anders mal meh Ziit und chönd es Käffeli trinke

@evolet
Sind ihr guet zügled? Hoffe de Ärger mit de alte Verwaltig haltet sich in Grenze ?
@rest
Lahn eu eifach es grüessli da.
- Evolet2011
- Newbie
Rinne
Nei dä ärger isch leider sehr gross!!!!
Aber mir versuechend das ez hinter eus la.
Nei dä ärger isch leider sehr gross!!!!

- mami82
- Newbie
evolet, ich mach dir e PN
schnüseli februar2011
und drüü * im herzä
und drüü * im herzä
- mami82
- Newbie
hey liebi lüüt!
hoffe es gaht eu allne guet?
es isch soo schöns wätter, das mir praktisch de ganz tag nur verusse sind.
lahn eu ganz es liebs grüessli da.
hoffe es gaht eu allne guet?
es isch soo schöns wätter, das mir praktisch de ganz tag nur verusse sind.
lahn eu ganz es liebs grüessli da.

schnüseli februar2011
und drüü * im herzä
und drüü * im herzä
- Evolet2011
- Newbie
Hallo zäme,
wän händ ihr wegere spielgruppe gluegt??
Mir sind ja afang Juni na züglet und wil mir scho länger gwüsst händ das en umzug chunt hämer nüm gross Rüti gluegt. Ez simer Wald und i wür si gärn 1 Morge schicke.
Mir händ ez eini ganz i dä nöchi gfunde und au na Prislich i eusem Rame. Mal luege ob die überhaupt na es plätzli händ abem august.
was mumer na beachte??
wän händ ihr wegere spielgruppe gluegt??
Mir sind ja afang Juni na züglet und wil mir scho länger gwüsst händ das en umzug chunt hämer nüm gross Rüti gluegt. Ez simer Wald und i wür si gärn 1 Morge schicke.
Mir händ ez eini ganz i dä nöchi gfunde und au na Prislich i eusem Rame. Mal luege ob die überhaupt na es plätzli händ abem august.
was mumer na beachte??