Juhu auch wir legen los- die Schwangeren
:)Hallihallo:)
Hier schreiben alle Schwangeren aus dem Thread "Juhu auch wir legen los".
Bitte gebt mir nochmals eure Angaben für die erste Seite:)
Wir freuen uns auf spannende Seiten:)
Unsere Schwangeren:
September: 84/ 1. Kind/ ET 3.8.15
Linn: ZH/ 83/ 2 Töchter 10&12/ ET 28.8.15
Chliini82: SG/ 84/ 1. Kind/ ET 6.9.15
Rafa: ZH/ 79/ Tochter 13/ ET 4.10.15
Deidelina: AG/ 84/ Tochter 10/ ET 12.12.15
Carina16: LU/ 84/ 1. Kind/ ET 12.12.15
Alessa: GL/ 82/ 1. Kind/ ET 14.12.15
Wendy: 77/ Kind Nov 14/ ET 1.1.16
Sarenz: AG/ 87/ 1. Kind/ ET 6.1.16
Smack:
Tamara79: AG/ Tochter 14/ ET 1.2.16
Nächste FA Termine:
Linn: 25.6
Rafa:
Chliini:
September:
Alessa:
Deidelina:
Carina: 8.7
Wendy:
Sarenz: 25.6
Smack:
Tamara79: 24.6
Unsere Sternchen tief im Herzen:
Valea: Mai 15
Bitte all Agabe woner jewiils uf dere Siite wänd, per PN a mich, merci!
Hier schreiben alle Schwangeren aus dem Thread "Juhu auch wir legen los".
Bitte gebt mir nochmals eure Angaben für die erste Seite:)
Wir freuen uns auf spannende Seiten:)
Unsere Schwangeren:
September: 84/ 1. Kind/ ET 3.8.15
Linn: ZH/ 83/ 2 Töchter 10&12/ ET 28.8.15
Chliini82: SG/ 84/ 1. Kind/ ET 6.9.15
Rafa: ZH/ 79/ Tochter 13/ ET 4.10.15
Deidelina: AG/ 84/ Tochter 10/ ET 12.12.15
Carina16: LU/ 84/ 1. Kind/ ET 12.12.15
Alessa: GL/ 82/ 1. Kind/ ET 14.12.15
Wendy: 77/ Kind Nov 14/ ET 1.1.16
Sarenz: AG/ 87/ 1. Kind/ ET 6.1.16
Smack:
Tamara79: AG/ Tochter 14/ ET 1.2.16
Nächste FA Termine:
Linn: 25.6
Rafa:
Chliini:
September:
Alessa:
Deidelina:
Carina: 8.7
Wendy:
Sarenz: 25.6
Smack:
Tamara79: 24.6
Unsere Sternchen tief im Herzen:
Valea: Mai 15
Bitte all Agabe woner jewiils uf dere Siite wänd, per PN a mich, merci!
Zuletzt geändert von linn am Di 16. Jun 2015, 07:50, insgesamt 44-mal geändert.
Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren
huhuuu
Daaanke!
chliini22 - SG - Jahrgang 1984 - 1. Kind - ET 6.9.2015
Fehlt na öppis?
Grüessli
Daaanke!
chliini22 - SG - Jahrgang 1984 - 1. Kind - ET 6.9.2015
Fehlt na öppis?
Grüessli

Supi danke!!! Nei isch ok, oder:)!?
Machs denn zabig, bi im schuss.
Tschüüüüss
Machs denn zabig, bi im schuss.
Tschüüüüss
Guguuus
Dankä vielmal...freu mich uf än spannendä ustusch
Rafa - ZH - Jahrgang 1979 - eine Tochter (2013) - ET 4.10.2015
Liäbs grüässli Rafa
Dankä vielmal...freu mich uf än spannendä ustusch

Rafa - ZH - Jahrgang 1979 - eine Tochter (2013) - ET 4.10.2015
Liäbs grüässli Rafa
guguuus
wiä gahts eui?
ich muäss jetzt eifach mal chli jammerä bi eui
mir isch äs sooooo schlecht, ich bin sooo müäd, han ständig chalt und sodbrennä han ich au! isch bi minärä erschtä ss scho so gsi (ussert sodbrennä) aber alles viel weniger...ich weiss ja für was ichs machä und ab dä 13. wuchä sött das ganze au wieder verbi si aber äs git täg wiä hüt da mag ich echt nüm...sitzä im büro und weiss nöd ob ich lieber wür schlafä oder ufs wc rennä
linn wiä gseht das mit dinä supermitteli us? mini fründin wo bimänä FA schafft hät gmeint ich chöngi motilium und itinerol b6 bedenkälos nä...getrau mich aber irgendwiä doch nöd
sorry für das gejammer...hät eifach müässä ussä....dankä fürs lesä und allfälligi tipps
schöns tägli und gnüssäd d'sunnä
wiä gahts eui?
ich muäss jetzt eifach mal chli jammerä bi eui

linn wiä gseht das mit dinä supermitteli us? mini fründin wo bimänä FA schafft hät gmeint ich chöngi motilium und itinerol b6 bedenkälos nä...getrau mich aber irgendwiä doch nöd

sorry für das gejammer...hät eifach müässä ussä....dankä fürs lesä und allfälligi tipps

schöns tägli und gnüssäd d'sunnä
Liebi rafa,
ich ha leider nu churz ziit.
Mir gahts eig glich wie dir, obwohl mini müedigkeit besser isch. Mach dir na e pn mitem produkt. Ha sgfühl das chömed nöd viel empfohle über und wer weiss wer alles mitliist, wett nöd grad erkennt werde:).
Übkeit und sodbrenne hani leider au ganz fescht...übelkeit aber abem spahte nami bis id nacht. Motilium und itinerol dörfsch ufe jede fall neh, machi au, nu bringts nöd viel, leider. Mun mi mal erkundige was me sodbrenne dörf neh.
Ich bi übrigens 14ssw und vo besserig isch nüt in sicht...übelkeit&sodbrenne eher schlimmer am abig.
Liebi Grüessli
ich ha leider nu churz ziit.
Mir gahts eig glich wie dir, obwohl mini müedigkeit besser isch. Mach dir na e pn mitem produkt. Ha sgfühl das chömed nöd viel empfohle über und wer weiss wer alles mitliist, wett nöd grad erkennt werde:).
Übkeit und sodbrenne hani leider au ganz fescht...übelkeit aber abem spahte nami bis id nacht. Motilium und itinerol dörfsch ufe jede fall neh, machi au, nu bringts nöd viel, leider. Mun mi mal erkundige was me sodbrenne dörf neh.
Ich bi übrigens 14ssw und vo besserig isch nüt in sicht...übelkeit&sodbrenne eher schlimmer am abig.
Liebi Grüessli
Zuletzt geändert von linn am Fr 20. Feb 2015, 13:26, insgesamt 1-mal geändert.
Ich numal, dkids sind grad zfriede:)
Ich ha am 9.2 FA termin gha, isch alles supi...nackefalte 0.4mm, mun am 5.3 wieder gha.
Gebed mer doch na oii nächste FA termine dure, denn tueni die jewills ufd hauptsiite und aktualisiere.
Ich ha am 9.2 FA termin gha, isch alles supi...nackefalte 0.4mm, mun am 5.3 wieder gha.
Gebed mer doch na oii nächste FA termine dure, denn tueni die jewills ufd hauptsiite und aktualisiere.
liäbi linn
ojee dänn gahts dir ja nöd würklich besser als mir...chan dir guät nahfühlä...das tuät mir mega leid und du häsch ja no zwei chlini chnöpf dähei
wiä machsch dänn das? ich schleick mich scho mit mim töchterli dur dä tag und bin soooo froh wänn min GG hei chunt...er macht momentan uuh viel...bin so froh!
übelkeit und sodbrennä isch bi mir gägä dä abig au am schlimmschtä....das sodbrennä känn ich so gar nöd vo minärä erschtä ss...mis mami hät nur gschmunzlet und gmeint, sie hegi sodbrennä nur bi dä buäbä (ich han zwei brüäderä) gha und bi mir nöd....wer weiss linn
probier s'motilium oder s'itinerol i däm fall au mal us...viellicht nützts ja öpis! oooh du häsch äs immer no so fescht und bisch doch scho i dä 14. wuchä....machsch mir also gar kei muät
ich hoffä fescht dass äs gli besseret bi dir...irgendwänn muäss äs ja!
hey so schön isch alles supi und diä nackäfalte isch ja perfekt....machsch dä bluättest au no oder nöd?
FA termin: 6.3 (eifach zum luägä ob alles no guät isch
19.3 ETT-Test
wiä gahts dä andernä?
ojee dänn gahts dir ja nöd würklich besser als mir...chan dir guät nahfühlä...das tuät mir mega leid und du häsch ja no zwei chlini chnöpf dähei

übelkeit und sodbrennä isch bi mir gägä dä abig au am schlimmschtä....das sodbrennä känn ich so gar nöd vo minärä erschtä ss...mis mami hät nur gschmunzlet und gmeint, sie hegi sodbrennä nur bi dä buäbä (ich han zwei brüäderä) gha und bi mir nöd....wer weiss linn

probier s'motilium oder s'itinerol i däm fall au mal us...viellicht nützts ja öpis! oooh du häsch äs immer no so fescht und bisch doch scho i dä 14. wuchä....machsch mir also gar kei muät

hey so schön isch alles supi und diä nackäfalte isch ja perfekt....machsch dä bluättest au no oder nöd?
FA termin: 6.3 (eifach zum luägä ob alles no guät isch

wiä gahts dä andernä?
Huhuuuu
Sorry ha gaanz vergesse dass mir ja en neue thread hend:-)
Uhhhh das tönt bi eu ja gar nöd guet.. tuet mer mega leid
ich cha mi nöd beklage.. es gaht mir sowiit ganz guet eifach müedigkeit aber ha mi dra gwöhnt und mache eifach au nüm viel ab under de wuche.. 1x liit drinn und die restliche abige hau ichs nach em schaffe direkt hei und es isch den au glii fiiirabig bi mir..
@sodbrenne: ich has geerbt und weiss mittlerwiilä uf was ich reagiere (o-saft, tomatesauce, rahm)
Mir langed es rennie aber weiss nöd öb mer die i de ss dörf neh?
Kollegin het i de ss au immer sodbrenne gha.. sie het den es glas milch trunke da heg gwürkt.
Ich ha hüt die 12 wuche überstande
Wie wiit siNd ihr eigentlich schoo?
Lg
Sorry ha gaanz vergesse dass mir ja en neue thread hend:-)
Uhhhh das tönt bi eu ja gar nöd guet.. tuet mer mega leid

ich cha mi nöd beklage.. es gaht mir sowiit ganz guet eifach müedigkeit aber ha mi dra gwöhnt und mache eifach au nüm viel ab under de wuche.. 1x liit drinn und die restliche abige hau ichs nach em schaffe direkt hei und es isch den au glii fiiirabig bi mir..
@sodbrenne: ich has geerbt und weiss mittlerwiilä uf was ich reagiere (o-saft, tomatesauce, rahm)
Mir langed es rennie aber weiss nöd öb mer die i de ss dörf neh?
Kollegin het i de ss au immer sodbrenne gha.. sie het den es glas milch trunke da heg gwürkt.
Ich ha hüt die 12 wuche überstande

Wie wiit siNd ihr eigentlich schoo?
Lg

Huhuuu nur rasch es grüässli dalah und wieder useschlich 
Hebet eu und eue chnöpfli sorg und ganz ganz ganz vil durchhalte chraft

Hebet eu und eue chnöpfli sorg und ganz ganz ganz vil durchhalte chraft

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze
Huhuuuu
Dankä vielmal liäbi valea
@chliini
So schön häsch 12 wuchä überstandä...jetzt chasch äs dänn luuuut id welt usä posaunä
oder wartisch nochli?
@sodbrennä
Oo du armi du häsch das au suscht? Find das ganz öpis ekligs! Rennie söt mer glaub nöd nä...alucol isch glaub besser...muäss mal dä FA frägä! Mir hilft aber milch mängmal au oder än kaugummi
@ss
Ich bin i dä 9. wuchä...hüt bi 8+3
@linn
Dankä vielmal für dä tipp...känn das produkt...isch würklich guät!
Gahts dir mittlerwillä ächli besser mit dä symptome?
@september
Wiä gahts dir?
Liäbs grüässli rafa
Dankä vielmal liäbi valea
@chliini
So schön häsch 12 wuchä überstandä...jetzt chasch äs dänn luuuut id welt usä posaunä

@sodbrennä
Oo du armi du häsch das au suscht? Find das ganz öpis ekligs! Rennie söt mer glaub nöd nä...alucol isch glaub besser...muäss mal dä FA frägä! Mir hilft aber milch mängmal au oder än kaugummi

@ss
Ich bin i dä 9. wuchä...hüt bi 8+3

@linn
Dankä vielmal für dä tipp...känn das produkt...isch würklich guät!
Gahts dir mittlerwillä ächli besser mit dä symptome?
@september
Wiä gahts dir?
Liäbs grüässli rafa
Hallihallo
Wie gahts oi?
@september: alles ok bi dir?
@chliini: häsch din FA chöne wechsle?
@rafa: wie gahts dir mit de beschwerde?
@me: hüt wieder US gha, alles supi, baby misst scheitel/steiss 9cm.
Nächste termin isch am 31.3.
Liebi Grüessli a alli
Wie gahts oi?
@september: alles ok bi dir?
@chliini: häsch din FA chöne wechsle?
@rafa: wie gahts dir mit de beschwerde?
@me: hüt wieder US gha, alles supi, baby misst scheitel/steiss 9cm.
Nächste termin isch am 31.3.
Liebi Grüessli a alli
Meld mi spöter numal, mini chlii isch krank und sehr ahänglich
@Rafa: wie war dein Untersuch?
Hallo linn
Dä untersuäch isch tip top gsi...alles so wiäs sött si und ich han scho asätz vo ärmli und beindli gseh...unglaublich wiä schnell diä würmli wachsäd! Schön isch au bi dir alles supi gsi!
Mit minä beschwerdä gahts mir zum glück viiiiel besser...bin soooo froh! Isch zwar alles no da aber viel weniger!
Wiä gahts dir? Häts au scho chli bessered? Und wiä gahts dinärä chlinä?
Liäbs grüässli Rafa
Dä untersuäch isch tip top gsi...alles so wiäs sött si und ich han scho asätz vo ärmli und beindli gseh...unglaublich wiä schnell diä würmli wachsäd! Schön isch au bi dir alles supi gsi!
Mit minä beschwerdä gahts mir zum glück viiiiel besser...bin soooo froh! Isch zwar alles no da aber viel weniger!
Wiä gahts dir? Häts au scho chli bessered? Und wiä gahts dinärä chlinä?
Liäbs grüässli Rafa
- Blevita
- Member
*reinschleich*
möchte au rasch es Grüessli da lah! Hebet oi Sorg gnüsset d'SS!
*rauschleich*
möchte au rasch es Grüessli da lah! Hebet oi Sorg gnüsset d'SS!
*rauschleich*
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos
03.06.2020 Geburt
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos

03.06.2020 Geburt
Moooorge
ha gester au US gha und alles tiptop.. isch scho 7.8cm gross.. dörf i 4 wuche wieder gah
Suscht naja die schiess müedigkeit.. bi ja i de 15. Wuche und es wird nöd besser.. tendenziell vo tag zu tag schlechter.. ise isch in ordnig..
Ich weiss chum wie die tage ohni im büro izschlafe über rundi söll bringe und am abig isch luft sowieso dusse.. gseh mini kolleginne chum me wells eifach nöd gaht
Wie gahts eu? Wie wiit sind ihr scho?
Lg
ha gester au US gha und alles tiptop.. isch scho 7.8cm gross.. dörf i 4 wuche wieder gah

Suscht naja die schiess müedigkeit.. bi ja i de 15. Wuche und es wird nöd besser.. tendenziell vo tag zu tag schlechter.. ise isch in ordnig..

Ich weiss chum wie die tage ohni im büro izschlafe über rundi söll bringe und am abig isch luft sowieso dusse.. gseh mini kolleginne chum me wells eifach nöd gaht

Wie gahts eu? Wie wiit sind ihr scho?
Lg

Hallo ihr liebe...
@rafa: stuune au immer wieder wie schnell dass die chline chäfer wachset! Scho es riese wunder! Schön gahts dir au besser! Chaschs jetzt so richtig gnüsse!
Häsch ja au bald wieder US, sooo cool!
Mi sind schlussendlich während 6 täg 3x bim arzt gsi...sie hät ganz schlechti bluetwert (gha) und antibiotika becho...also die schlimm gripp vo dem winter verwütscht mit 5 täg über 40gi fieber plus na e mittelohrentzündig und bronchitis...gahtre langsam besser, mönd sie aber numal go zeige. Isch grad sehr streng gsi und sehr sorgeriich.
@chliini: sooo schön!!! Gäll sie sind scho recht gross:)!
Das mit de müedigkeit kenni ja, mach dir na e pn!
Wenn gnau chasch wieder in US?
@me: sowiit ganz ok, scho immer na müed, aber süsch alles chli weniger, bini froh!
Ha eifach scho es büchli, woni bi de beidne vorherige ss ersch ide 21ssw gha ha und bi ja jetzt denn ersch ide 17...das findi chli müehsam, chasch nümm so guet verheimliche, süsch isch das immer lang uhh guet gange;).
Liebi Grüessli
@rafa: stuune au immer wieder wie schnell dass die chline chäfer wachset! Scho es riese wunder! Schön gahts dir au besser! Chaschs jetzt so richtig gnüsse!
Häsch ja au bald wieder US, sooo cool!
Mi sind schlussendlich während 6 täg 3x bim arzt gsi...sie hät ganz schlechti bluetwert (gha) und antibiotika becho...also die schlimm gripp vo dem winter verwütscht mit 5 täg über 40gi fieber plus na e mittelohrentzündig und bronchitis...gahtre langsam besser, mönd sie aber numal go zeige. Isch grad sehr streng gsi und sehr sorgeriich.
@chliini: sooo schön!!! Gäll sie sind scho recht gross:)!
Das mit de müedigkeit kenni ja, mach dir na e pn!
Wenn gnau chasch wieder in US?
@me: sowiit ganz ok, scho immer na müed, aber süsch alles chli weniger, bini froh!
Ha eifach scho es büchli, woni bi de beidne vorherige ss ersch ide 21ssw gha ha und bi ja jetzt denn ersch ide 17...das findi chli müehsam, chasch nümm so guet verheimliche, süsch isch das immer lang uhh guet gange;).
Liebi Grüessli
hoihoi
cha i 4 wuche wieder gah.. gad nach ostere.. das gaht ruckzuck
freu mi scho dänn bi ich bi 18+2
Hmm also ich chas im Moment na guet verstecke.. ha na es paar alti Jeans gfunde wo mir gönd und die wiite oberteili sind vo Vorteil und na en schaal drumume und es jägli ja dän fallts nöd gad so uuf..aber denke gaht au nüm so lang.. aber im gschäft wüsseds es sitt gester (Chef scho länger) aber am Team han ichs gester gseit.
lg
cha i 4 wuche wieder gah.. gad nach ostere.. das gaht ruckzuck

Hmm also ich chas im Moment na guet verstecke.. ha na es paar alti Jeans gfunde wo mir gönd und die wiite oberteili sind vo Vorteil und na en schaal drumume und es jägli ja dän fallts nöd gad so uuf..aber denke gaht au nüm so lang.. aber im gschäft wüsseds es sitt gester (Chef scho länger) aber am Team han ichs gester gseit.
lg

Chliini
Verratisch sdatum vom nächste US fürd hauptsiite:):)?
Ja du, hose gaht scho na alles zue, aber jetzt wos schöne wetter chunt...muni scho na es paar sache denn go poste, vorallem summersache...bi nie hochschwanger gsi im summer:)
Verratisch sdatum vom nächste US fürd hauptsiite:):)?
Ja du, hose gaht scho na alles zue, aber jetzt wos schöne wetter chunt...muni scho na es paar sache denn go poste, vorallem summersache...bi nie hochschwanger gsi im summer:)