Wenig Znacht Essen - Milchschoppen in der Nacht
Moderator: conny85
Wenig Znacht Essen - Milchschoppen in der Nacht
Hi Swissmoms
Brauche Euren Rat. Unser Kleiner isst meistens nicht schlecht, doch gibt es Tage wie heute, wo er zum Znacht nur wenige Bisse isst. Dafür verlangt er dann in der Nacht noch einen Schoppen. Wie handhabt ihr das? Versteht er es in seinem Alter schon, wenn ich sage, wenn er jetzt nicht mehr isst, gibt es in der Nacht keinen Schoppen. Verlange ich da zuviel? Ich will nicht, das er denke, ist ja egal wie viel ich esse, kriege ja dann in der Nacht noch was wenn ich Hunger habe. Versteht ihr was ich meine?
Wie macht ihr das wenn Eure Kinder was nicht gerne haben. Eine Scheibe Brot? Habe immer den Stress das er genug isst, damit er durchschläft. Er bekommt morgens und abend je 250ml Milch. Mit Wasser habe ich es schon versucht, aber dann weint er einfach weiter, bei Milch ist dann meist Ruhe. Vom Gewicht her, ist er sicher gut genährt (15 kg!)
Danke für Eure Tipps
Tali
Brauche Euren Rat. Unser Kleiner isst meistens nicht schlecht, doch gibt es Tage wie heute, wo er zum Znacht nur wenige Bisse isst. Dafür verlangt er dann in der Nacht noch einen Schoppen. Wie handhabt ihr das? Versteht er es in seinem Alter schon, wenn ich sage, wenn er jetzt nicht mehr isst, gibt es in der Nacht keinen Schoppen. Verlange ich da zuviel? Ich will nicht, das er denke, ist ja egal wie viel ich esse, kriege ja dann in der Nacht noch was wenn ich Hunger habe. Versteht ihr was ich meine?
Wie macht ihr das wenn Eure Kinder was nicht gerne haben. Eine Scheibe Brot? Habe immer den Stress das er genug isst, damit er durchschläft. Er bekommt morgens und abend je 250ml Milch. Mit Wasser habe ich es schon versucht, aber dann weint er einfach weiter, bei Milch ist dann meist Ruhe. Vom Gewicht her, ist er sicher gut genährt (15 kg!)
Danke für Eure Tipps
Tali
-
- Junior Member
Re: Wenig Znacht Essen - Milchschoppen in der Nacht
Meiner ist 19 Monate und hat mal super durchgeschlafen. Seid paar Monaten wacht er immer wieder nachts auf. Meistens auf morgen zu. Habe es mit beruhigen und allem versucht. Jetzt griegt er wieder einen kleinen schoppen. Und er isst am Abend sehr gut. Ich geb ihm den jetzt, weil er anders nicht mehr einschläft. Er trinkt, schmeißt die Flasche Weg und schläft weiter. :-)
Werde es solang machen, bis er selber keine Lust mehr drauf hat..... [-]
Werde es solang machen, bis er selber keine Lust mehr drauf hat..... [-]
- Ninchen06
- Newbie
Hoi tali79, ig cha dir leider nid gross witterhälfe, aber du bisch nid elei mit däm. Mi tochter(3j) het genau s'gliche. Si het ou für is bett e schoppe. Chunt aber ider nacht ou wider wil si natürli hunger het. Has ou scho mit auem versuecht. Lieblingsässe, im trip trap lo dassi wägem bögu nid use cha, usw zum znacht... Nüt nützt. Bi dir isches leider nid autag. Bi mir scho[-]... Hare ou scho gseit es git ke schoppe wesi nid isst, aber ir nacht schreit si aues vou... U mami git noche.[-]
Lise ouso sehr gärn mit[-][-]
Grüessli
Lise ouso sehr gärn mit[-][-]
Grüessli
Nina hat am 13.12.2006 das Licht der Welt erblickt
Dominique hat am 29.9.2011 das Licht der Welt erblickt
Sternchen* Juli 14
Sternchen* Juli 14
Gisch dr Obeschoppe mit Getreide? Ich würd einigi Löffel vom Bimbosangetreide dri tue, das sättigt meh. Mir hän amme sehr früeh Znacht gässe, will d Tochter us Müedigkeit nüt meh gässe het. Au hüt mach ich mit dr 3jährige no "Hundedressur": wenn sie isst, gits no e paar Gummibärli. Ich muess zwar sage, dass sie sich nid wäge Hunger mäldet.
- Ninchen06
- Newbie
Ig ha ebe s'gfüeu bi mire dassi wägem hunger chunt. Wöu mir ässe ou am 6i znacht u das isch lang bis de wider morge isch
Nina hat am 13.12.2006 das Licht der Welt erblickt
Sternchen* Juli 14
Sternchen* Juli 14
-
- Junior Member
Meiner ist 19 Monate alt und hat immer durchgeschlafen. Seid paar Monaten wacht er jetzt immer nachts auf und lässt sich nimmer beruhigen. Also mach ich ihm einen kleinen schoppen. Er isst am Abend sehr gut!!
Dann trinkt er ihn und schläft weiter. Kann dir nicht sagen ob es Hunger ist oder etwas anderes. Aber nach dass jetzt, und hoffe dass er dann von selbst keine Lust mehr drauf hat. Vielleicht braucht er es im Moment auch einfach... [-]
Dann trinkt er ihn und schläft weiter. Kann dir nicht sagen ob es Hunger ist oder etwas anderes. Aber nach dass jetzt, und hoffe dass er dann von selbst keine Lust mehr drauf hat. Vielleicht braucht er es im Moment auch einfach... [-]
- stellina
- Member
ich kenn das vo minere tochter au (1johr und 10mönet). bi ihre isch es aber drumm gange, ihre dickkoof duure z'stiere. sie hockt vor em volle täller und het hunger und trotzt. s'resultat: zwei stund spöter brüelt sie wägem hunger (nachem mittag) oder ebbe sie verwacht hungrig znacht.
schoppe het sie zobe scho no wenn sie ins bett goht, aber wenn sie nüt oder wenig znacht gässe het, längt dä niene ane.
wenn sie das macht versuech ichs spielerisch oder mit ablänke, wenn das ned funktioniert muess sie ab em tisch well ich das ned akzeptier. vorallem well ich no e älteri tochter ha wo dass denn gseht und denn au versuecht. das hän mir 4-5 mol gmacht, denn het sie verstande, dass am tisch gässe wird und ned spöter.
klar gits täg wo me eifach ned so hunger het, goht uns jo au eso. denn isch das au ok. aber bi minere merkt me guet, wenns nur ums trotze goht.
villicht es honig oder gonfibrot? mag sie das?
schoppe het sie zobe scho no wenn sie ins bett goht, aber wenn sie nüt oder wenig znacht gässe het, längt dä niene ane.
wenn sie das macht versuech ichs spielerisch oder mit ablänke, wenn das ned funktioniert muess sie ab em tisch well ich das ned akzeptier. vorallem well ich no e älteri tochter ha wo dass denn gseht und denn au versuecht. das hän mir 4-5 mol gmacht, denn het sie verstande, dass am tisch gässe wird und ned spöter.
klar gits täg wo me eifach ned so hunger het, goht uns jo au eso. denn isch das au ok. aber bi minere merkt me guet, wenns nur ums trotze goht.
villicht es honig oder gonfibrot? mag sie das?
Mine isch knapp 15 monet alt und isch eigentlich e guete ässer. Aber zobe isst er au nit immer gnueg, dass es mit em schoppe längt bis am morge.
Ich gib ihm denn dr schoppe. Är schloft sunnscht guet und nimmt au wasser wenn er nur durscht hett. Dorum gib ich ihm au znacht dr schoppe. I find, wenn er wirklich hunger hett, muess i nit lang "diskutiere". Wenn ich hunger hätt, würdi eifach öppis go ässe. Die chleine sin druff agwiese, dass mir ihne hälfe ihri bedürfnis z befriedige, sie chönne s jo noni sälber.
Und wenn är öppis gar nit gärn hett muess ers au nit ässe. Denn gits halt brot oder so, i koch eifach nit extra.
Ich gib ihm denn dr schoppe. Är schloft sunnscht guet und nimmt au wasser wenn er nur durscht hett. Dorum gib ich ihm au znacht dr schoppe. I find, wenn er wirklich hunger hett, muess i nit lang "diskutiere". Wenn ich hunger hätt, würdi eifach öppis go ässe. Die chleine sin druff agwiese, dass mir ihne hälfe ihri bedürfnis z befriedige, sie chönne s jo noni sälber.
Und wenn är öppis gar nit gärn hett muess ers au nit ässe. Denn gits halt brot oder so, i koch eifach nit extra.
Ich bi au nit drfür, kinder zum ässe z zwinge. Je mehr me drüber diskutiert umso schlimmer wirds, dänki.
Und i glaub nit, dass d kinder bis ins erwachsenealter znacht e schoppe verlange...[-]
Und i glaub nit, dass d kinder bis ins erwachsenealter znacht e schoppe verlange...[-]
- Phase 1
- auf Wunsch deaktiviert
Könnte man sich bitte an die foren regeln halten und schriftdeutsch schreiben.
Langsam nervts!
Hast du schon mal versucht ihm kurz vorm schlafen die Flasche zu geben?
Danach gewohntes ritual zum ins Bett gehen.
Vielleicht hilft es. Ich allerdings geb immer milch nachts wenn danach verlangt wurde.
Ist ne Sache von ein paar Minuten und wenns nicht jede nacht vorkommt ist es doch ok.
Langsam nervts!
Hast du schon mal versucht ihm kurz vorm schlafen die Flasche zu geben?
Danach gewohntes ritual zum ins Bett gehen.
Vielleicht hilft es. Ich allerdings geb immer milch nachts wenn danach verlangt wurde.
Ist ne Sache von ein paar Minuten und wenns nicht jede nacht vorkommt ist es doch ok.
-
- Member
In der Nacht habe ich nie diskutiert. Schoppen geben und weiterschlafen (falls möglich).
Ich gehe davon aus, dass mein Kind Hunger hat wenn es in der Nacht aufwacht und den Schoppen will.

Danke für Eure Inputs. Ich werde das jetzt so weitermachen. Schoppen geben, wenn er es verlangt. Ist zum Glück nicht jede Nacht. Und wenn er was nicht isst, dann versuche ich es auch mit Brot. Die letzten zwei Tage hat er nicht so viel gegessen und auch keinen Schoppen verlangt. Denke das ist wohl wirklich nur wenn er einen Wachstumschub hat.
- Phase 1
- auf Wunsch deaktiviert
Tali eigentlich solltest du dir einfach eine frelage stellen.
Wenn du nachts hunger hast, wärst du dann mit Wasser zufrieden und könntest auch ohne aufstehen was essen?
Dasselbe gilt auch mit schlechte Laune, zuwenig schlaf, stress, ect ect ect...
Wenn du nachts hunger hast, wärst du dann mit Wasser zufrieden und könntest auch ohne aufstehen was essen?
Dasselbe gilt auch mit schlechte Laune, zuwenig schlaf, stress, ect ect ect...