Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Rigolo 08
Junior Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von Rigolo 08 »

@ bienchen. .. Das isch würkli es wundervolls zeiche wo dir dis mami het gschickt , wow . Und grad wenn du schribsch dass du dich scho sitt kindheit mit astronomie beschäftigsch , bini überzügt dass die stärnschnuppe dis mami dir gschickt het .
Ich schicke dir gaaanz en liebi umarmig und hoffe du darfsch nao ganz viel so zeiche erläbe , immer und überall wo dus grad bruchsch . <3

@cona .. Heeey gärzliche glückwunsch , das isch jo meeega !! Alles alles gueti .

@hebu .. Härzlich willkomme .

Het würkli viel positivi tests gäh i de letst zit , i hoffe die wälle haltet no gaaanz lang ah .
Mir münd wohl no en zyklus abwarte , min ES isch zwar no nid noche , aber gg schiint grad en ächti "männergrippe" z übercho ... (Ohjeh) ... Mou luege ... :mrgreen:
Drücket also dümme dass är schnäll wieder fitt isch , bezw d lust stärker als d vire . :P

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Guten Morgen allerseits :-)

Ach, ist heute ein schöner Morgen - So wies aussieht hat sich TR angemeldet :-) Wusste gar nicht, dass man sich soo über einen Besuch freuen kann :-) Endlich, bei ZT 41..

@Rigolo: Ohooo - Männergrippe.. Mit dem ist echt nicht zu scherzen ;-) Dann drück ich dir die Dauem, dass dein GG schnell wieder fit ist und ihr die heisse Phase nutzen könnt :-)

Rubinja 86
Newbie

Beitrag von Rubinja 86 »

@cona: Herzlichi gratulation, i freue mi sehr für di u wünsche dir vo härze e wunderschöni kugurundi zyt ;-)
@hope: jtz chas de witerga mit hibblä macht eim wahnsinnig das ewige warte ging... bi mir gits nix neus bi jtz ZT+36 bzw. sit dr usschabig... sit 3 tag hani immer wieder mau es ziemli starchs zieh im UL u jedesmau dänki jetz chunt de TR abr nüd bis jtz voraum chunt und geid das zieh... geschder isches mir immer wieder mau schlächt gsi u de hani dänkt vilich hets ja glich klappet obwoui zgfüeu ha es cha eigentli gar nid si u de hani hüt am morge e Sst gmacht notürli negativ ;-) jänu abwarte, blibt mr ja nüd angers übrig...
@bienli: gits scho öbis neus bi dir? Wenn wär di Nmt?

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Rubinja: Fühle mit dir. Die Hoffnung ist immer da.. Ich kann dich gut verstehen. Weisst du was das schönste ist? Irgendwann wird der Test positiv sein :-) Ja, du sagst es.. Ich hoffe jetzt mal, dass TR so richtig kommt.. Aber ein Zyklus vor 41 ist schon lange. Was hattest du normalerweise so für Zyklen?

@all: Das war ja so zu sagen mein erster Zyklus - Wie würdet ihr das jetzt machen mit dem ES berechnen? Denn wenn ich heute vom 1ZT ausgehe und mit 41 ZT rechne, wäre der ES so Mitte Dez... Aber auch nur, wenn der Zyklus wieder so lange ist.. Was aber, wenn er sich extrem verkürtzt? Ich habe mir schon überlegt, ab ca. ab ZT10 mit Ovu-Tests beginnen soll.. Was würdet ihr mir raten?

Rubinja 86
Newbie

Beitrag von Rubinja 86 »

@hope: Das beste und einfachste "Mittel" den ES ganz bestimmt zu treffen ist ab dem 10ZT so alle 2-3 Tage zu herzeln. ;-) aber wir schaffen das so auch nicht... wir sind einfach manchmal zu müde nach der Arbeit noch zu Basteln... mit Ovus währe wohl die einzige Methode den Es zu bestimmen... Ich hatte vorher immer Traumzyklen von 28-29Tagen... also für mich ist das jetzt schon ein Monsterzyklus ;-)

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Rubinja: Du hast ja sooo recht. Aber wie du schon gesagt hast, das geht leider nicht. Alle 2-3 Tage zu herzeln ist leider absolutes wunschdenken :-/ Ich bin froh, wenn GG dann genug Energie hat (nebst Arbeit, Schule, etc.), um in der heissen Phase genug zu herzlen.. Oh Gott, das klingt ja sooo romantisch ;-)
Gut, dann werde ich mich mal mit genug Ovus eindecken ;-) Hast du Erfahrungen mit ClearBlue?
Zyklen von 28-29 Tagen wären super - So gäbe es auch ein bisschen mehr Chancen, um zu herzeln ;-) aber ich will mich nicht beklagen - ich bin froh, wenn TR so richtig einsetzt ;-) Und bei dir wirds sicher auch bald soweit sein..

balouli
Member

Beitrag von balouli »

@hope; ich hett na ovus dihei vo cb woni kauft han aber nüme han chöne bruche :) chasch mir susch e pn mache mit dinere adresse dän würis dir schicke wänd intresse hetsch

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@rigolo
Merci für dini schöne Wort
Hahaha, Männergrippe! Das kenni sehr guet! Mi gg isch o grad chli am stärbe wüu ihm d Nase louft!

@hope
Schön, dass du dich über deinen Tantenbesuch freue kannst!! Wurde aber auch Zeit! ;-)

@me wüu dr aui so neugierig sit (hehe) ;-)
I ha morn oder übermorn NMT.
Mir geits besser, d Verchäutig (räusper: Frauegrippe) isch fasch weg. Sit hüt Abä hani wieder liechte Schwindel, aber würklech nur ganz schwach. Ha o es liechts unwohlsein...
Mini Kurve isch immerno eher höch... Für dass morn ev. söt TR cho:
http://www.urbia.de/services/zykluskale ... 2015-11-17
Was meinet dir derzue??
Bi jedefaus gspannt, wies witergeit!
Jöööh, üsi beide junge Büsi schlafe grad näbe mir ufem Sofa.;-)
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Mich würd mou interessiere :

Glaubet ihr a theorie für d sälbstbestimmig vomene wunschgschlächt ?
Het scho mou öpper en versuech gstartet ?
Vo welne "methode" hend ihr scho ghört .

Ich kenne nur vor em ES = meitli .

Was ich scho gläse ha isch dass vegetarier hüffig meitli überchöme ..hihi ... Kei ahnig obs stimmt .

Der chinesisch empfängniskaländer hani mou ahgluegt , stimmt aber bi üs nid bi allne .

.... Hend ihr es wunschgschlächt ? Und versuechet ihr das nach irgend ere methode z erreiche ?

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Hallo Zusammen :-)

@Bienchen: Oh jöö, die kleinen Büsis :-) Ich bin fast ein bisschen neidisch - die sind sicher soo süss :-) Leider kenne ich mich in Sachen Kurven etc. überhaupt nicht aus.. Habe mich noch nicht gross damit auseinandergesetzt. Testest du heute oder morgen? :-)

@balouli: Wird gemacht ;-)

@Rigolo: Ich muss ehrlich gesagt sagen, dass ich mir gar keine solchen Gedanken machen will. Denn wenn es so will, ist es das grösste Geschenk, überhaupt ein gesundes Kind zu bekommen. Welches Geschlecht es dann hat, ist völlig egal. Das schlimmste wäre ja, wenn du dir z.B. ein Junge wünschst, alles dafür machst (Kalender, ES, etc.) und dann entäuscht wärst, wenn es ein Mädchen werden würde. Diese Vorstellung finde ich ganz schlimm.. Es kommt schon so, wie es kommen muss :-)

@me: Also falls jemand mein Körper versteht, ich bin offen für Ratschläge.. jetzt habe mich doch gestern morgen gefreut, das TR endlich kommt. Zack, OB gebraucht, gestern Abend entfernt und siehe da: Nur ein kleiner 'Schlirgg' von Blut.. Hallo?? Was ist denn da los.. Dann gestern Abend bis heute morgen nichts, aber gar nichts mehr.. Hatte das von euch schon mal jemand? Ich versteh nichts mehr..

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Ganz diner meinig @hope
Ich findes sehr speziell . I bi eifach nume dankbar wenns klappet und gsund isch .
Guet ich bi ou bitz verwöhnt . Ha jo vo beidne gschlöchter en huffe :D und drumm ou keini wünsch meh .
Aber i ienne grad es paari wo ganz fest druf luege und der chinesisch empfängnisskaländer als "fahrplan" nähme . Jäh nu , jedem das seine, für mich wärs nüt, aber ich muess gestoh , finde so theorie sehr interessant und bi ou scho gwunderig gsi im nachhinein zum luege ob das stimmt. ( het aber nid :wink: )

Zu deiner TR : ja ich hatte das auch schon . Eine leichte vorankündigung und dann 2 tage nichts mehr .... Dafür gings dann um so intensiver los . Warbei mir allerdings eine der wenigen ausnahmen . Hab sonst einen peniblen zyklus . Ich hoffe tr jommt bei dir auch bald "in schwung"

@ bienchen : wie geht es dir ?

Ups .. Ich switche von mundart zu hochdeutsch ... :lol:

Grüessli von mir

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Hallo Zäme

Melde mich churz us oisem Wellness Urlaub. Es tut so guet eifach mal nüd müsse mache und eifach gnüsse.

@ Bienchen: huiiii ich bin so gspanne!!! Drück dir fest all mini Düme!!! Ich bin au chli niedisch weg dine junge Büsi, het soooo gern au aber min Maa find das kei gueti Idee mit oisne beide ältere Chatze ;-)

@ Rigolo: ich wär eifach mal froh wenn ich endlich mal SS bin drum isch es mir absolut egal ob's es Meitli oder en Bueb git. Ich wür mich über beides freue drum tuni das absolut au nöd stüre nach so langer Ziit wär das wohl au chli schräg wenn ich uf das wür baue. Aber es heisst angeblich wenn mer vorem ES tut gits es Meitli da die länger lebet und am ES gits en Bueb will dir schneller sind. Hätt aber bi minere Kollegin nöd klappet. Aber ebä, glaub nöd würkli dra. Es git nämlich Manne die händ praktisch nur Y Spärmas oder X Spärmas und nöd beides...

@ hope: ich ha au scho so en Zyklus kah. 1 Tag voll TR mit Tampons und denn wieder zwei Täg nüd und denn sind's wieder voll cho. Aber es chönntet bi dir ja rein theoretisch au Ihnnistigsbluetige sih oder?

So ich wünsch oi es schöns Tägli, gah jetzt id Sauna :-)
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Blevita: Oh, suuper, geniesst euer Wellnessprogramm :-)
Hm, nein, Einnistungsblutungen können es leider nicht sein.. Wir haben am Wochenende vom 24./25. Oktober das letzte mal geherzelt.. Seither habe ich schon ein paar Mal getestet.. Leider nichts.. Auch beim ZS konnte ich nichts ablesen (betr. ES).. Ich hoffe jetzt mal, das TR noch so richtig einsetzt.. Vielleicht war das gestern einfach mal der Vorbote ;-) Falls nicht, wäre ich heute bei ZT 42..

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

I mues äuä doch i 18.ÜZ starte...
Ha vori SB becho... Trotz immerno höcher Tempi...
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Bienchen: Ach nein... Aber warte mal ab.. Vielleicht ist es nicht die TR, sondern nur ein wenig SB. Ich drück dir so fest die Daumen. Und falls es doch die TR ist, dann soll es ein unvergesslicher 18. ÜZ werden!!

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

@cona: härzlichi gratulation!!!! :)
Das haglet im moment jo richtig a positive tests :) Witer so Ladys!

@missre: härzlich willkomme zrugg us de ferie :) *dich übers www drück*
Wie isch gsi?

@hope: hmm übers Gschlächt hani mr au no nie so grossi gedanke gmacht ;) ich finds abr ebefalls interessant, abr ich nimms wies chunnt und versuechs au not z beeiflusse.

@bienchen: hmm, hoffe mr, dass es nur e SB gsi isch unds bi dem blibt. Druck dr d düme!

@me: gest bim FA gsi, sie het gmeint seig weg mim zykluschaos no alles im normberich, das chönnis durchus gern geh nach dr pille... Sie het mr jetz mol zu mönchspfeffer für 3 monet grote. Bi grad vori i d Apothek düst ;) mol luege, hoffentli hilfts abwarte und flissig frauemanteltee trinke ;)

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Kurzes Ego-update

Ha hüt, ES+16/17 immerno höchi Tempi!!!! (verlinkt witer obe im thread)
Ha gester testet, negativ.
Sit gester Nami öpis zwüsche SB und Tr, aber eher hells Bluet.

bi grad seeehr verwirrt...
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

Hmm also bizi verdächtig tönt das jo scho :wink:

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

@bienchen : das tönt aber spannend bi dir :D es isch no nüt entschiede .
Drücke dümme .

@me : ja usgrächnet jetzt wo mir eigetlich hend wölle starte spielt mi körper verruckt :| .
Buchweh und zwüschebluetig zmitst im zyklus churz vor mine fruchtbare täg .
Kenne das gar nid so .. Bini ächt doch z alt ? :shock: oder isch do d vorfreud tschuld ?
Bi jo gspannt wies witer goht . Mage doch nid warte ....

@mönchspfeffer ... Has jetzt scho paar mou gläse ... Isch das tee und was bewürkt dä denn ?

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Rigolo: Ach ne, ZB? Das kann natürlich schon sein, dass da ein bisschen die Vorfreude ins Spiel kommt. Man ist ja manchmal vielleicht auch ein bisschen nervös. Aber die lassen bestimmt bald nach und dann könnt ihr eure heisse Phase trotzdem geniessen :-)
Mönchspfeffer kenn ich nicht - bin aktuell am Frauenmanteltee trinken. Der soll helfen, die Schleimhaut gut aufzubauen, alles gut zu durchlbute, etc.. Bin gespannt :-)

Antworten