Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Sli84
Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von Sli84 »

Hooi zämä, han nümä alläs mitgläsä, aber lah wieder mal äs Grüessli und viiiel Schwangerschaftsviirä für Oi ali da :-)

@Biendli: na ä guäti Aafangszyt bim noiä Job! Und hoffentli klappts dä Zyklus!

@Sarani: häsch underdessä teschtät? hoffäntli positiv!

@Cona: soooo schön, dass alläs guät xi isch bim 1. Undersuäch! Froi mi so für dich!! :-)

@Blevita: oooou nei, tuät mer sooo Leid :-( Hoffä, bringsch din GG gli däzue zum äs SG machä und dass Ihr dänn en Wäg findäd zu Oiäm Chinderglück!

@Valea: weiss zwar nöd genau wänn än häsch, aber druck där gaaaanz fescht dä Duumä für dini Undersuächig und uf dassäs gli wieder iischlaht!

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Hallo zäme , mälde mi ou wieder einisch .

Hoooch blevita :( tuet mir würkli leid dass es scho wieder nid klappet het . Ich hoffe du gisch nid uf und chasch wieder kraft sammle für en neue versuech .

@bienchen . Hey super füehlsch di so wohl im neue job . Das isch sooo viel wärt . Und homeoffice isch jo mega cool . Tönt nach der perfekte stell für di .

@hope , ich drücke dir ganz fest die daumen .

@ me : bi üs louft momentan extrem viel . Grossfamiliealltag hoch 2 . Aber so goht wenigstens zit verbi . I bi so gspannt obs klappet het . I de nöchste paar täg sött TR ihträffe , bez am liebste usblibe :wink: hach i würd mi so freue . ... Abwarte und hoffe .

Ich wünsche euch allne morn ganz e gmüetliche chlaustag .

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

Hey zämme, mäld mi au mol wiedr churz, ha eifach biz still mitgläse. :)

@blevita: schad, hät drs wirkli möge gönne! Druck dr d duume für de next zyklus!

@all wo am hibble si: ich drück eu fest alli düme!

@me: momentan nix wahnsinnig spektakulärs. Si umzoge und drum nit so zum härzle cho, si eifach z müed gsi :roll:
Jetz heissts uf TR warte, abr ebe grossi hoffnige mach i mr nid.
De mönchspfeffer dunkt mi würkt, viellicht bild i mrs au nur i :mrgreen: , abr im moment hani no ke PMS, und d hutunreinheite si au nur licht. Bi gspannt wenn d TR chunnt, cha mi zyklus momentan grad gar nit abschätze... Bi jetzt ZT 35 de letscht isch 42 gsi, wär schön, wenn sich das no chli verkürzt :)

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Wo sinder au all? Hoffe gaht oi allne guet :-)

Nur rasch: min Maa hätt en Termin gmacht fürs SG und das ohni dass ich ha müsse Stürme ;-) Bin sooo stolz uf ihn.

@ all: Danke für oi liebe und ufbauende Wort! Ich bin überzügt das irgendwenn au mini Ziit wird cho so wie oi au <3

@ Rigolo: wie gseht's us bi dir? TR in Sicht der nöd?

@ Valea: häsch din untersuech scho kah?

@ lisettli: hoffe de Zyklus isch chli chürzer! Drücke Düme!

Schöne Abig und guet Nacht
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

Cona
Newbie

Beitrag von Cona »

Guete Morge mitenand

@ blevita Hei din Maa isch super, freut mi soo für dich. Nacher hender Gwüssheit und de chönder luege wie ier wend witerfahre.
Zum glück lebemer ide hüttige zyt de gids so vill möglichkeite. hoffe ganz fest das es bi eu au gli klappt. Eifach d hoffnig nie ufge, au bi dere achterbahn der gefühle. I glaub dra. Drück di übers www.

@sli danke vill mal, das isch mega lieb

@pfefferminztee und hope das ist so unbeschriblich und ier könnd üch druf freue das den mal z erlebe, hoffe muesch ned so lang warte we ich.

@bienchen we laufts bi dir so?

@rigolg so spannend, we gsehts us?

@valea we isch din undersuech gsi?

@lisettli min zyklus hed sich mit de zyt den chli verkürzt, wichtig isch das eine hesch, hoffe fest für dich das er kürzer wird, die cheibe geduld, gell...

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Hallo Zusammen :-)

@blevita: Soo gut! Das freut mich echt für dich. Für ihn wars sicher ein grosser Schritt.. Aber er weiss ja, für was/wen/etc. er es macht :-) Nun drück ich euch die Daumen auf ein gutes Resultat.

@Bienchen: Du bist vielleicht schon wieder in der heissen Phase? ;-) oder schon durch?

@lisettli: Mein erster Zyklus nach Hormonabsetzung war über 80tage. Der zweite ca. 44 Tage und jetzt hat bei mir der Clear Blue 'schon' nach 21 Tagen den ES angezeigt. D.H. dieser Zyklus wird ca. 36 Tage lang. Verkürzt sich echt schnell :-)

@me: Hatte positiven Ovutest und haben an diesem Tag auch schön geherzelt. Was meint ihr, reicht das (1x?)? Oder müsste man mehr zusammen herzeln, wenn ES kurz bevorsteht? Habe aber auch gelesen, dass sich die Spermienqualität verschlechter, wenn man zu häufig herzelt - Mindestens 2 Tage Pause. Was meint ihr?
Ich würde mich aber soo sehr freuen, wenns gereicht hat :-) Teste an Weihnachten, wenn bis dahin TR nicht eingetroffen ist (und ich mich unter Kontrolle habe und nicht schon vorher teste ;-))

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hoi zäme....

Blevita so schön mag ich dir vo Herze gönne und hoffe das ihr glii Gwüssheit hend wies witer gaht;) druck eu ganz ganz ganz fest Düme.....

rigolo 08 wie gsehts bi dir us?!? Scho testet??

Me: nid viel Hend die heiss Phase voll gnützt etzt heissts abwarte....;)ha es liechts Zieh im UL was i susch nie ha.... Mal abwarte... Im mom zt 25 .....

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Hoi mitänang

@Blevita
oh, super, het sech di gg chönne düreringä, es SG la zmache! Freue mi sehr für di! ;-)

@snuffi
de hoffe mer, dass dr dä Zyklus fürs Gas gäh beloht wärdet!

@hope
Ich habe da schon verschiedenes gehört... Manche sagen alle 2 Tag herzeln sei gut, andere sagen jeden Tag.
Ich persönlich schau da nicht (mehr) so drauf, lass meinen Körper (Lust) entscheiden. ;-)

@cona
Merci, mir geits recht guet. Nur ab u zue hout mi mis Mami wieder ih und de bini für ne kurze Moment sehr trurig... Aber das ghört haut derzue.
Wie geits dir?

@me
Die heisse Phase ist bei mir durch... und lustig, gestern nach dem Aufstehen dachte ich: 'komisch, hab ich keine PMS'... und voila: Am Abend meine Brüste wieder prall und schmerzend..!
Ich kann diesen Zyklus recht gut locker bleiben, so ohne Tempi, ohne Ovus und ohne sonstige Beobachtungen. Fühle mich viel weniger unter Druck, und das tut enorm gut. ;-)

So, ich muss in den Endspurt für heute!
(sorry fürs CH-DE / Hochdütsch wächsle)

müntschi öich aune!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@snuffi: das klingt doch mal vielversprechend :-) Wann testest du?

Allgemein: Wie lange sollte man mindestens warten mit testen? 14tage nach GV?

@bienchen: Lässt du denn jetzt Ovus, Tempimessen, etc. gleich ganz weg? Oder war das jetzt einfach mal ne Pause ;-) Hast du vielleicht auch schon mal den clear blue mit dualer hormonmessung benutzt? Denn hatte ich jetzt in diesem Zyklus.. Nach zwei Tagen geringe Fruchtbarkeit dann für 5 Tage erhöte Fruchtbarkeit und letzten Montag maximale Fruchbarkeit.. Ich hoffe, das Gerät stimmt auch.. Möchte soo gern wissen, obs vielleicht schon geklappt hat ;-)

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hope17: ich glaube wen Tr bis nächste ende Woche nicht kommt dan Fr oder Sa nächste Woche....
Habe immer ca 32-34 Tage bis jetzt... Sdenke ab Zt 35 teste ich falls TR nicht eintrifft....
Jöö das glaub ich dir da ist mann immer ganz hibbelig gäll?!? Das sind dan sooooo lange 14 Tage zum warten:))

Hope17 wo hast du den Cearblue her?!?

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@snuffi: Mein Zyklus ist jetzt von mal zu mal kürzer geworden. Und wenn ich am Montag einen LH anstieg hatte, sollte der ES spätestens heute gewesen sein. Somit sollte TR spätestens an Weihnachten eintreffen. Somit muss ich jetzt mal bis dahin warten ;-)

Ich habe ihn von einem Forumsmitglied geschenkt bekommen :-) Sie hat ihn nicht gebraucht, da sie schon im ersten ÜZ schwanger wurde :-) Warum meinst du?

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Ok cool das tönt ja such super;) wie lang ist dein Zyklus im mom?!
Cool druck der ganz fest Dümme das es gliii klapped:)

weiss nicht je nach dem obs klappt oder nicht ob ich mir au so Ovus holen soll;)

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Hallo zäme

Nur ganz ultrakurz für eui neugier z stille

Ich bin 2täg überfällig , ha aber bereits zum 2.x negativ testet.
Muess also def. Uf TR warte :(

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

Hey zämme

Ha nur churz es guete morgegrüessli welle do lo ;)

@rigolo: hmm, muess jo no nüt bedüte. So lang d TR noni do isch gits jo no es chlises fünkli hoffnig :) ich druck dr d duume, dass bald gwüssheit hesch.

@ missre: wie gohts dir eigentli? Scho länger nüt me vo dir gläse ;)

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@snuffi: Also mein erster Zyklus nach Hormonabsetzung war über 80tage. Der zweite ca. 44 Tage und jetzt hat bei mir der Clear Blue 'schon' nach 21 Tagen den ES angezeigt bekommen. D.H. dieser Zyklus wird ca. 36 Tage lang - wenn alles korrekt angezeigt wurde ;-) Verkürzt sich echt schnell. Bin echt soo gespannt, obs vielleicht schon geklappt hat.. Heute in zwei Wochen wird getestet :-) Vorausgesetzt, TR ist bis dahin nicht gekommen :-)
Und wenn diese Tests echt korrekt laufen, kann ich sie nur weiterempfehlen - Aber Achtung: Sie sind extrem teuer!

@Rigolo: Ach ne.. Aber vielleicht hat der SST nicht korrekt angezeigt? Zwei Tage drüber ist eigentlich ja schon eher verdächtig, oder? Obwohl natürlich der normale Zyklus sich immer ein bisschen verändern kann.. Testest du am Samstag nochmal? Hörst du einfach auf deinen Körper oder beobachtest du ZS, MuMu? Oder testest du mit Ovus, wann dein ES ist?

@lisettli: Hat sich bei dir betreffend TR schon etwas getan? PMS?

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

@hope: bis jetzt immernoch unverändert bei ZT 38... PMS hab ich bis jetzt nur eine empfindliche Brust, aber damit kann ich leben ;)

missre85
Vielschreiberin

Beitrag von missre85 »

@lisettli jöö danke vöu mau förs Froge.. :oops: mer gahts prima, danke..be gester ber FÄ gsi, wöu eg emmer so Rüggeweh ha afangs Zyklus, de het se US gmacht ond Abstrech..sResultat vom Abstrech bechomi no, im US esch aues guet gsi, se het eifach gseh, dass mini Gebärmuetter gäge hingere knickt esch (söt aber nüt mache bem schwanger wärde) ond dassi baud e ES ha..Höt esch dr Ovu positiv gsi, auso het se äuä rächt gha! 8)
Am 24.12. hani NMT ond hoffe, dass das es guets Omen esch.. :wink:
So, sorry förs voutexte.. :? Wie gahts der so? Wörkst sMöPf guet? Heit der dr ES guet gnötzt? :wink:

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Hi Mädels

Ein kleines Update von mir... unsere Kleine gedeiht schön und ist jetzt bei 17+4 200g schwer und stolze 20cm gross :) soweit alles i.O. Meinem Schwiegervater geht es wieder ein Stück schlechter, er kann nun keine 100m mehr gehen und hat einen Rollstuhl gekriegt. Silvester in Klosters ist abgesagt, unsere gemeinsamen Ferien Ende Feb. in Finnland auch :cry:

@all: wünsche euch allen eine gesegnete und fruchtbare Advents- und Weihnachtszeit!! Ich drücke euch allen fest die Daumen, besonders natürlich all denen, die schon sooooo lange am Warten und Hoffen sind :) <3
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

pfefferminztee
Newbie

Beitrag von pfefferminztee »

Hallo zusammen

Melde mich auch wieder mal...

So, Termin für SG auch ausgemacht. Bin gespannt...

Haben jetzt diesen Zyklus Clomi ausgelassen. Habe irgendwie kein so gutes Gefühl, aber vielleicht ist das ja ein gutes Zeichen :wink: Irgendwie hätte ich dieses Mal sowieso ein schlechtes Gewissen, enn es klappen würde. Habe am ZT 27 eine Darmspiegelung. Klar, zu der Zeit würde noch "alles oder nichts" gelten, wäre aber trotzdem nicht so toll wegen den Medis, die sie einem vor dem Untersuch geben. Aber meine FÄ meint, ich soll es trotzdem durchziehen.

Ich weiss ja nicht, ob es einigen von euch auch so geht; ich habe immer mehr Mühe mit schlechtem Gewissen. Nehme in letzter Zeit ziemlich oft Schmerztabletten wegen Kopfschmerzen. Und ja, der Test wae negativ und TR war auch da. Aber irgendwie habe ich immer leicht Schiss, dass ich trotzdem eventuell schwanger sein könnte, auch wenn ich dann ein äusserst seltener Fall wäre. Ich weiss, voll blöd und übertrieben. :oops:

@Blevita: Da kann ich dir gut nachfühlen; sind ja auch schon eine Weile am üben. Supi, dass das mit dem Termin für das SG so gut geklapp hat :)

@hope: Nach dem was ich so gelesen und gehört habe, wäre herzeln in der fruchtbaren Zeit so alle 2 bis 3 Tage optimal. Die Spermienqualität soll ja so nach drei Tagen am besten sein. Und da die Spermien in der Frau ja so ca. 2-5 Tage überleben können... Allzu lange Abstinenz ist aber glaube ich auch nicht so gut.
Und es soll ja auch noch halbwegs Spass und nicht "umsverrechen" erzwungen sein :wink:

Testen würde ich eher noch etwas später als 14 Tage nach GV. Falls der ES erst eine Weile nach dem GV war, könnte es sonst vielleicht zu früh sein. Aber bin halt auch kein Experte, und das Warten ist schwierig, ich weiss :wink:

@Cona: Vielen Dank :)

@Rigolo: Wie schauts bei dir aus?!

Allen eine schöne Adventszeit, und viel Daumendrück

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Aaaaaa jetzt hätts mer de ganz Text nöd gspeicheret :-( demfall namal:

@ all: Danke dass ihr oi so Mitfreude. Am 28.12 hämer Besprechigstermin bim FA. bin gspanne und ha ah chli Angst wegem Resultat vom SG. Hoffe es isch nöd allzu schlimm...

@ Bienchen: wir gahts dir? PMS?

@ Snuffi: wenn häsch denn NMT? Drücke fest Düme!!!

@ Rigolo: wie gseht's us? TR da? Oder häsch namal testet?

@ missre: demfall sind Düme fest drückt fürs schönste Wiehnachtsschenk!

@ jeyjey: schön das mitem Baby alles guet isch. Oh man, hoffe so fest dass din Schwiegerpapi na durehebt bis zur Geburt!

@ Pfefferminztee: macht der nid z'viel Gedanke. Ich ha au immer es schlechtes gwüsse kah am ahgfang aber jetzt nimm ich Medis wenn ich bruche und trinke au Alkohol wenn ich Lust ha egal wellä ZT dass isch. Ich denke wenn weg dem s'Würmli sich nid hett chönne festkralle denn isch öpis eh nöd guet gsi, mini Meinig. Sowieso isch s'Würmli nid vo Ahfang ah mit dir Verbunde. Lug dass dich nid fest uf so Sache tusch konzertiere, ich glaub so machsch dich nur wahnsinnig.

Wünsche oi en schöne Sunntig.
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

Antworten