Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Blevita
Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von Blevita »

@ Bienchen: das tut mir leid, wenigsten bisch nöd entschüscht. Ab in neue Zyklus. Säg mal, händ ihr mal abklärige gmacht? Oder wie gahts bi oi wieter? Sind ja doch au scho es momentli dra… Ich wünsch es Dir so vo Herze fest!
Mir händ übrigens de Termin nöd hüt sondern am 28.12. Muss mich nachli gedulde. Hoffe aber dass das Resultat vom SG bald mal ihtrifft…

@ JeyJey: das mit dim Schwiegerpapi isch so unheimlich trurig. Ich hoffe fest dass er wenigstens na die zwei Wuche vom 2015 überstaht, mini Gedanke sind bi oi!

@ me: Nüd los. Am warte bis TR chunnt, weiss aber gar nöd wenn NMT isch, ha mich nöd gachtet de Monet.

@ all: falls na öper uf Titelsiete möcht, chönnt ihr mir gern ä PN mache ;-)
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@blevita
Mir hei ja im Mai es Zyklusmonitoring la mache. Da isch aus guet gsi. När het ja gg im September es SG la mache, da het me gseh, dass 100% fehlgformt si. Aber da das vom kiffe cha cho, und gg sit denn nüm kifft und ou nüm Zigis roucht, chani mer vorsteue, dass es SG hüt anders würd usgseh.
Aber da gg im Moment zimlech sis Läbe mues ufe Kopf steue (het e Bruefskrankheit u darf nüm uf däm schaffe, isch sit 2 Monat krankgschribe und isch am abkläre mit Versicherige und am Bewerbe), ischs für üs iz eh nid grad obersti Prio, ss zwärde.

Drum bini iz ou nid mega enttüscht, dass es nid klappt het. ;-)

Hui, du bruchsch auso ou no Geduld mit em Bespräche vom SG!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Bienchen: stimmt, das mitem SG häsch mal gschriebe, bin nume nüm sicher gsi. Es isch ebä scho so, es SG isch ä totali Momentufnahm und chan jedes Mal anderst sih. Finds toll dass er nüm kifft und raucht und dass er grad anderi Prioritäte hätt verstahni total. Schön dass es chasch glasse nä. Bewundernswert!

Naja, gaht nur na 10 Täg bis zum Termin. Ich glaub die ganz Hibbelziit macht eim chli geduldiger ;-)
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Bienchen: Prima, siehst du das ganze so entspannt! Und super ist auch, dass dein GG das kiffen und rauchen aufgegeben hat. War es ein schwieriger Weg? Hast du auch geracht/gekifft? Ich habe jahrelang geraucht - macht mir manchmal schon ein bisschen Sorgen. Aber wiederum habe ich schon von soo vielen Frauen gehört, die auch nach X-Jahren rauchen schwanger geworden sind..

@snuffi: Schön, dass ihr wieder gas geben könnt - Das macht spass :-) und du hast ja soo rest, wenn wir schon nicht schwanger sind an Weihnachten/Neujahr, können wir uns gerne das eine oder andere Gläschen gönnen :-)

@JeyJey: Trotz allem hoffe ich, dass ihr Moskau geniessen könnt und dein Schwiegervater diese Zeit noch einigermassen ohne Schmerzen miterleben kann.. Gut habt ihr alles bei seiner Frau hinterlegt. So können alle im äussersten Notfall schnell reagieren..

@balouli: Dir ist klar, dass ich nur so gut weiss, wann mein ES war, dank deinen Tests ;-) Ich hoffe echt, die haben mich nicht in die Irre geführt ;-) Wir haben auf jeden Fall die Zeit mit dem stehenden Smiley guuut genützt :-)

@Blevita: Du bist auch etwas entspannter unterwegs oder? In welchem ÜZ seid ihr? Machst du Ovus? Misst du deine Tempi?

@me: Ich hab in diesem Zyklus das erste mal gewusst, wann der ES ist (ungefähr).. Dank dem Clear Blue dual.. diese Geräte sollten schon stimmen, oder?
Ich bin echt soo gespannt.. Hatte gestern eine Deprophase.. Habe gegen Spätnachmittag auf einmal ein heftiges Ziehen im UL bekommen.. Und Durchfall.. Und ich habe sonst so gut wie nie Durchfall.. Dann kamen noch Rückenschmerzen dazu - Alles TR Vorboten.. Jetzt heute ist alles wieder weg.. Oder zumindest fast.. Ganz wenig ein Ziehen.. Sonst nichts mehr.. Jetzt bin ich bei mindestens ES+9/10, da ES auch schon am 7.12. gewesen sein könnte.. Möchte am liebsten schon jetzt testen ;-) Aber das kennt ihr bestimmt nur zu gut..

Tinimi
Newbie

Beitrag von Tinimi »

Sälü zäme... Mäude mi ou wider einisch... Ha vo auem ä chlei Abstand brucht. Mir si mitlerwile ou im 14. ÜZ. Ha eifach z Gfüehl es klappet nie bi üs... Aber das muessi ja hie nid aues erkläre... Dir kennet das aui leider nur zu gut. Isch mega schad liseni hie geng no Näme, woni z letschte mou vor 3 Monet hie gläse ha... Umso meh drückeni für alli hie i Däm Forum ganz ganz fescht Düme! Mir gäbe nid uf!!!

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

@ Tinimi, grad hüt hani denkt wo du stecksch woni Titelsiete bearbeitet han... Yepp, sind immer na (leider) paar da und das scho länger. Händer scho Abklärige mache lah?

@ hope17: ja bi scho entspannter, bringt nüd immer ahgspannt sie für das gahts scho viel z'lang. ÜZ 18 simer :-( ich han vo Dezember 14 bis Februar 15 mal Ovus gmacht aber das isch mer en z'grosse Stress. Tempi hani na nie gmacht, isch mer zu Ufwändig jede Tag um die glich Ziit Messe.
Ja demfall drucki Düme. Ich bin eini wo nöd tut teste. Ha mir vorgno erst nach NMT teste und das hani bis jetzt immer dure zoge, ha erst 3 SST gmacht...
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Tinimi
Newbie

Beitrag von Tinimi »

@Blevita Nei hei no keini Abklärige mache loh. Wot zersch mou die Feschtagszit lo dürego. När Luege mir de wies söu witer ga...

fiona85
Member

Beitrag von fiona85 »

Hallo euch allen!!!
Da es grd thema ist melde auch ich mich mal wieder! Lese immer sehr regelmässig mit...hatte hochs und tiefs und auch wir sind immer noch dran!!!
Wir haben aber endlich einen termin in der kiwuklinik!!
Ich drücke euch weiterhin die daumen und wünsche euch schon im voraus schöne weihnachten...möge der storch christkind spielen ;))

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Hallo Ladies.
Resultat vom SG isch hüt im Briefchaste gsi. So wie ich dass chan interpretiere isch es nöd Mega schlecht aber au nöd super.

Samenzellen verfügen über eine eingeschränkte Beweglichkeit: 22% (Normal: >30%)
Anteil der normal geformten Spermien ist reduziert: 2% (normal: >3%)
Spermienkonzentration und Gesamtzahl ist im Normbereich. Die Fertilität dürfte eingeschränkt sein.

Also min Maa hätt Mega viel Spermien aber nöd so viel gueti. Aber ich bin meeeega froh hätts Spermie und er isch nöd Steril.
Mal luege was de FA denn meint. Uf jedefall gib ich mim Maa scho mal Zink ;-)

Wunsch oi es Schöns Weekend. Ich mach mich mal as Christbaumschmücke :-)
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Hei guten Morgen Mädels :-)

@Blevita: Das klingt doch schon mal super - Bin ja soo froh für euch, gabs das positive Resultat :-) Gibt es jetzt weitere Schritte, oder versucht ihr es einfach 'normal' weiter?
Und betreffend NMT testen: Ich weiss ja leider nicht, wie lange meine zweite Zyklushälfte geht.. Habe mich ein bisschen bei Dr. Google informiert.. Und dort stand, dass die zweite Hälfte zwischen 10 und 18 Tagen geht.. Somit bin ich mit ES+15/16 gar nicht mal so schlecht oder? Falls es eingeschlagen hat, sollte es zumindest positiv anzeigen. Und falls nicht, kann ich die Weihnachtstage mit einem Gläschen geniessen ;-)

@fiona85: Auch dir ganz schöne Weihnachtszeit und vor allem alles Gute für den Termin in der KiWu Klinik.

Startet alle gut in die kurze Woche :-)

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hallo Ladies

All im Wiehnachtstress?!?

@ Blevita das freit mich sehr das endlich es bitzli Gwüssheit hend;) chunt ganz bestimmt guet....Christbaum guet worde?!

@Tinimi schön gahts der guet dümme sind fest Drückt.....

@ fiona85 toi toi toi in der Kiwuklinik phalt eus uf em laufende......

@ hope 17 uiuiui du machsch es eus spanned Dümme sind fest drückt das wer sooo ecolls Wiehnachtsgschenk;)

@ me nünt neus ZT 8 gli gli Heissi Phase.... Freu m uf Wiehnacht chli gnüsse feins Glass Wii und eifach gnüsse;)

Ganz en guete Tag allne;)

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Hallo Zusammen

Dieses Wetter - Ich fühl mich sooo was von weihnächtlich mit dieser Sonne ;-) Nein, ist ja jammern auf hohem Niveau.. Aber schon noch speziell, wenn wir Temperaturen im zweistelligen Bereich haben ;-)

Sonst aber kein Weihnachtsstress.. Lasse mich gar nicht stressen - Keine Geschenke, 'nur' zwei gemütliche Essen.. Alles voll zum geniessen :-)

@snuffi: vielen Dank für deine Daumen. Die kann ich echt gebrauchen. Ich hab seit gestern Mittag immer wieder mal ein Ziehen und Stechen im UL.. Manchmal fühlt es sich wie eine Blasenentzündung an, machmal habe ich das Gefühl, jetzt kommt dann gleich TR.. Ach, ich bin soo gespannt.. Noch zweimal schlafen bis zum Test :-) Und wie gesagt, wenn er negativ ausfällt, gönn ich mir ein Gläschen - Oder auch zwei ;-)

Nuschki
Newbie

Beitrag von Nuschki »

Hallo zusammen

Ich schliesse mich mal gerne euch an... Auch ich (besser gesagt mein Mann und ich) sind am üben. Mein erster SS-Test war leider auch negativ...was mich ein bischen auf den Boden der Tatsachen zurück geholt hat.
Ich drück auf jeden Fall allen ganz fest die Daumen, dass es bald klappt. :)

@hope 17 mir geht es zurzeit auch so wie dir. Habe oftmals das Gefühl eine Blasenentzündung aufgelesen zu haben. Muss ständig pinkeln gehen und habe auch so ein übles ziehen im Bauch. Mittlerweile mach ich mir nicht mehr so viele Hoffnungen. Beim letzten Mal hatte ich auch typische SS-Anzeichen und dann war der Test negativ :(

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

@ Nuschki: Willkomme bi ois. Wie lang sinder scho am üebe?

@ hope17: mir händ nächst Wuche en Termin bim FA, mal luege was er zum Resultat meint und was mer chönntet mache zum d'Schwümmerli ufbessere.
Ich merk mir immer dass 14 Täg nach ES ca söttet d'Mens ihtrudle.

@ fiona85: alles gueti für de Termin i de KiWu Klinik!

@ Snuffi: Christbaum isch super worde :-)
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

Hoi mini liebe

Sooorry hami chli abkapslet in de letschte Zit. Erstens uuuu vil los gha und zweitens hani chli abstand brucht, wil ja eigentlich z chline jez uf d wält cho wär.

Ich lise über wiehnachte no alles nah :)

Hüt hani kontrolle im Spital. Bin liecht nervös. Aber de abstand gad zu allem, hät oder hilft mer chli das lockerer z gseh. Ich hoffe nur dasi z resultat sofort überchume!

So muen wieder chli schäfferle.

Wünsch eu ganz en schöne Tag :)
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Nuschki: Also bei mir ist es aktuell so, dass ich echt TR Anzeichen habe.. voll das Ziehen im UL und im Rücken.. Und meine Brüste spannen.. Mal schauen, ob TR heute eintrudelt oder ob ich morgen positiv testen kann :-) Ich hoffe noch fest :-)

@Blevita: Das klingt doch gut. Ich habe auch schon gehört, dass man die Schwimmerli vielfach einfach mit ein paar Mineralien und Vitaminen wieder aufbessern kann.. Bin gespannt, was der FA meint..
Und betreffend TR: ich bin heute bei ES+14/15.. Somit denke ich, bin ich mit morgen testen nicht zu früh.. Es kann zwar bis Ende Woche noch alles passieren.. Aber ich denke, falls es eingeschlagen hätte, sollte es morgen anzeigen.. Oder was meinst du? Habe aktuell TR schmerzen :-( Hoffe soo sehr, dass das nicht die TR ist :-/

@Valea: Das kann ich gut verstehen, dass du ein bisschen Abstand brauchst.. Und erst recht, wenn es gerade um diese Zeit auf die Welt gekommen wäre.. Schick dir viel Kraft..

Nuschki
Newbie

Beitrag von Nuschki »

@Blevita Mir si itz 2 Mönet dranne...ha ja pille o ersch vor zwe mönet abgsetzt, darum chas ja guet sii, dass es no es momäntli geit bises de ändlech iischlaht...
I hoffe für dii, dass es gli mau klappet...mängisch bruchts o nur chli erholig u entspannig u de klappts vo ällei. U es paar Vitamindli häufe äbe o scho viu :)

@Valea83 das duet mir leid...wünsch dr viel chraft u ä erholsami wiehnachtsziit...

@hope17 i drücke dir uf jedefau ganz fescht düme, dass itz klappet het. I cha de am Sundi teschte :) bi itz scho wieder ganz närvös...mache mir eifach immer viu zviu hoffnige...

Wie isch das bi euch, düet dir aui scho Folsüri näh?

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Nuschki: Ja, ich nehme schon seit längerem Folsäure.. Habe im August die Verhütung abgesetzt und hab schon 2 Monate vorher begonnen. Jetzt bin ich hoffentlich an der letzten Packung ;-)
Ich kann dich verstehen - Wir stehen noch voll am Anfang und sollten uns echt nicht in etwas hineinsteigern.. ja, einfacher gesagt als getan.. Ich kann aktuell an nichts anderes mehr denken, als an den morgigen Test.. Möchte am liebsten schon gleich jetzt testen ;-)
Drück dir die Daumen für Sonntag.. Was sagt dein Gefühl? Irgendwelche Anzeichen?

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

Liebi fraue

Sorry muen chli ego-poste nomal

Aaaber es isch alles guet :)!!!! El isch durchgängig. Mir fallt sonen riese stei vom herze :)

Verspriche läse no alles na. Wünsche eu aber jez z erst mal schöni wiehnachte und hoffentlich bald vilue positivi tests :)
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Juhuuu, valea!!!
Suuuper, i ma drs so gönne!!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻