Hallo Fraue
Sorry, en Egopost:
Bin soebe zrugg vom FA. Es isch also definitiv so dass SG nöd guet isch. Das es so klappt isch d'wahrschienlichkeit eher chli aber nöd usgschlosse. Er hät mir drü Optione ufgseit, 1. zuwarte und namal es SG i 2 Mönet mache, 2. min Maa muss zum Androlog oder 3. er macht mer grad ä überwiesig id KiWu Klinik (6 Mönet Wartefrist uf de 1. Termin) und denn würs Insemination gäh.
Jetzt bini die Heime und grad chli down, trurig und hilflos. Min Maa isch für Option 1, klar, bi ihm isch de KiWu ja nöd so usgeprägt wie bi mir. Ich weiss echt nöd was ich jetzt söll mit dene Informatione afange. Ich weiss nöd was ich wot. Ussert dass ich grad alles so unfair finde, so viel werdet eifach schwups Schwanger… Ich weiss nöd, am liebste wür ich säge mer hanget das Thema KiWu mal an Nagel und lueget nächst Summer wie's wieter gaht.... Wenns doch nume es Rezept gäbt was en Maa chan mache damit sini Schwümmerli besser werdet aber min FA hät gseit das isch leider s'Problem, bim Maa find mer d'Ursach selte use wieso Spermie schlecht sind

Chönnt grad nur na hüle. Ich weiss ich jammere chli uf höhen Niveau, sind ja nanig lang dra aber die Erkenntnis isch trotzdem niederschmetternd und nöd wüsse was mache isch na versch****
Sorry Fraue, ha das jetzt eifach müsse uselah.
@ butterfly85: tut mer mega leid für din Verlust vom Krümmelchen. Ich hoffe din EL hät mer chönne erhalte und wünsch dir für dini wieteri KiWu Ziit alles guet und hoffe für Dich dass es denn bald wieder klappt und denn alles guet chunnt.
@ Valea: freut mich sehr das mit dim EL alles okay isch! Das sind doch mal super Nachrichte. Wenn tünder wieder ahfange hibble?
@ all: hoffe ihr händ schöni Wiehnachte kah? Isch so ruhig gsi da inne…