Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
balouli
Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von balouli »

Oh valea das isch ja super, freut mi so uuu mega fescht für dich. :)

@hope: und??? Guts es wiähnachtsgschänkli???

@all: ich wünsch eu ganz schöni festtäg und das im neue jahr alli dörfed positiv teschte. Ihr händs alli so öpis vo verdiänt, blevita und bienli für eu 2 hoff ichs ganz ganz bsunders :)

Liäbs grüässli

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Es ist unglaublich, aber: Ich durfte echt POSITIV testen :-) :-) :-) Ich kann es noch gar nicht fassen - Ist echt völlig unwirklich..

@balouli: Deine CB Tests waren ja sooo der hammer :-) :-) Vielen herzlichen Dank :-)

Und wenn ich ehrlich bin, hab ich mich fast gar nicht dafür gehabt, diese Nachricht hier zu posten. Ich weiss, dass viele in diesem Thread schon soo lange auf einen positiven Test warten.. Ich drück euch fest die Daumen, dass alle bald positiv testen dürfen und dass dann auch alles gut geht.. Denn ich weiss, dass jetzt noch kritische Wochen vor mir stehen..

Geniesst die Feiertage und vielen Dank an dieser Stelle an euch alle, für eure Unterstützung, Tipps, etc..

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hope17 sooooo cooolllll soooo ein schönes Weihnachtsgeschenk mag ich dir bon Herzen gönne könnte gerade heulen vor Freude sooooooooooooooooooo cooooooooolllllllll......

Gratuliereeeeeeeeee;)

Geniesse es und wie sagst du es GG?!?

balouli
Member

Beitrag von balouli »

Juuuuhhhhuuuuuu hope so cool, gratuliäre dir vo ganzem härze. Freut mi mega dases klappet hät. Gnüss es ganz fescht, es isch soo schön :)

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Ja, ich habe immer wieder Tränen in den Augen... Muss den Test immer wieder anschauen und frage mich immer: Hast du echt alles korrekt gemacht, nicht das der auf einmal falsch positiv anzeigt ;-)

Habe GG gesagt, dass wir uns das schönste Weihnachtsgeschenk selber gemacht haben und habe ihm den Test (inkl. Erklärung ;-)) gezeigt ;-) Er hat sich riiiiiesig gefreut und war wie ich sprachlos :-)

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

Danke vil mal :)... Freu mi mega. Fühl mi wie en neue Mänsch ;)

@hope: jeeeeeeee gratuliere!!!!! Das isch ja z allerschönst wiehnachtsgschänk wome sich wünsche cha! <3

@all: wünsch eu hinicht en wunderschöne heilig abig mit de liebste :)
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

missre85
Vielschreiberin

Beitrag von missre85 »

@all wünsche euch allen ganz schöne Weihnachten! Geniesst es in vollen Zügen und lasst euch verwöhnen! :mrgreen:

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Gratuliere, liebe hope!
Soooo schön, pünktlich zur Weihnachten!

Geniess die Zeit und alles Gute!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Gratuliere dir au na hope. Alles gueti und schöni Chugelziit. Es Hammer Schöns Gschänk händer oi da selber gmacht!

Wünsch oi all schöni besinnlichi Wiehnachte. Gnüssets und die wo chönnt: Prost und uf dass das mir nächst Wiehnachte all oises Wunder bi ois werdet ha :-*
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

fiona85
Member

Beitrag von fiona85 »

@hope
Ich gratuliere dir von herzen...wow sooo ein weihnachtgeschenk...der hammer!!!!

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Juhuu Hope!!! :D So es tolls Wiehnachtsgschänk!! Wünsch der e schöni Chugelziit :)

@Valea: Supi, das isch e gueti Nachricht!! 8)

@me: Am Sonntig scho Halbziit :shock: Wie dZiit lauft...

Wünsch euch allne schöni Wiehnachtstäg!!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

butterfly85
Newbie

Beitrag von butterfly85 »

Hallo mitenand

Ich han mi scho es ganzes wiili nüme gmulde, will einiges los gsi isch. Ich wird au in Zuekunft us ziitgründe nöd extrem vill chöne läse und schriebe do ihne, aber sicher wieder bitz meh als i de vergangene Monet.
Churz zu mir:
Ich bin 30gi, und siit Juni verhüretet. Genauso lang versueched mers au scho mit schwanger werde. Afang August hät mer mini Schwöster verkündet, dass sie mit em 2. Chind schwanger isch, was mi doch grad chli us de Bahn gworfe hät, will ichs mir so mega fescht wünsche. Ich han nonig gahnt, dass ich zu dem Ziitpunkt au bereits gueter Hoffnig het chönne si. Zwei Wuche spöter hani denn nämli au dörfe positiv teschte. Nur leider häd d'Freud nume churz ghebet, e wuche spöter hani nämli bluetige becho und das ganz hät denn mit extreme schmärze inere Eileiterschwangerschaft gändet. Dernach hani zerscht mal bitz ziit brucht, das ganz au verarbeite. Ich bin susch gar nöd öpper, wo sich abezieh loht, aber i dem Moment isch det eifach nume no es grosses schwarzes Loch gsi. Zum Glück hani de Bescht maa vo der Welt. De hät mi churzerhand ipackt und isch mit mer es paar Tag i d'Berge gfahre. Chli erhole und weg vo all dene mitleidige und guet gmeinte Sprüch vo allne siite ("es hät villicht so müesse si", "bis froh, dass es so früeh gsi isch", "das passiert öfter als mer glaubt"...). Die Sprüch händ mich so überhaupt nöd interessiert, au wenns nie bös gmeint gsi sind.
I de zwüscheziit hani mi guet erholt, körperlich wie seelisch. Siit em November sind mer jetzt wieder am üebe. Leider isch hüt grad de rot Drache glandet, mitme Wiehnachtswunder isch es leider nüt worde. Aber da mir eh nägscht monet müend zügle, isch es au gar nöd so schlimm (ich versuechs zumindest so zgseh).

Ich wünsch allne, wos i dem johr au nonig hät welle klappe ganz vill Glück für's nägschte. Mer wärdet hoffentlich all üses Herzenswunder erlebe!
ELSS - Sep 15
Biochem. SS - Feb 16 & Jan 17
ELSS - Feb 18
1. ICSI Okt 18 -> negativ
2. ICSI Feb 19 -> ohne TRF wegen Überstimmu
1. Kryo Mar 19 -> :?:

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Hallo Fraue

Sorry, en Egopost:
Bin soebe zrugg vom FA. Es isch also definitiv so dass SG nöd guet isch. Das es so klappt isch d'wahrschienlichkeit eher chli aber nöd usgschlosse. Er hät mir drü Optione ufgseit, 1. zuwarte und namal es SG i 2 Mönet mache, 2. min Maa muss zum Androlog oder 3. er macht mer grad ä überwiesig id KiWu Klinik (6 Mönet Wartefrist uf de 1. Termin) und denn würs Insemination gäh.
Jetzt bini die Heime und grad chli down, trurig und hilflos. Min Maa isch für Option 1, klar, bi ihm isch de KiWu ja nöd so usgeprägt wie bi mir. Ich weiss echt nöd was ich jetzt söll mit dene Informatione afange. Ich weiss nöd was ich wot. Ussert dass ich grad alles so unfair finde, so viel werdet eifach schwups Schwanger… Ich weiss nöd, am liebste wür ich säge mer hanget das Thema KiWu mal an Nagel und lueget nächst Summer wie's wieter gaht.... Wenns doch nume es Rezept gäbt was en Maa chan mache damit sini Schwümmerli besser werdet aber min FA hät gseit das isch leider s'Problem, bim Maa find mer d'Ursach selte use wieso Spermie schlecht sind :( Chönnt grad nur na hüle. Ich weiss ich jammere chli uf höhen Niveau, sind ja nanig lang dra aber die Erkenntnis isch trotzdem niederschmetternd und nöd wüsse was mache isch na versch****

Sorry Fraue, ha das jetzt eifach müsse uselah.

@ butterfly85: tut mer mega leid für din Verlust vom Krümmelchen. Ich hoffe din EL hät mer chönne erhalte und wünsch dir für dini wieteri KiWu Ziit alles guet und hoffe für Dich dass es denn bald wieder klappt und denn alles guet chunnt.

@ Valea: freut mich sehr das mit dim EL alles okay isch! Das sind doch mal super Nachrichte. Wenn tünder wieder ahfange hibble?

@ all: hoffe ihr händ schöni Wiehnachte kah? Isch so ruhig gsi da inne…
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Ooooooh Blevita, das tuet mer mega leid! Ich drück dich ganz fescht!!

...ganz ehrlich: Ihr warted scho so lang, ich würd sofort d'Option 3 mache und mir en Termin geh loh unds näbebii gliich wiiterhin uf normalem Wäg probiere. D'Chance, dases gliich klappt, isch ja nöd usgschlosse. Und mit Option 3 het din GG ja no es halbs Jahr Ziit, sich uf de Gedanke, schwanger z'sii, iiz'stelle - und er wird ned mit Option 1 oder 2 wiiter gstresst...

@Butterfly: Es tuet mer mega leid, dass du dis Chliine verlore hesch; ich hoffe, es klappt glii wieder mit schwanger werde. *Drück*

@me: Wiehnachte: Es isch leider sehr schlimm gsii am 25. Min Schwiegervater hanget jetz permanänt am Suurstoff, nickt all paar Minute wieder ii und cha käni 2 Schritt meh gah. GG und ich müend jetz jede Obig verbii, zum ihn hälfte d'Stäge duruf träge, wells d'Schwiegermama nömm elei cha. Mir händ ihm denn ja no s'Chärtli mitem Name vo eusere Tochter geh und er het gar ned gross reagiert. Chan ihm das aber ned verüble, er isch so schlächt zwäg. Ufgregt hani mi aber über d'Schwiegermama und Onkel und Tante vom GG. Ihri Reaktion uf de Name: Tante und Onkel händ nor gfrogt, öb mer de Name imene Buech gfunde händ (Hä? Isch ganz en normale churze Name...) und d'Schwiegermueter isch nor uf de 2. Name igange (wo mer wegem Schwiegerpapa gwählt händ --> Michelle, well er Michel heisst) - zum erschte Name het niemer öppis gseit, au nochher bim Znacht händs immer nor vo "ihre" gredt, das het mi mega möge. Säge, öb eim de Name gfallt oder ned, das hätteds scho dörfe... gar kä Reaktion isch sooooo unbefriedigend. :cry:

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Huhu Mädels....

Wie gehts euch?!? Hattet ihr schöne Weihnachten?!?
Wir habens sehr genossen und fleissig geherzelt❤️sind gerade in der heissen Phase... ;)
Heute das erste mal den Ceralbluebenutzt und siehe da ein Smieli;)
Lassen wir uns mal Überraschen;)

Blevita: ohh es tuet mer sooo vo Herze leid das isch echt nid Fair so Sache;( verstah di voll und ganz.....
Mini Best Kollegin het au müesse Inseminatiob mache....
Weiss gar nid was meh sege nimm di eifach übers www ganz fest in Arm und Druck di fest.....

JeyJey ohje das isch aunid grad schön;( verstah dini Enttüschig ganz:( und das weg dim Schwiegerpapi tuet mer vo Herze leid;(.....

butterfly85
Newbie

Beitrag von butterfly85 »

@Blevita: Tuet mer sehr leid, was du do grad erfahre häsch. Ich schlüss mich de JeyJey a. Wenn ihrs scho lang versueched und de KiWu so gross isch, denn meldet üch doch bi de KiwuKlinik. Wenns i dem halbe Johr bis zum erste Termin dennoch klappet, umso besser. Ansonste chönders ja denn mit de KiwuKlinik versueche.
No zu dinere Frog: Min EL hät chönne erhalte werde und au mini Mens isch sofort wieder regelmässig gsi. Gem. FA stoht enere erneute Schwangerschaft nüt im Weg. Und mir probierets jetzt halt eifach wiiter.

@JeyJey: Danke, mir versuechets eifach und sind gspannt, was passiert.

Hät öpper vo üch erfahrig mit dem PreSeed Gleitgel? Hans ime Dütsche Forum scho öppe gläse, sig es Kinderwunschfründlichs Gleitgel, wo de Spermie sell hälfe, de Weg schneller/besser zgfinde. Ich han mir das jetzt mal bstellt (isch zwar chli tür) aber schade chas ja nöd. Lise jedefalls vill guets. Häts öpper vo üch au scho probiert?
ELSS - Sep 15
Biochem. SS - Feb 16 & Jan 17
ELSS - Feb 18
1. ICSI Okt 18 -> negativ
2. ICSI Feb 19 -> ohne TRF wegen Überstimmu
1. Kryo Mar 19 -> :?:

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Min Schwiegerpapi het hüt Nacht dörfe friedlich ischlofe. Mir sind unendlich truurig, aber au froh, dass er jetzt het chönne gah :cry:

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Mis herzliche Beileid liebi JeyJey! Es tut mir sehr leid hätt din Schwiegerpapi nöd na chönne Geburt erlebe aber wenigstens hätt er dörfe gah mitem wüsse das er ä Enkelin bechunnt. Er wird jetzt von Himmel zu oi abe luege und oi beschütze. Wünsch dir, dim Maa und de ganze Familie und Fründe viel Chraft de Verlust verkrafte. Aber ich denke au, für ihn isch es so beste und er hätt dörfe gah.
Alles liebi und gueti!

@ all: en guete Rutsch oi allne is 2016! Möget sich oisi wünsch all erfülle.
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Danke Blevita. Ja, es isch zum Schluss jetzt sehr schnäll gange, aber mir sind au froh drüber. Er het würkli müesse liide i de letschte paar Täg. Zum Glück het er nöd mal en ganze Tag im Spital müesse sii. Ich glaub, er het eifach welle, dass mir ganz neu is neue Jahr chönd starte. Mir sind sicher, dass er vo obe guet uf eusi Chliini ufpasse wird.

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@all
Es guets neus!!! Froue, i bi ganz sicher, dass mir aui wärde üses Wunder erläbe! :-)

@jeyjey
Mis herzleche Bileid!
Das isch soo truurig, i hoffe, dir findet Trost, dass er nid lang het müesse lide! Es isch soo schwer, das chönne z'akzeptiere, i weiss...
Aber i bi sicher, ihm geits iz besser u er isch stolz uf euch als Familie. :-)

@me
I ha gester bim Jahreswechsel id Nacht usegruefe, dass mis Mami iz d Füürwerk vo obe gseht... I bi im Wallis ufere Skipiste gstande, ha d Füürwerk gluegt u plötzlech mega müesse hüülä. :-(
Vermisse se so fest.

@ÜZ
Ha gester äuä ES gha, hei e Früe-morge-session gä, am füfi am Morge... Nachem Usgang... im Bett vom Gastgeber... Natürlech hei mer ds Bett abotte becho, und da mir sehr offe und ou chli provokativ mitenang gredt hei, hei sie scho im Vorus gwüsst, was wird passiere... hahaha! :-) :-)
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Antworten