liebi dani min grosse isch au sonen stilljunkie gsi und eines morges bini ufgstande und gfunde, so hüt isch de Tag womer ufhöred. er isch 22 mt gsi. Vorab, ich denke in dem Alter chasch schnell abstille, wie du seisch schaffsch ja au scho tagsüber und er brüchtis ja nöd.
Mini Erfahrig:
Ich han mer es chlises Reisefläschli (weiss jetz au nöd gnau wie beschriibe

) mit ESSIG gfüllt und im Hosesack verstaut. Woner denn ane het welle am Tag hani heimlich uf Brust da und es het ihm nöd gschmöckt, logisch

. Er isch zwar nöd hessig gworde, aber sehr verdutzt gsi. Han ich ihm ganz Kindergerecht erklärt, dass die Milch jetz alt isch und nüme guet isch. Heter denn akzeptiert, isch spöter den wieder cho und sgliiche nomal, heimlich druf da, abote und er hets abglehnt, hani wieder gseid isch jetz ebe alt

. Ganz lieb und ebe nöd bös gmeind, Chinder glaubed au an Wienachtsmaa und denked Moster chönded sich unterem Bett verstecke etc etc

finde da def mer amigs zum öpis bewirke au efach e chli en Quatsch verzelle

bi mir hets super klapped! und han ihm ja kei Angst gmacht.
Am gliche Tag heter selber nüme welle, am Abig im Bett heter chli umegmulet und nöd recht gwüsst wie ischlafe, well ja Stilljunkie hihi meistens ade Brust ischlafe la…hani ihn denn gfregt, wetsch den Milch? hihi, seider nei die isch gruuuusig wääää. Jedefalls, nach chli kuschle ganz entspannt igschlafe und het denn nie meh Trunke. HAPPY END
P.S. er isch denn aber no es rechts Willi in den Nacht verwacht zum öpis trinke usem Becher, aber voll ok, schnell ufsta in Kuchi ischänke und wieder ins Bett. mängmal wasser mängmal hald au (chue)milch. Ich fühle mit dir Dani und wür dir das sehr empfehle und bin gspannt ebs denn wür klappe
Viel Erfolg!