@vedeja: Bim mim FA isch immer guet, wemer sich öpä 2 Wuche vorher amäldet. De chamer am eheste no chli wähle...
@dreamy: Ja das isch super, wenn Stützis vo de KK zahlt wirded. Bi minere KK sinds glaubi eifach 2 pro Jahr wo zahlt wärded. Jetz staht am flüüge nüt meh im Weg...
@Gumseli: Oh, so schön, dass du hüt so en tolli Überraschig häsch dörfe erläbä! De Tescht isch ganz bestimmt positiv gsi und wird sicher immer fetter und dütlicher. Ich freu mich sehr für dich.
@little: Mir gahts glich wie dir. Vor 10 Täg hani mim Maa gseit, dass ich glaubi dases klappet heg. Has irgendwie eifach gwüsst und gspürt. Anderersiits hani aber scho recht Schiss gha, dass ichs mir nur iibilde. De Tescht vor 3 Täg hät mir de aber bestätiget, dass ich doch nöd spinne
2.Mamis: Mängisch hani scho au s'Gfühl... phu... mit zweine wirds denn scho nomal chli andersch. Anderersiits freu mi au extrem, wil mer denn immer en grösseri Familie wird. Am eheste Respekt hani devor, wenn ich s'Chline stille und de Junior denn würd Quatsch mache. Aber bis denn vergaht ja nuchli Ziit und me cha sich ja druf vorbereite. Es wird sicher nöd ohne, aber ich freu mich eeextreeem druf.
Ich ha im Moment eifach s'Gfühl, die letscht Ss sigi no gar nöd so lang her und chas nöd glaube und hoffe ganz fescht, dass ich das meeega Wunder nomal darf erläbä...
@Geburt. Bi mir isch d'Geburt letschtmal au sehr schnell gange. Mir wohned aber zum Glück nöch bim Spital und mini Hebamme hät gseit, ich söli bim nächste eifach grad cho wenns afangi...
@all: Ich hoffe es gaht allne guet!