Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
little
Member

Re: Märzlis 2018

Beitrag von little »

@Träge
I trög mini 2 jährig no u viel vorallem zum go laufe und go wandere

@geburt
Wirds bi mir en ks geh

@informiere
Am liebste würis luut useschreie das ali wüssend aber i wet dr erst untersuech abwarte und hoff i chans bis den verheimliche
Vor dr reaktion vo mim mami hani jetzt scho angst aber i bin ja zum glück gnueg alt zum selber entscheide

@buch
I han au scho en buch wie im 4.monet aber wili so bläht bin

Bin aber gspannt wies chunt han bi dr kliine 2 en riese buch ka

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@dreamy: Das bi ig gsi mitem Hochzit. Tiptop gange, niemer öpis gmerkt obwous Familie isch gsi!! So härzig dini Idee mit de Cupcakes.

@Umfeld informiere: I has aber o so gmacht dasses mini ängste Fründinne wüsse und mini Eltere. Sie bruchti ou as Ungerstützig wenns würd schiefga... hani bir 1. SS o so gmacht und het für üs gstumme. Mitem Räste warte mer aber bis nachem Ersttrimestertest, faus i nid vorhär scho es mega Chugeli ha und mes eh gseht...
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

@informiere
Bisher wüssets eigentlich nur min Maa und mini Mam, die isch aber zum Stillschwiige verpflichtet.

Schwierig wirds denn bem Sommerfest vo üsem Gschäft. Ich be süscht immer derbi be Bier und Co.... hahaha, be sogar scho am überlege nid hizgoh. Aber s würd mi, will es isch es Jubiläumsfest und mir gönd sogar ufem Schiff go esse.

@Geburt
Die ersti isch im Spital gsi und eigentlich ganz okay gsi. Ohni PDA wie gwünscht, aber schlussendlich nid en Wassergeburt. Dismol würd ich sehr gern is Geburtshus, zumindest fürs Wuchebed.
Würd für die SS au gern vonere Hebamme betreut werde, hauptsächlich. Aber d US scho au mache, findes so öbis schöns sBebe scho vorher chli zgseh. Aber d Hebamme het mir idr letzte SS gfehlt, v.a. will ich en ProblemSS ghs ha.

@ Übelkeit
Bis jetzt merk ich no fast nüd dervo. Het aber be dr letzte au erst idr 7. Ssw agfange derfür denn bis fast id Hälfti leider. Mol luege.
Bisher merki vo dr SS nur es Zieh und Zwicke im UL. Und das ich en Vor-Mens Buuch ha.

Shrimpy88
Junior Member

Beitrag von Shrimpy88 »

@Alkohol: Bi dem Thema brucht's werkli vöu Kreativität. Wenn mine Maa debi esch, hani amigs ou es Glas gno ond de eifach so do, als wördi trenke. Denn hani emmer weder heimlich s'Glas met mim Maa vertuuscht, bis es läär gseh esch... :lol: Aber mer hend jetzt denn e Gschäftsalass wo är ned debi esch. Det werdi mer wahrschinli irgend e Usred wäge Medis ifalle lo.

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

@Umfeld informiere
Min Partner weiss es, suscht no niemert. Will sicher dä erscht Untersuech abwarte.

Usred wieso ich kein Alkohol trinke: Also erstens findis echt ziemli doof, dass meh oft nid "eifach so" chan verzichte unds scho quasi äs "Muess" isch Alkohol ztrinke. Ich trinke eh wenig Alk und wenns noch dä Schwangerschaftsgrücht goh, wäri scho paar Mal schwanger gsi bzw über Jahre :lol:
Aber falls ihr mol eini bruchet: Antibiotika isch meischt ä gueti Usred. Muess jo denn nidmol ä Chrankhet si, langet scho än entzündete Muggestich oder so (fallses denn au wend wüsse wieso). :wink:

Ps Id FB Gruppe chumi nöd, bin jo bekennendi FB-Abstinenzlerin und nie agmolde gsi...

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

@vedeja82
Schaffe imene medizinische Labor, da zieht das mit de Antibiotika leider nid.

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

Und da ich scho eis Chind ha, wartets eh scho wie d Geier druf, dass ich wieder ss be.

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

@Honigbiene
Verstah jetzt dä Zämähang nid ganz?
Es git ja durchus einigi ABs wo Alkohol söttisch vermiede bzw macht sich das für dErchrankig au besser. Ich schaffe im medizinische Bereich, da het no nie öper öpis gseit...

yelea
Newbie

Beitrag von yelea »

Hallihallo

Melde mich vor unseren Ferien auch schnell noch einmal und stell wieder auf Hochdeutsch um, fällt mir irgendwie leichter.
Ich hatte heute meinen FA-Termin, durfte das Herzli auch schlagen sehen und bin dankbar, dass alles in Ordnung zu sein scheint. Bin jetzt auch in der 8. SSW und kann in 6 Wochen zum nächsten Termin.

@ Informieren:
Ich wollte den Termin heute abwarten, bis wir die Familie und enge Freunde einweihen. Beim ersten Kind haben wir die ersten 12 Wochen gar niemandem was gesagt. Beim zweiten haben wir wegen meines riesen Blähbauchs (ja, den habe ich auch wieder nach jedem Essen :D ) die Familie informiert, nachdem wir die erste Kontrolle gehabt hatten. Werden wir wahrscheinlich jetzt auch wieder so machen, man sieht mir die SS von mir aus gesehen ja jetzt schon von weitem an :D.

@ zweites Kind:
Ich habe auch ein Duracell-Büebli und hatte grossen Respekt vor der Ankunft des zweiten Kindes, vor allem weil der Abstand (16 Monate) der beiden so klein war. Er war genau in der Phase, wo vor allem Klettern gerade hoch im Kurs war und ich war ständig am rennen. Da war das Tragetuch fürs Baby eine super Hilfe und es ging wirklich sehr gut. Ich weiss nicht, ob ich es mir vorher so anstrengend vorgestellt hatte und deshalb so positiv überrascht war, oder ob Baby Nr. 2 so viel pflegeleichter war, oder ob der grosse Bruder plötzlich etwas ruhiger geworden war, oder ob ich vielleicht viel gelassener ins neue Leben zu viert starten konnte als gedacht... Ich weiss nur noch, dass ich nach einem Monat gedacht habe, dass die Umstellung zum ersten Kind viel die grössere war und dass ich mit den beiden eigentlich richtig gut klarkomme (natürlich gab und gibt es Ausnahmen :wink: ). Ich kann mich auch gut an den ersten Ausflug mit den zwei Kleinen in einen Park erinnern, ein wunderschöner Herbsttag und ich war einfach soooo happy über unsere zwei Schätze, war plötzlich richtig überwältigt. Lange Rede kurzer Sinn, wollte einfach Mut machen für alle Zweitmamis: Das kommt wirklich gut, wird vielleicht manchmal anstrengend aber in erster Linie und vor allem wunderschön!

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

@vedeja82
Ja, es git scho so es ABs, aber denn müessti doch sehr präzis lüege, isch mr zastrengend.

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

@Honigbiene
demit chani diene: zBsp Flagyl
Wobi ich scho muess säge, dass ich da vo mine Kollege als sher übergriffig wür empfinde, wenns genau wönd wüsse weles Medi dassi nimm...

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@vedeja: Das stimmt scho dasses doof isch dass irgendwie immer erwartet wird dassme Alk trinkt, aber weme haut z.B. gärn Wy het und normalerwis o gärn es Glesli trinkt, fauts haut eifach uf weme plötzlech nüt meh trinkt. Dä mitem Antibiotika hani ir erste SS ame Froueabe bracht und e Blaseentzündig vorgschobe, wasi würklech ou öfters gha ha vor dr SS. Het aber trotzdäm kein Schwein gloubt (sie hei zwar ta als ob, aber hingedri hei sie mers gseit) wüu die meiste vo üsem Chinderwunsch hei gwüsst. Drum heimer itz am Hochzit letscht WE heimlech Gläser tuuschet und ig ha ke Schluck trunke, ohni dassi e Usred ha brucht.

@Honigbiene: Ja das isch äbe gloub bi mir o so, stah o unger Beobachtig hani zGfüu... janu.

@Yelea: Jöh das tuet itz gad guet zghöre. I mache mi ou druf gfasst dasses sehr sträng wird und me weiss ja de o nid wie guet dass ds 2. schlaft und so... aber mir wärde das aui irgendwie packe! Angst oder grosse Respäkt hani vor auem o vor so Chrankheitswäuene wes de gad beidi Ching verwütscht und wenns blöd geit d Eutere o gad no...
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

@vedeja mir mache be üs im Labor jo au Resistenzprüefige und schaffe daher täglich mit ABs. Darum isch au s Intressi recht höch be de Kollege, fachlich v.a.
Und da mir nid so es riesigs Team sind, kenne mir üs au vielfach privat.
Muess denn wohrschinlich ei Kollegin iweihe, wo mich chli deckt, z.b. immer mis Glas ustrinkt :D

@ 2. Chind: ich freu mich mega uf die Ziit mit 2 Chind. Be nur chli 'truurig' chani de chli Wurm denn nüm ganz so intensiv gniesse. Am liebste hätt ich 4 Chind, aber da kriegt min Maa Vögel. Wär au finanziell zu ischränkend

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

Wem dörfme en PN mache weg dr FB Gruppe?

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

Bäh... ich konnte natürlich nicht warten mit Testen und doch, da war auch wieder ein Strich :D Also gleich den CB mit Wochenanzeige auch noch testen! Tja, das 30.- Teil hat dann natürlich nicht funktioniert. Gar nichts hat er angezeigt, keine Sanduhr kein - kein +... bin grad etwas gefrustet...
Eigentlich wollte ich mir jetzt grad nochmals so einen holen, aber nochmals 30.- für nix... hm...

FA Termin
Hab kurz angerufen und wie befürchtet hab ich erst auf nach meinen Ferien (11.8.) einen Termin bekommen. Oh Gott! Wie soll ich das nur überstehen?! Das war beim letzten Mal einfacher, weil wirs ja dann in der 5.SSW schon auf dem US gesehen haben.

Alkohol
Wir hattens erst kürzlich davon, dass es eigentlich tragisch ist, dass man sich rechtfertigen muss wenn man nicht trinkt. Doch wie andere schon sagten: wenn man Wein und Bier sonst nicht abgeneigt ist, resp. eher zu denen gehört die halt gern mal Aperölen, dann fällt das halt auf.

2. Kind
Bei uns wird sich einiges ändern. Aktuell arbeite ich 60% und der Kleine geht die Zeit in die Kita. Mit zwei Kindern lohnt sich das dann aber einfach nicht mehr und ich werde vermutlich zu Hause bleiben. Ich freu mich darauf, aber ich arbeite auch gern und da ich eh etwas Mühe mit Veränderungen habe... hm...
Bild
Bild

little
Member

Beitrag von little »

@gumseli
Ein feiner strich ist ein strich
Hatte such jeweils vor nmt nur ganz leicht positiv getestet und an nmt dan mit cb digital nur damit ichs auch endli h geglaubt habe

Honigbiene
Junior Member

Beitrag von Honigbiene »

@ gumseli
Habt ihr in eurer Gemeinde nicht Vergünstigungen für die Kita? Oder könntest du ev. reduzieren? Oder dein Mann?

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

@Honigbiene
Nein leider nicht und zwei Kinder in der Kita würden meinen gesamten Lohn kosten.

Reduzieren, das muss ich dann alles mal anschauen wenn ich den FA-Termin hatte und mit meinem Vorgesetzten spreche, ob es Möglichkeiten gibt.
Mein Mann arbeitet als Bauführer im Rückbau, die wissen da nicht mal was Teilzeit ist...

Aber ich lebe nach dem Motto "kommt Zeit, kommt Rat" ich löse die Probleme wenn sie da sind
Bild
Bild

Julikind
Member

Beitrag von Julikind »

Hoi alli neue.

@Säge Ech has minere BF ond mimere Familie gseid ond Maa hets sinere Familie gseid. I halte ned so vel vo dere 3 mt Regle well benere Fehlgebort wett ich gern onterstötz werde vo mim Omfeld.

@Untersuech Mer werdet wie bem Erschte kein Test bezöglich Chrankheite mache, well echs so oder so bhalte egal was het

@Gschlecht Das mossi onbedengt weder wösse..

Ha morn de erschti Ontersuech i be gspannt.

Theja
Newbie

Beitrag von Theja »

@Blähbüüch: Mir gaht's genau gliich, ich gsehn so schwanger us! Geschter isch bsunders schlimm gsi und denn hani no es Chleid us ganz dünnem Stoff agha, wos be jedem Windhuch geg min Buuch blase het. Lueged ihr drum scho druf, was ihr aleged?

@informiere: Ich schwank di ganz Ziit hin und her, wem ich's söll säge und wem nonid. Und irgendwie hani no so Hemmige s'uszspreche. Han s'Gfüehl s'isch gar nid wahr. Ich hoff de FA-Bsuech hilft und ich chan nachher zumindest mal mini Eltere informiere. Das git grad e Geburtstagsüberraschig für min Vater. Bin sehr gspannt uf ihri Reaktion. Sie zeiged sehr wenig Gfüehl amig. D'Reaktion vo miner Muetter, woni ihre vor zwei Jahr gseit han, dass mir üs verlobt hend isch nur gsi: "Ah, macht me das hüt no?"

@Alkohol und Ässe: Zu dem Thema hani mir scho lang Gedanke gmacht, well ich i mim Team under Schwerverdacht stand, demnöchst schwanger zsi. Das het me devo, wenn me hürated, bevor me Chind het. Han drum scho vor es paar Mönet agfange be Apéros mal Alkohol ztrinke und mal nid. Aber aktuell staht bem schaffe zum Glück nüt a wos Alkohol chönti gäh. Geschter hani aber zum erste Mal d'Situation gha mit enere guete Fründin, mit dere ich susch eigentlich immer, wänn mer üs nach em Schaffe treffed, es Glas Wii trink. Han mich denn usegredt mit de Hitz und mir isch so scho so schwummrig, min Kreislauf... Und bem Ässe "ich han alles gern usserd da de Burrata, de müesstisch du ässe..." Ich glaub es nögscht Mal, wäni sie gsehn, sägis ihre eifach.

@Gschlecht: Min Maa und ich sind furchtbar neugierig, mir müends wüsse. Und vo üsem Gfüehl her isch es au vor de Geburt scho e Überraschig. Und wänns am Schluss plötzlich öppis anders isch, fändis recht luschtig. Dänn wär's ja no die grösser Überraschig :)

Gesperrt