Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
Flusi
Member

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

Hoi mitenand

Ich entschuldige mich scho zum Vorus fürne witere Roman. Wirde mich i Zuekunft wieder chürzer halte.

@gumseli: Ich dänke au, wenn du Ferie häsch bisch du sicher abglänkt. Und wenns für dich ganz schlimm isch würd ich glaub würkli am FA alüte und frage, öb dörfisch verbi cho. De FA isch zahlt für das und dir hilfts…

@jocelyn: Ich ha grad müesse lache, dass du dir wie en Irri vorchunsch, wil du alli Nachrichte nachegläse häsch. I dem Fall passisch du tiptop zu üs ;) ! Mir mached nu ganz anderi Sache *grins*.
Danke übrigens no für dini Rückmeldig zu minere Gschicht. Woni sie abgschickt ga han hani denkt: Oh Mann, das interessiert doch niemert und niemert hät mi denä gfragt. Aber wenns dir ächli hilft bini froh!

@Früehligszwieble: Ja, ich bi ide Fraueklinik im Unispital gsi. Ich ha mich dert wohl und guet ufghobe gfühlt. Es isch halt recht eng i denä Zimmer und es mega cho und ga. Das isch mängisch chli belastend gsi. Ich ha mich aber halt immer für die verschiedene Gschichte interessiert und so einigi lässigi Bekanntschafte gschlosse, wo bis hüt hebed. Ich ha wägä extreme Bluetige müesse det si. Wil die Wehä usglöst hend bini am Afang au ade Wehehemmer-Infusion gsi. Ligge heisst eigentli scho hauptsächli ligge und sitze im Bett. Me darf sälber ufs WC und wenn de Gsundheitszuestand das erlaubt hät hani alli 2 Täg dörfe go dusche. Meh han ich aber eigentli nöd dörfe. Die erschtä 3 Täg sind die schlimmste gsi. Nach es paar Tag isches aber immer besser gange und ich ha de Fokus eifach voll ufs Baby gsetzt und bi froh gsi um jedä Tag wos dinne blibt. Wenn das bi dir au so chämti würd ich dir empfähle, dich mit Sache iz’decke, wo du gern machsch. Ich ha zum Bispiel en Decki ghäcklet fürs Baby und Sache zum nähe organisiert (en Ball, es Mobile usw.). So han ich immer z’tue gha.
Was mir und mim Maa au extrem ghulfe hät isch, dass mir hend dörfe d’Neonatologie go aluege. Das darf mer zu gwüsse Termine. Ich ha z’erscht extrem Angscht vor dem gha und nöd wellä, wil ich dänkt ha, das mich das sehr belastet. Mim Maa isches aber sehr wichtig gsi. Und es hät üs würkli sehr ghulfe, da mir denn gwüsst hend, wo üse Schatz ane chämti, wenns e Früehgeburt gsi wär. Die Station isch so ruhig und schön, wies mir nöd erwartet hättet und s’Personal isch würkli top. Mir hend det Babys gseh, wo mit 600g scho eigeständig gschnuufed hend. Denn hemer gwüsst, die Chlini sind extremi Kämpfer und wend läbä. Ab det hani vill weniger Angscht gha.
Ich hoffe und glaube, dass dir das Beratigsgspräch witerhälfe wird….

@Hebamme/FA: Es isch aber glaub so, dass mer die Termine nur im Wächsel cha wahrne oder? Also entweder Hebamme oder FA? Ich bi äbä amigs scho nu froh und die Ultraschall. Das ischs einzige womer bi de Hebamme fehlt. Ansonste finde d’Begleitig mitere Hebamme au sehr wertvoll!

@Honigbiene: Du hesch ja au e Gschicht hinter dir du! Das mal chunds besser!

@joeyita: Danke au dir für d’Rückmäldig! Ich hoffe au, ich cha die Istellig bhalte!
Ich freu mich sehr mit dir, dass du gester sone schöne, spontane Ultraschall häsch dörfe erläbä. Das tuet doch guet. Das mitem Vaginalpilz tönt aber müehsam. Wie häsch das gmerkt?

@Spital/Geburtshaus: Ich ha au en sehr tolli Ziit gha im Wuchebett i üsem Regionalspital. Wenn nüt anders nötig isch, würd ichs wieder genau so mache. Zudem hend mir gar keis Geburtshuus ide Nöchi (mein ich). Und mir isch e relativ chlini Distanz au nu wichtig.

So, das wärs.
Bye bye

Jocelyn
Newbie

Beitrag von Jocelyn »

@Folsäure: ich han bim kinderwunsch 4mg pro Tag übercho und nachem erste FA-bsuech s ergänzigspräparat elevit mit 8mg Folsüri pro Tag, will d ärztin gmeint het 4mg seg eher ade undere gränze für im erste trimester

@Informiere: bi mir wüsseds de mah, e fründin und d eltere, wills eifach grad passt het und bim erste termin (6+3) alles guet gsi isch. Allne andere segemers denn nachem 2. Termin ide 12.wuche

Wünsche oi en wunderschöne tag :)

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@Flusi: Finde dini Romän sehr spannend. Und du chasch mega stouz uf di si, dass du die Zit so guet hesch überstande mit Liege, das würd nid jedi so guet meistere. Das isch sicher e mega Useforderig gsi. I gloub i würd o näie oder Fotoalbe online ersteue...
Ja ha o sehr Fröid hani itz scho früener as erwartet ds Härzli gseh pöpperle.
Dä Pilz isch definitiv sehr unagnähm. Zersch eifach so wienes wund si, när immer meh no Juckreiz und isch stark grötet gsi. Aber hüt isches jetz dank de Medis zum Glück scho viiu besser!
D Distanz isch mir ou sehr wichtig, da die 1. Geburt ja scho so schnäu isch gange (guet dasmau wirdi sicher früehner ga). Aber bi üs eröffnet gad es neus Geburtshus ca. 10 Fahrtminute vo üsem neue Dähei, das isch gloub no nächer as ds Spital.
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

kalibu
Newbie

Beitrag von kalibu »

Hallo zusammen

Jupii bi üs häts au klappet. Nach meh als me johr üebe a üsem zweite Wunder simer au wider schwanger :)

Ha gläse daser ä FB-Gruppe werdet erstelle. Wür au gern det mitmache wili diä asicht do dinne au nöd so guet find.

Mir händ dä erst US am 14. August. Dä berrechnet Termin wäri dän am 24.03.18
Aber do de erst 11 Täg spöter ufd Welt cho isch setzi nöd so vil uf da Datum *g*

Freu mit mit eu zhibblä

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

@Flusi
Ja, nur weiter mit Deinen Romanen... ich les gerne mit.
Und ja, Hut ab, dass Du die lange Liegezeit so gut gemeistert hast. Davor hatte ich in der 1.SS Horror. Damals hatte ich mein Pferd noch und niemand der es an meiner Stelle hätte betreuen können. Ich war jeden Tag im Stall und bin eigentlich jeden Tag 1-2h spazieren gegangen (zuletzt ein paar Stunden vor der Geburt). Und wie sich grad jetzt wieder zeigt kann ich ganz schlecht mit zu viel Zeit zum Nachdenken umgehen...:-/

@Jocelyn
Momentan nehme ich ein reines Folsäurepräparat (4mg). Das nehm ich schon seit Anfang Jahr. Hab jetzt angefangen 2Tab. täglich zu nehmen... schaden kanns ja nicht ich hab jetzt ein paar mal gelesen, dass 8mg ganz gut wären.

@Distanz
Bei uns wäre das Kantonsspital Liestal zwar näher aber mir ist das Bethesda in Basel einfach viel sympathischer. Ich möchte meine Ängste wegen der schnellen ersten Geburt dann aber bald ansprechen - mal sehen was mein Arzt empfiehlt.
Ins Geburtshaus hätten wir von zu Hause aus nur 15 Minuten - von dort ins Spital (nach Liestal, wo ich ja eh nicht hin möchte) 20 Minuten, nach Basel dann 30-40 Minuten...

@kalibu
Ganz herzliche Gratulation und willkommen Willkommen!
Bild
Bild

little
Member

Beitrag von little »

@kalibu
Herzlichen glückwunsch und willkommen bei uns

@geburtshaus/kh
Geburtshaus oder allenfalls hausgeburt wär super aber in meinem fall keine option

Aber ich werde wieder ins gleiche spital gehen wie bei der jüngsten

@fohlsäure
Müsdt ich nachschauen was draufsteht
Ist ein kombi präparat speziell für schwangere

@hebamme
Werd ich auch wieder dieselbe fragen wie bei den kleinen 2
Sie arbeitet auch in meinem wunschspital

Lilyrose
Vielschreiberin

Beitrag von Lilyrose »

@FA/Hebamme: ja, das geht wohl nur im Wechsel, wenn du beides machst, dann würd ich meinen bezahlst du selber.

@Folsäure: ich nehm einfach Elevit, wieviels da drin hat schau ich nicht. Ist ja ein bekanntes Präoarat, dann wirds schon gut sein.

@Mutterbänder: schmerzen im Moment ziemlich. Nachts mal recht heftig und auch tagsüber merke ich es recht gut im Moment. Hatte ich in erster ss aber auch, insofern gutes Zeichen für mich.

@Geburtshaus: habe auch überlegt wegen Hausgeburt, aber irgendwie gefällt es mir besser, wenn ich 5 Tage lang im Geburtshaus keinen Finger heben muss :) Zuhause würde das sicher nicht so gut funktionieren. War ja beim letzten Mal auch nur knapp keine Hausgeburt.

Flusi
Member

Beitrag von Flusi »

Hallihallo

Danke für üchi Rückmäldige zu mine Romän ;)
Ich dänke ich ha jetz de öpä gli alles verzellt, drum wirds öpä nüme vill vorcho. Git nämli au nu recht Arbet.
Übrigens bin ich ganz sicher, dass ihr das alli au würdet schaffe. Ich hät mir das im Vorus au nie chöne vorstelle. Wenns de aber sowiit chunt, de kämpft mer mit allne Mittel womer hät nur nu fürs Baby. Isch scho iidrücklich, wie sofort de Muetterinstinkt und -kampfgeist. Ich gspür das au jetz scho wieder. Hend ihr das au?

@informiere: Bi üs wüsseds nur min Maa und ich. Mir gnüsseds no es Gheimnis ganz für üs älei z'ha. Isch bi de 1. SS scho so gsi. Womers de hätted chöne verzellä hämers fascht nüme welä...

@Joeyita: Super, dass de Pilz so schnell besser wird. So Sache müend nämli nöd si...

@Kalibu: Ich gratuliere dir ganz herzlich zur Schwangerschaft! Numal öpert wo no es Momentli uf de 1. Termin muess warte...

@gumseli: Ich ha au es Ross. Isch aber scho es älters Modell und drum tiptop geeignet zum mitem Kiwa mitnäh. Wemer 4x ide Wuche det isch hät mer würkli e gueti Ablenkig und d'Wuchene gönd schnell dure...

@Lilyrose: Ja gäll, das gaht nur im Wächsel mit FA und Hebamme. Hmmm... ich muess mir das nu überlege. Ich gang äbä scho sehr gern zum FA :)
Macht das öpert im Wächsel?

@Folsäure: Ich ha au es leers Folsäurepräparat. Vo dem nimi 2 am Tag, de chumi au uf 800mg. S'Elevit hät glaub au sovill! Ha ide 1. SS s'Gfühl gha vom Elevit sigi mir meh übel gsi.

@me: Ich ha au recht starchi Buchschmärze. Bi no nöd sicher, öb das d'Verdauig/Blähige sind oder scho d'Muetterbänder. Isch ja no chli früeh...
Morn lüti glaub au mal am FA a zum en Termin abmache. Denn hani au es Ziel vor Auge...

E schöne Abig üch allne!

Smaragd
Newbie

Beitrag von Smaragd »

Hallo zäme

Ich habe heute positiv getestet und bin noch total von der Rolle. Es ist unser 3. Kind. Ich hoffe es krallt sich gaaaanz fest. Ich werde mich in nächster Zeit in die Gruppe einlesen und freue mich über den Austausch!

Grüsse
Bild

kiki08
Junior Member

Beitrag von kiki08 »

Guete Abig mitenand

Härzliche Glückwunsch Smaragd und Kalibu zum pisitiven SST. :)

@Flusi / Romäne: auch ich lese im allgemeinen gerne hier im Forum mit und finde längere Beiträge sehr interessant und oft sind solche auch sehr informativ.

@FA/ Hebamme: Bin auch der Meinung dass die Betreuung durch FA und Hebamme nur in Abwechslung bezahlt wird.
Ich gehr bur zur FA, hatte ich auch bei meiner 1. SS so gemacht. Meine FA hat aber immer ein offenes Ohr und genügend Zeit für alle Fragen usw. Fühl mich sehr wohl.

@Fohlsäure: Nehme auch seit 2 Nonaten vor SS Elevit und kann nicht sagen wieviel Folsäure darin enthalten ist. Denke wie Lilyrose, es wird schon richtig sein :mrgreen:

@Gebären: Werde wieder ins Spital gehen. Habe mich zu 100% wohl gefühlt! Hatte aber auch sehr sehr nette und kompetente Hebammen wie auch das Pflegepersonal! Und gatte trotz allg. versichert ein Einzelzimmer was ich übraus geschätzt habe! deswegen wieder Spital. Auch die Entfernung ist nur 5- max. 10 Minuten.

@Lilyrose / Mutterbänder: Kannst du mir kurz beschreiben wo die sind? bzw. ich hab auch ab und an Unterkeibsziehen das manchmal eher schon etwas schmerzt als nur ein Ziehen ist. Kann mich nicht mehr so an alles von der 1. SS erinneren :roll:

@Geburtsvorbereitungskurs: Werde ich mir diesmal auch spatren. Fand ich bei der 1. SS aber doch ok, speziell auch für GG dass das ganze Mal von einer fremden Person genauer erklärt wird und GG dann auch besser verstehen kann was da alles passiert und wie er helfen kann usw.
Wir hatten aber keinen typischen GVK, es kam eine Hebamme zu uns nach Hause und hatte 2 oder 3h mit uns "Theorie" gemacht und auch sonst konnten wir viele Fragen stellen und sie gab uns Tips. Das fanden wir absolut super und hat gestummen für uns.

Wünsche euch eine gute Nacht.
lg kiki
Bild
und Augustli 2016 :D

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

Guete Morge zäme

@kalibu und smaragd: Gratuliere zum positive Test und ganz härzlech wiukomme bi üs!

@Folsäure: Dänke o dass dMängi ime Kombi-Präparat scho wird passe. Wägem Schlächt si hani scho öfter ghört dasses dür ds Elevit schlimmer cha wärde. Da i aber bis itz gar ke Problem ha mit Übelkeit, chanis guet näh.

@Muetterbänder: Hani ir 1. SS ganz extrem gha, ha denn sogar am FA aglütte wüui ha gmeint es sig öpis nid guet... aber nur gad so ide 1. Wuche nachem Test. Itz hani ou so ume Test ume mensartigs Buchweh gha und zwüschine bini eifach sehr bläiht, aber süsch merkis nid extrem...
@Kiki: D Muetterbänder si mines Wüssens so im Listebereich, aso relativ wit unge und chli sitlech.

Het öper vo de scho Mamis nach dr Geburt länger e Rektusdiastase (Spalt zwüsche de grade Buchmuskle) gha? I ha mini bis itz nid ganz zue bracht, wobi sie nume no chli isch gsi und mi nid gross het gstört. Ha eifach gmerkt dass i haut die Buchmuskle nümm ganz so guet cha bruche wie vorhär (bi denn aber o sehr trainiert gsi). Itz fragi mi natürlech, wie das nach ere 2. SS wird.

@me: Dr Pilz wird gloub würklech besser. Aber gester gäge Abe hanis wieder rächt gspürt. Brucht äuä chli Zit.

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

Guten Morgen allerseits :)

@Smaragd
Willkommen und ganz herzliche Gratulation!

@Mutterbänder
Ich habe ein ziemlich starkes ziehen im Unterleib seit ca. ES+7 - ich schätze also so seit der Einnistung. Gestern wars so stark dass ich mir Sorgen gemacht habe und heute ist es relativ schwach (damit ich mir wieder Sorgen machen kann - *handandiestirnklatsch*) Auf jeden Fall werte ich es als gutes Zeichen, dass sich die Gebärmutter dehnt, soll ja eine schön, kuschlige Fruchthöhle entstehen.
Vom Gefühl her, find ich, ists ähnlich wie Menskrämpfe, aber doch etwas anders... schwer zu beschreiben.

@GVK
Wir haben damals einen Paarkurs (4 Abende) gemacht und ich fand das so super. So hat meine Mann auf neutraler und sachlicher Ebene erfahren was da so alles vor sich gehen wird. Auch die nicht ganz so rosaroten Dinge einer Geburt. Ausserdem haben wir nette Leute kennen gelernt und mit einigen haben wir noch heute Kontakt.

@Flusi
Oh toll... Ich vermisse meine Stute sehr... Habe sie vor mittlerweile über einem Jahr weggegeben - sie hat einen super Platz erwischt und ich krieg immer mal wieder Fotos. Sie war keine Einfache und der Stall 20Minuten von zu Hause. Am Anfang gings super mit Junior im TT und spazieren oder longieren. Aber neben 60% arbeiten und der kleine fuhr gar nicht gern Auto und war im ersten Kita Jahr sehr sehr sehr oft krank... da ich keine Unterstützung hatte wurde es mir dann einfach zu viel. Sie hat dann leider auch immer mehr zugenommen im Offenstall mit freiem Weidezugang und als der TA dann etwas von Hufrehegefahr erzählte, musste ich handeln. Schön hast Du Dein Pferd noch.

@Rektusdiastase
Bei mir war der Spalt sehr schnell wieder zu und das obwohl ich nie wirklich trainiert war und es heut auch nicht bin. Der BeBo ist da ein anderes Thema... :| Der ist leider bei Weitem nicht mehr so gut im Schuss wie vor der 1. SS.
Werde jetzt mal gucken wies kommt. Sollte ich nach der 2. SS mehr Probleme bekommen werde ich es sicher mit meinem Arzt thematisieren - kenne einige, die es dann operieren mussten damit es wieder passt.

@me
So... der letzte Arbeitstag vor den Ferien!
Ansonsten geht es mir etwas besser resp. ich bin etwas weniger panisch im Moment. Gestern hat mein Mann endlich mal mit sich reden lassen und mir gesagt dass er ganz sicher ist, dass es gut kommen wird - das hat mir grad irgendwie wahnsinnig geholfen.
Bild
Bild

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

Herzlich Willkommen a die neue!

@Muetterbänder
Ich han jo damals sitem So gmeint, dassi dMens überchum, will ich ebe so äs Zieh/Chrämpf gha han. Am Do hani denn endlich testet (nachem Mittag im Büro, willis ufzmol nüm usghalte han :oops: ). Das mit dä Muetterbänder chönt einiges erkläre...

@Joeyita
Ja, so schnell gahts amel nid, isch aber super, wenn dä Pilz scho ufem Rückmarsch isch!

@Gumseli
Oh, so schön, Ferie :) Mir hend üsi scho im Mai/Juni gha, ich werde bis im Oktober müesse durehalte... Hoff Du/Ihr hend ganz schöni Ferie und chasch chli abschalte, am beste au vo dä SS :wink:

@Me
Mir planet öpis fürs Wuchenend (jetzt aber doch nid bi dä Schwiegereltere), ich hoff, so chumi au besser zum abschalte als doh im Büro. Nächscht Wuche wird zum Glück churz und mir hend Bsuech, da wirds au viel Trouble ha und so dWuche hoffentlich schnell vergah...
Bi nämlich gester churzzitig imene Tüüf gsi, will ä Bekannti wohl grad ä Fehlgeburt gha hät. Sie isch wohl no früeh dra, aber ebe scho bim Arzt gsi und ich han mich gfroget, ob ich mich echt grad zu unrecht in Sicherheit wiege :| Hüt bini denn aber scho wieder positiver erwachet, ändere wirdis nid chöne wenni mi verruckt mache. Und Stress wür em Chline au nid guet tue...

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@vedeja: Genau so Chrämpf hani ou gha woni bi überzügt gsi dass d Mens chunnt. Hihi so cool hesch im Büro testet! Ja i hoffe fescht es chunnt langsam guet mit däm Pilz. Leidigi Sach, me füut sech eifach überhoupt nümm wou. Schön heiter viu Plän ir nächste Zit, isch bi üs o so.
Oje du Armi... gäu me ghört haut immer wieder so Sache. I ha no vor und o während mire erste SS ganz schlimmi Gschichte ghört, das beschäftiget de eim scho fescht. Aber me mues glich eifach versueche zvertroue und a ds Positive gloube. Me hets haut eifach nid säuber ir Hand, das macht eim aube chli machtlos.

@Gumseli: Haha i bi genau glich, weni es starks Zieh ha dänki oha, ob das guet isch? Und weni nüt gspüre dünkts mi o gad wieder verdächtig...
Mitem Beckebode hani zum Glück no gar nie Problem gha. Hesch de Müeh mit dr Kontinenz oder eifach ds Gfüu er sig schwächer? I wott sicher o e gueti Rückbiudig mache (hani äbe nach dr 1. SS nid), u wes de nid besser isch, hani gläse chame mit spezifischer Physiotherapie viu erreiche. I weiss äbe nid obs chli drmit zämehangt, weme vorhär rächt starki Buchmuskle het gha. Du kennsch dämfau Froue wo nach dr SS hei müesse am BeBo operiert wärde? Tja, üsi Körper mache scho Einiges düre für die chline Schätzlis!

Wow schön stöh bi dir dFerie vor dr Tür. Das wird sicher sehr guet tue! Und es freut mi sehr für di, dass di Ma dir so het chönne Muet zuespräche.

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

Beckenboden
Durchs reiten hatte ich vor der SS eigentlich einen gut trainierten BeBo und nach der SS wars halt so wies ist - Nase schnäuzen und Niesen machen keinen Spass...:lol:
Rückbildung hab ich alles auch schön gemacht und trotzdem hab ich Mühe den Urin zu halten wenn ich mit voller Blase renne oder hüpfe...:/
Ja, eine Bekannte hats operiert und eine andere ists grad am abklären.
Bild
Bild

Shrimpy88
Junior Member

Beitrag von Shrimpy88 »

Guten Tag zusammen

War gestern beim FA und es ist alles gut. Ich war echt überwältigt, als ich das kleine Würmchen zum ersten Mal gesehen habe. Obwohl ich eigentlich nicht sonderlich emotional bin... Es ist bereits 15,6 mm gross! Was ich allerdings nicht genau verstehe: Wie berrechnet man in welcher SS-Woche man sich befindet? Bei den Online-Rechner erhalte ich immer andere Resultate... :o Meine Daten wären:
Erster Tag letzter Mens 03.06.
Zykluslänge 25 Tage
ET vom FA 06.03.18
Kann mir jemand helfen? 8.oder 9. Woche...?

Wegen den Bauchmuskeln hat mir der FA gestern auch was gesagt... Habe vorher noch nie was davon gehört, gehe aber die SS auch ziemlich blauäugig an! :lol: Auf jeden Fall wurde mir gestern gesagt, dass ich die vorderen Bauchmuskeln nicht mehr trainieren soll. Ich habe eben ziemlich viele, obwohl ich die nie irgendwie spezifisch trainiert habe (wohl durch Handball und vererbung!). Nun habe ich auch ein bisschen Schiss, dass ich da dann nachher ein Loch habe...

Wünsche allen einen beschwerdenfreien und positiven Tag! :)

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

@Shrimpy88
Schön war der erste US so positiv - das freut mich für Dich!
Wenn ich richtig zähle dann bist Du heute bei 8+1 das bedeutet in der 9. SSw.

Mutterbänder
Habt Ihr das ziehen auch eher einseitig, oder schön gleichmässig auf beiden Seiten?
Bild
Bild

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

@BeBo
Mini Muetter het jetzt im Alter Problem demit übercho und wie Joeyita seit, spezifischi Physiotherapie defür übercho. Bi ihre hetts so glanget und dass würi au zerscht mache, bevor ich überlege mich unders Messer lege... Die einte Üebige sind aber au die, womeh eigentlich "überall" liest...

@Shrimpy88
Ja, das mitem berechne hani au scho gmerkt, dass da unterschiedlichi Rechner unterschiedlichi Resultat gäbet. Gemäss Gyni isches wohl so, dass dä erscht Tag vo dä Mens als erst Tag vo dä Schwangerschaft grechnet wird. Die gönd aber au ganz simple devo us, dass dä Eisprung am 14. Tag isch...

@Muetterbänder
Das isch bi mir echt unterschiedlich, mal so, mal so

Mir hend mit nfp verhüetet (oder ebe i dem Zyklus nüm :mrgreen:) drum weissi au ungefähr wenn min Eisprung gsi isch und will dä gar nid nach "Lehrplan" isch, hani dä Mensafang apasst :oops: Hüt bini 6+0 (d.h. Eisprung vor 4 Wuche plus zwei Wuche vorher).

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@Shrimpy/Gumseli: Ich komme auf 7+4, also 8. Woche (Datum deiner letzten Mens rechnet)?

Das stimmt, die geraden Bauchmuskeln sollte man in der Schwangerschaft nicht mehr trainieren, die seitlichen kann man aber gut noch. Dass die geraden auseinandergehen und es einen Spalt gibt, ist übrigens normal, das müssen sie, um dem Bauch Platz zu machen. Nur sollte sich dieser Spalt irgendwann wieder schliessen. Nach der Geburt sollte man zuerst Rückbildung machen und danach auch wieder erst vor allem die seitlichen trainieren, die geraden noch nicht. Kann eben sein, dass ich da zu wenig darauf geachtet habe.

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

Ich wär uf die glich Rechnig cho (7+4), wie Joeyita, aber willi gseh han, dass Gumseli ganz öpis anders gschriebe het, hanis usegno... Willi nid meh han wele verwirre bzw selber plötzlich nüm sicher gsi bi :wink:

Gesperrt