Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
vedeja82
Junior Member

Re: Märzlis 2018

Beitrag von vedeja82 »

@Flusi
Ich bin hüt 6+1 und het au sölle bi 8+0 gah, aber will min Maa nid ume isch, wirds ä Wuche später. Aber zu dere Ziit sött meh sicher scho öpis gseh, soferns intakt isch. Oooohhh, ich bi so gspannt :D
Ja, Arbetstag isch doch no schnell ume, trotz Müedigkeit und bi denn no mitere Kollegin goh esse. Het guet tue, mol än anders Thema zha (sie het grad äs Date gha und isch so herzig gsi, wie sie verzellt het)

@little
Ah cool, am gliche Tag wie Flusi. Das wird ä spannendi Wuche für üs. Und bin irgendwie grad froh, dass ich no "Mitwartendi" ha...

@Lilyrose
Wenn hesch Du dä Termin? Sorry, weiss gar nüm obs scho mol gseit hesch :oops:

@Smaragd
Ja, so will ichs au mache mit FA/Hebamme. Muess mol luege, ev. au nur für US zum FA. Aber gell, das sind so Sache, womeh vorher nid so genau chan wüsse. Wenn öpis wär, müesst meh dä FA meh involviere...

@Mehrfachmamis
Gsehni da richtig, für die meist vo eu isches äs zweite?
Da chani jo richtig scho vo Erfahrig profitiere :mrgreen:

So, wünsch eu än schöne Tag, wo hoffentlich schnell vergaht!

Lilyrose
Vielschreiberin

Beitrag von Lilyrose »

@Vedeja: ich habe am 7.8 Termin, also auch noch ein Moment zum warten.

Smaragd
Newbie

Beitrag von Smaragd »

@vedeja Bi mir isches z3te.
Ja das mit em FA gsehni o so, wes Gründ git denn sicher! Mues mau luege ob dHebamme woni bi mim Sohn gha ha das o würd mache...
Bild

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@vedeja: Genau, bi mir isches au diä 2. SS. Ghöre au zu dene, wo no lang ufe erschte Termin bi dä Gyni müänd warte. De hani erscht am 11.8. (macht mi langsam wahnsinnig :( ).

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

@Lilyrose: Gemäss Ticker simmer glich wiet...
Ach, amel chönti mir echt in Arsch trete, dassi nid scho ä Wuche früehner dä Termin han. Anderersiets isches mir scho lieber wenn Schatzi debi isch...
Sind Euri Männer oft bi dä Termin debi gsi?

@Smaragd: Denfall grad nomeh Erfahrig.
Ich hoff ihr schüttlet denn ab mine Froge nid amel dä Chopf oder ab minere Hibbeligkeit :oops:
Merked ihr irgendwie än Unterschied zur 1. SS? ich mein jetzt nid unbedingt weg Symptom sondern weg ufregig o.ä.

@Sunny8478
Nei, mir müend doch jetzt üse Nerve scho, damit die zwei ufregende Wuche (han irgendwie es Gfühl dTermin hüfed sich i dä zwei mittlere Augustwuchene) heil chönd überstan... Mir zelled eifach zämä dTäg :D

little
Member

Beitrag von little »

@vedeja
Für mi isches 4.kind

@umstandshose
Chan vo eu öppert hose im 46gi bruche? I han e riese biig aber miar sind jetzt ali zgross wil i soviel abgnoh han

Und für dia wo au no sache bruched im h&m hend uf ali sale sache 4für3 aktion han drum jetzt grad 4stk kauft für 36.- eini hät aber mal 59.95kostet

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@vedeja82: Bi dä 1.SS isch min Maa bi jedre Undersuechig debi gsi (ussert bi dä 2. Undersuechig und bi dä CTG's im Spitol ganz am Schluss vor Schwangerschaft). Es isch so plannet, dass am 11. Auguscht alli debi sind (sprich min Maa und üsi Tochter, wo im März 2016 uf d'Welt isch cho). Mol luege, öb mir das immer so mached (chunt ganz drufa, wiä sich euses Töchterli so macht).

Lilyrose
Vielschreiberin

Beitrag von Lilyrose »

@Vedeja: gleichen Termin, sehr schön :)

@Männer: mein Partner war bei allen FA Besuchen dabei, bei Hebamme war ich jeweils alleine. Erst nahe an Termin resp. beim übertragen ist er meistens mitgekommen.

@Unterschied 1. Ss: ich merke dass ich einerseits relaxter bin. in erster ssw habe ich mich sofort auf Namenssuche gemacht, babykleider angeschaut, umstandsmode gekauft usw. Damit habe ich es nicht mehr so eilig. Andererseits merke ich, dass ich viel mehr Angst habe. Da ich nun jeden Tag sehe, was für ein Wunder das ist, habe ich noch mehr Angst, dass etwas schief gehen könnte. Das ist schlimmer, aber eben im Gegensatz zum ersten ist die ss nicht mehr "Hauptthema" sondern ein bisschen mehr nebenbei...

vedeja82
Junior Member

Beitrag von vedeja82 »

Min Maa wird jetzt bi dä infoverastaltig Hebammepraxis/Geburtshuus debi si und denn au bim FA. Für die nächste Termin hemmer nonid so dä Plan...

Babychleider hani natürli au scho müesse aluege (Gott, sind die chli :lol:) und uf Namenssuechi simmer au scho.
Bi dä Umstandsmode bini chli unsicher. Han mir zwar scho äs Oberteil und än Buchgürtel gönnt (han no än Guetschii müesse ilöse), aber ich bin no unsicher, weiss jo nid wie ich mich verändere. Obi denn bi minere "normale" Chleidergrössi chan bliebe oder denn so än Buch/Hüfte/Buse überchum, dassi denn doch öpis grössers bruche oder so. Denn gangi glaub lieber goh aprobiere, wenni denn langsam bruche...

kiki08
Junior Member

Beitrag von kiki08 »

hallo zäme

@Männer: Mi Maa esch bi de 1. SS scho immer bide Termine debi gsi ond mer wetid au i dere, dass är immer mitcho chann.

@1.SS: Ich bi au relaxter, als ned ganz arg hibbelig wie bi de 1. SS. Aber wie au d'Lilyrose seid, trotzdem au met Angstgfühl verbonde. Ond glich dänki dütlich weniger ad SS als bi de 1., halt au welli no es Töchterli ha womi uf Trab haltet.
Aschaffig wärde mer wohl au ned all zu viel mache, do s meischte vorhande esch.

@me: Ich ha scho gmeint dassi das mol vode übelkeit bezli meh verschohnt wörd blibe... aber das hed sech grad hüt Morge wiederleid :| Ha dörfe ufs WC springe ond das Schlächt si Gfühl wet grad nöm wäg! hoffe es esch mer nöm soo übel wie bi de 1., ha zwor ned all zu oft mech müesse öbergäh aber das schlächt si esch müehsam gsi! Wie gohts üch aktuell? Übelkeit vorhande?

De nöchscht Termin werd bi üs bereits de 1. Trimestertest si am 1. September, ond das schiint au no eeewigs wiit wäg... :roll:
aber im August lauft no einiges bi üs, de werds hoffentli au schnell verbi go. Dörf ez no sponti go Bruutchleider probiere, da mer nöchscht Johr no kirchlech hürotid ond wäg de SS wohl besser esch ech mach das ez als metemne Buuch oder noch de Gebort, denn werds wohl z spot si :wink: haha

Liebi Grüess
Bild
und Augustli 2016 :D

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@Umstandsmode: Bi mir hets glängt, dass i ä Nummere grösser chauft ha, als i söss träge (si H&M Chleider gsi). Bim BH wöri no äs Ziitli warte, dini Brüscht chönd no einiges wachse :shock:

Smaragd
Newbie

Beitrag von Smaragd »

@vedeja ah nei gar nid, finde ss si isch immer so anders u jedi het e eigeti Gschicht. Ig bi nid unbedingt relaxter, ha immer Angst es chönnt öppis passiere. Aber me het mit Rabauke dehei chli weniger Zit zum drüber studiere. Und das mit dä Näme isch bi üs scho lang es Thema, no vorem Entscheid fürs dritte...

@little wie alt si dini Kids? Ui, we mi Buuch wieder so wachst wie bi mim Sohn, denn scho... das isch wahnsinn gsi... aber ig hoffes iz nid!

@Untersuechig mi Ma isch bi beide Ss bis jetz a fasch allne Untersüech drby gsi. Das isch ihm wichtig u ig finges schön! Ansonste hani jetz no ke Termin wiu ig nid zum ursprünglich FA wett. Aber mir isch o glich wenn dr erst Untersuech no nid so gli isch, de gsehni de o chli öppis weni ga ;).
Bild

Flusi
Member

Beitrag von Flusi »

Hoi zämä

@little: Ah ja genau! Mir hend de Termin glichziitig. Ha doch gmeint es hegi nu öpert am 16.
Danke fürs Frage wäg de Chleider. Aber ich bi guet usgrüschtet.

@vedeja: Schön, dass din Tag nu guet z'End gange isch und du mitere Kollegin nu en unterhaltsame Abig gha häsch!

@Männer: Min Maa isch au bi allne reguläre Termine debi gsi, was ich sehr gschätzt ha. Mir wend dasmal au probiere, dass er amigs cha debi si. Er isch au immer sehr gern mitcho...

2. SS: Ich cha au bi derä SS dänke: Das hani bi de letschtä au scho so gha. Das isch beruhigend. Anderersiits bini au überrascht, wie vill ich scho wieder vergässä ha. D'Freud und s'Plange, dass d'Ziit verbi gaht isch wieder genau glich. Ich merke aber au, dass d'Istellig nu chli abwartender isch und ich nöd grad durestarte mit plane, poschte usw. Das mal weissi aber au scho, wie ich was wett ha. Es wird bestimmt "leider" nöd glich vill Ufwand mache wie bim erschtä Mal :( Und ich merkä au, dass ich eher chli abglänkt bi und nöd rund um d'Uhr ad SS dänke. Dasmal dänki aber meh drüber na, dass hoffentli bis am Schluss alles guet gaht. Bim letschtä Mal hani eigentli nur uf mich müesse achte. Jetz isch no es Chliichind da, wo eim au fescht brucht...

@kiki: Oje, hoffentli wird d'Übelkeit nöd allzu schlimm. Bi mir isch no nöd schlimm mit de Übelkeit. Ha im Moment eifach brutali Chrämpf wil mini Verdauig glaub so streikt. Ich hoffe ich chume das i Griff über...
Oh, so schön dass du darfsch go Bruutchleider probiere. Das isch sones tolls Erläbnis!

Lg a alli

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

Hallo zusammen!

@Smaragd
Wir fahren in den Südschwarzwald in ein Familienhotel (Feldberger Hof)... :D Kurze Anreise, Indoor- und Outdoorspielplatz, Kleinkind Trampolinwelt, Wasserplausch, Wichtelpfad und vieles mehr. Wir versprechen uns durch die vielen Möglichkeiten für den Kurzen etwas mehr Erholung für uns...:lol:

@Hüpfburg
Kennen wir auch... Ich sag auch immer die wahren Schmerzen kommen erst nach der Geburt. Stichwort: Knie oder Fersen mit Schwung in die Weichteile...
Ich bin aber im Moment schon recht drauf, dass er mir nicht grad voll auf den Bauch hüpft.

@Mehrfachmamis / Erstmamis
Bei uns ist es auch das zweite. Ich finde es toll hat es hier viele die in der gleichen Sitation sind, es soll aber die Erstmamis auf keinen Fall davon abhalten ALLES zu fragen was ihnen auf dem Herzen liegt.

@Sunny
Ich habe auch am 11.8. Termin und finde auch das geht ja noch ewig!

@2.SS
Ich bin üüüberhaupt nicht ruhiger, nur weil es die zweite SS ist. Klar hat man etwas weniger Zeit sich den Kopf darüber zu zerbrechen. Aber irgendwie ist einem wie jemand anderes schon schrieb bewusster was das für ein Wunder ist und wie viel doch auch schief gehen kann.
Bei gewissen Dingen weiss man aber schon eher was auf einem zukommt, das hilft schon.

@Umstandskleider
Ich trage grad so üble Hosen die ich für nach der letzten SS gekauft habe mit Gummizug... Sobald beim ersten Termin alles Ok ist, werde ich mir wohl ein zwei Hosen mit so seitlichem Gummi kaufen.
Sonst warte ich ab und kaufe vor zu. Bei der letzten SS hatte ich erst sehr spät Bauch und während der ganzen SS und Stillzeit immer noch die gleiche BH-Grösse wie vorher und auch jetzt.

@Mann bei US
Meiner war immer dabei, ausser bei den letzten Malen wo man noch 30Min am CTG hängt. Jetzt beim ersten ist er sicher dabei (inkl. Junior), wies weiter geht, mal schauen. Ich fänds gut wenn er mitkäme.

@Stillen
Gibt es hier Mamis die auch noch stillen? Wir stillen noch zum Einschlafen.

@me
Wir waren heute den ganzen Vormittag bis 14Uhr bei einer guten Freundin die grad ihr zweites Kind bekommen hat. War schön und hat mich etwas von meinen Ängsten abgelenkt. Ich merke, dass die Zeit jetzt, wo ich nicht arbeite und mit dem Kurzen auf Achse bin einfacher wird.

Ich weiss nicht ob ich alles erwischt habe was ich beantworten wollte... entschuldigt also im Voraus...
Bild
Bild

little
Member

Beitrag von little »

@smaragd
Di gross 11i dr mitler 3,5 und di klii grad 2

@kleider grössi
I kauf dhose in dr normale grössi wil bis jetzt hani in dr ss immer abgnoh oder höchstens 2-3kg zuegnoh

little
Member

Beitrag von little »

Aja und i han jewiils uuuu früeh buch ka und riiiiese büch ussert bi dr erste
Und mi störend di normale hose jetzt scho muas immer dr knopf ufmache aber kämpf au mit blähige und han scho jetzt wieder buch

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@Gumseli: Fühle öppe glich wiä du (betreffend 2. SS). Ha eigentli denkt, dass i bir 2. SS tüfeentspannt seg. Isch leider nüt...:-(

I arbeite sit letschtem September wieder 60 Prozent, das u natürli mini Tochter lenkt mi vor zuviel Gedanke ab.

Lilyrose
Vielschreiberin

Beitrag von Lilyrose »

@Gumseli: Ja, ich still auch noch morgens und abends. Hast du vor abzustillen oder willst du ev beide stillen?

Smaragd
Newbie

Beitrag von Smaragd »

@Gumseli tönt viel versprechend eure Ferien. Ich Stille eigentlich auch zum Einschlafen noch nur hat mein Sohn seit 2 Wochen nicht mehr genommen und deshalb denke ich, dass sich die Milch ev. Verändert hat und er das deswegen nicht mehr will? Hat vorher jeweils *bäääh* gerufen... so eine lange Pause hat er noch nie gemacht.

@little klappt das gut mit der Grossen und den Kleinen in Kombination? Bzw. Findet ihr da immer gute Kompromisse?
Bild

Gumseli83
Member

Beitrag von Gumseli83 »

@Stillen
Eigentlich dachten wir ja, wir müssten hormonell nachhelfen beim schwanger werden und deshalb wollte ich eigentlich bis Mitte August abgestillt haben.
Da ich jetzt so aber eigentlich keinen Zeitdruck habe, lasse ich es einfach auf mich zukommen. Wir lassen es dabei dass er am Abend noch trinkt, in der Nacht und am Morgen bleiben wir jedoch beim "nei, isch läär". Ich kann mir gut vorstellen dass er wohl im Verlauf der SS selber abstillt.
Hätte eh nie gedacht, dass ich so lange stille... Aber seit dem der Kurze auf der Welt ist, weiss ich ja, mach bei solchen Dingen nur keine Pläne - es kommt eh anders.
Bild
Bild

Gesperrt