Hoi zämä
Sind er au so am Schwitze? Mir hend au ächli en unruhigi Nacht gha, wils eifach z'warm gsi isch. Und das mit de Pinkelpause chunt afig au jedi Nacht vor. Und nachher liggi 2h wach und studiere ume. Aber es sind schöni "Babygedanke"...
@Chef sagen: Da ich meinen Chef nur selten sehe und eigenständig arbeite, kann ich es vor ihm gut verheimlichen. Anfang September gehen wir eine Woche in die Ferien, Mitte September wird der ETT sein, und wenn dann alles gut ist werden wir es offiziell machen.
Bauch: Leider habe ich auch einen kleinen Schwabbelbauch. Im Moment ist er zum Verstecken aber recht praktisch. Die SS-Zeit ist die einzige Zeit, in der ich so richtig stolz auf meinen Bauch bin.
In der ersten SS habe ich nur 5kg zugenommen, die waren bei der Geburt mehr als weg. Leider habe ich dann aber in der Stillzeit recht zugenommen. Kaum habe ich fertig gestillt, hatte ich einen Kreuzbandriss und konnte wieder keinen Sport machen. Jetzt habe ich mich aber Gott sei Dank wieder zum Anfangsgewicht zurück kämpfen können.
@US: Ich ha bi de erschtä SS ide 8. SSW au en Vaginal-US gha. Nachher immer über de Buuch...
@verchünde: Ich freu mich scho sehr, wenn ichs darf verzelle. Ich dänke au, dass sich alli fescht mitfreue wärded...
@me: Ich merkä, dass ich zimli müed bi. Chönt aber au wäg derä Hitz si. Susch merk ich aber überhaupt nöd vill, was mich mängisch fascht chli verunsicheret. Trotzdem hani aber es guets Gfühl und warte eifach uf de 16. August.
Oje, jetz hani grad gseh, dass ich mängmal Schwitzerdütsch und mängmal Hochdütsch gschribe ha. Ich bi jetz aber z'fuul zum ändere... sorry...
Lg