Juni 2019

Moderator: Züri Mami

Antworten
Maruna
Newbie

Re: Juni 2019

Beitrag von Maruna »

@Anbe ... denn seit mer glaub Eckehocker. wänn häsch denn de nächscht termin bim gyn und het de hcg wert suscht gstumme?

@all: zwilling nr. 2 hät hütt leider kein Herschlag meh zeigt :( Zwilling 1 gahts defür super 👍

cat3
Junior Member

Beitrag von cat3 »

@Maruna: schade mit dem 2. Zwilling. :(
@Anbe: Keine Anzeichen muss nichts heissen. Mir ist z. B. Höchstens manchmal flau im Magen und nie schlecht. Dafür bin ich todmüde. Das habe ich aber am Anfang gar nicht mit der Schwangerschaft in Verbindung gebracht. Und bei mir hat man bei 5+5 nur eine Fruchhöhle gesehen. Ubd bei 8+2 war alles in Ordnung. Aber Sorgen macht man sich immer. Schön ist es, sobald man das Kleine spürt. Dann ist man vorerst beruhigt...

Anbe92
Newbie

Beitrag von Anbe92 »

@Maruna .. sie hend mir kei Bluet gno.. de Termin isch au im Spital gsi, halt nach dere ELSS gschicht - vorsichtshalber scho so früeh en ultraschall gmacht..sie hett aber gmeint gseht guet us, dasmer de embryo nanig muess gseh.. bin eifach mega ängstlich und willi au kei azeiche han... de nechstnechst termin hani am 9.11!
Tuetmer mega leid weg dine zwilling! :( drucke duume, das din andere zwilling super mit macht und bin froh isch sowit alles guet!

Anbe92
Newbie

Beitrag von Anbe92 »

@cat3... danke vielmal für dini Nachricht! Das isch scho so, dass kei azeiche nüt muess heisse und ebe eigentli weissi das ja au.. :) mer macht sich eifach soviel gedanke! Aber tuet scho mal guet zghöre, dass bi dir nacher alles superbgsi isch! :)

Ari
Junior Member

Beitrag von Ari »

@Anbe92 ich han afangs au kei Azeiche gha :) erst sit ca. 2 Wuche aber vorher gar nüt. Aber bi de Untersuechig am 17.10. isch alles guet gsi und mir hend s Herz chlopfe gseh. Und jetzt isches vo de Azeiche her au wieder weniger worde. Villicht chunts ja no... muen jedefalls nüt heisse...
min nächste Termin bi de FA isch i einere Wuche und ich bin trotz allem au recht nervös.

Maruna
Newbie

Beitrag von Maruna »

@anbe 92 ah okay. Gahsch denn jetzt wiiter is spital oder zu dinere normale Gyn? Du bisch au us Zh gell? Hoffe demfall ganz fescht dass alles guet chunnt, grad wenn du eh scho e elss gha häsch 🤗

@Ari chunnt sicher guet! Duume druckt! Ich han au jedesmal Schweissusbrüch vor de termin 😖

Bi mim zweite Zwilling het mer vo afang ah gseh, dass öppis nöd guet isch, vo daher simmer au entlaschtet, dass d natur eifach entschiede het und nöd mir aktiv hend müesse entscheide oder irgendwelchi teschts go mache und de erschti zwilling sich ungstört cha entwickle. Aber klar isch es au truurig für ois, nachdem mer s herzli scho ghört händ 😍😭

Umso meh hoffemer dass de erschti gsundi Zwilling sich guet wiiterentwicklet...

Maruna
Newbie

Beitrag von Maruna »

@Cleops: min termin isch au am 6. Juni :) wie ischs mit dinere übelkeit? Bi mir au schlimm 🤢

Anbe92
Newbie

Beitrag von Anbe92 »

@Ari danke für dini Nachricht, es beruhigt eim chli wemmer ghört das anderne au so gaht... :) ich glaube mer derf sich nöd z viel sorge mache und dasmer nervös isch jedes Mal ufs neue isch glaub au normal.. :) ich drucke dir duume für din nächste Untersuech!

@Maruna, jetzt gahni denn zu mim Gyn, quasi die erdt obligatorisch kontrolle :) ja bin vo ZH :) danke vielmaal so liieb!! Das hoff ich bi diir au & isch au mega verständlich das ihr truurig sind das ihr ein zwilling verlore hend! Drucke eu beidi tüüme das jetzt defür alles riebigslos lauft mit euem wunder.. :)

Loca
Newbie

Beitrag von Loca »

Liebe Ladies

War heute beim ersten Untersuch (7 +6). Der Arzt hat mir Itinerol B6 gegen die Übelkeit verschrieben.
Kennt sich jemand damit aus? Hats geholfen?

Liebe Grüsse

Ari
Junior Member

Beitrag von Ari »

@maruna und anbe92 danke eu beid :)
Hoff dass bi eu au witerhin alles guet wird si.. Und dass de verblibenig zwilling sich guet entwicklet.

@loca das hab ich von meiner FA auch verschrieben bekommen. Die Apothekerin hat mir dann beim Abholen ein wenig Angst gemacht weil sie meinte, ich solle das wirklich nur nehmen wenn es unbedingt nötig ist und daher hab ichs bislang noch nicht angefasst... Aber die Schwester von meinem Freund meinte, ihr hätte es während ihrer Schwangerschaft geholfen.

Maruna
Newbie

Beitrag von Maruna »

Hey ihr alli 😊 Danke für den Zuspruch 🤗

@loca Ich habe das Itinerol auch, ich nehme es ab und zu, es hilft ein wenig aber nicht so, dass die Symptome weg wären.

Ich habe noch Akupressurbänder, das hilft auch ein wenig.

Am besten aber ist bei mir häufig etwas zu essen und vor allem schon am Morgen im Bett vor dem Aufstehen🤷‍♀️🤭 Bis jetzt hat sich mein Gewicht nicht verändert, daher wird es wohl schon ok sein.

Meine Gyn sagt, Salziges würde gut helfen, Saures eher weniger (O-saft o.ä.). Sie hat mit speziell Bouillon empfohlen am Morgen, aber bisher konnte ich mich noch nicht dazu überwinden 🤢

Smaa
Member

Beitrag von Smaa »

@anbe92: kollegin vo mir het imfall au null azeiche usert das si müäd isch. Ich würd mir da nöd so en kopf mache.

@maruna: das tuet mir leid um de zweit zwilling
♡

Moowgli81
Member

Beitrag von Moowgli81 »

@maruna das mit dim Zwilling tuet mir sehr sehr leid.. ich hoffe das sich sandere Baby guet entwicklet und alles guet chunt..

@dauerschlecht: ihr arme wett mir gar ned vorstelle wie das isch.. mir isch nur ab und zue flau im mage..

Sind ihr au sooo ufbläht??? Ich muess fang uf wieti Kleidli uswiche.. han sone ufblähte Buch gsehn us als wäri scho im 6 Monet.. ganz schlimm..

@me: han morn min erscht untersuech und bin scho sooo nervös.. ganz schlimm.. freu mich riesig mach mir sorge alles mitenand.. Hoffe ganz fescht das alles guet isch..

Smaa
Member

Beitrag von Smaa »

@moowgli: verstahn sehr guet dass dir sorge machsch, vorallem vorem termin. Aber es isch sicher alles guet. Denk de morn a dich und schicke viel positivi energie!
Meld di nachher!
♡

Happiness
Newbie

Beitrag von Happiness »

@anbe92: i han au kei azeiche. vor nmt isch mir amel so schlecht gsi, do hani ohni Tescht gwüsst, dass i muäss ss si. chum über nmt kei schlecht sii meh nur extremi müädigkeit und jetzt hani sgfühl i heg au das nüm. Mach mir au immer sorge, dass was nöd guät isch.
Han eigentli au bi de anderne beidne ss niä azeiche gha. aber trotzdem...

Moowgli81
Member

Beitrag von Moowgli81 »

Danke vielmol.. machi
Chan zum Glück bereits am Morge 7:30 verbi und muess ned ewigs warte.. wirde die ganz nacht sicher ned chöne pfuse...🙈

maus85
Member

Beitrag von maus85 »

@maruna duöt mir au leid mit dim zwilling!

@moowgli alles guöti für morn

@me ich mach mir monetan so viel gedanke will all mini ahzeiche wo i ka ha nünä so do sind mis brustziä isch z.b. völlig weg!händ ijr das au ka? i denke jetzt ah ahfangs johr do isch mis brustziä au weg gsi und nochher isch uscho has verlore! aumann jetzt no ä ganzi wuche warte wie söll i das nur dürästoh!
sternenkind nov. 14

1. Kind mai 16 :D
2×*

Smaa
Member

Beitrag von Smaa »

@maus85 genau das isch bi mir letscht wuche vorem termin au so gsi nöd ganz weg. Zumindenst dübelkeit nöd aber fasr nüt meh und s'spanne ide brüst gar nüme.
Da ich bi minere 1.ss vo eim uf de ander tag gar nüt meh gha han unds den ebe auf e fg gsi isch hani würkli glaubt das segs gsi. Aber im us isch den alles sehr guet gsi..
Mini symptom sind ide zwüscheziit au wieder stärker worde..
Wens nöd magsch ushalte lütisch de fa a öbd vorher chasch cho..
♡

Anbe92
Newbie

Beitrag von Anbe92 »

@Happiness .. wie wiit bisch denn du? :) ja irgendwie machts eim amigs ganz kirre.. aber wenn du vorher amigs au kei azeiche gha hesch isch sicher alles guet! Ich glaube Azeiche sind ganz individuell und es isch keis schlechts zeiche wemmer nüt hett... schlussendli müemmer leider eh eifach abwarte bis zum Termin - aber denkemer positiv!!! :)

Happiness
Newbie

Beitrag von Happiness »

Anbe92 i bin ca. bi 5+4 und du? jo das stimmt au wieder und doch macht mo sich immer Gedanke und het Angst. Vorallem wemmo scho mol e Fehlgeburt gha het, gseht mo eh alles nomol chli anderscht. nöd ganz so glasse!

Antworten