hallo alfiriel und stünggu. schön dass ihr au da sind.
@stünggu
dir druck ich ganz fescht alli düme

wo ich han, dass es dasmal klappet und ihr bald das chline wunder dörfed id arme schlüsse. dörf ich fröge vo wo du bisch?
@alfiriel
ich chan dich so guet verstah. isch es dis erschte chind? mir gönd tuusig gedanke dur de chopf. im einte moment han ich mega schiss, dass ich/mir das mit 2 chind nöd schaffed und im nöchste freu ich mich eifach nur, dass es wieder klappet het. eis ufe und abe.

dörf ich no fröge wie alt du bisvh und vo wo?
@maiblume
ich lieb mini mamalila winterjagge (nei ich bechum kei geld defür

) han sie de letscht winter au oft ohni chind und ohni isatz agah. ich gang denn mal in estrich was ich vo mine ss summerchleider denn im winter trotzdem chan azieh aber ein zwei neui sache wird sicher geh.
e witeri begleiterschining, nebedem öfters i de nacht ufs wc zmüesse - ich chan nümm ischlafe und bin spötischtens am 7ni hellwach. glaub min körper stellt sich scho uf de schlafentzug i.

🥴
was sind eigentlich die frage wo eu im moment am meischte beschäftiget? bi mir ganz klar die familiäri situation - wie wird das mit 2 chind? bin ich gnueg belaschtbar? chan ich allne (inkl. mir) witerhin gerecht werde? die finanzielli situation - schaffed mir das finanziell? übernehmed mir eus nöd mit dem? was bruchts alles für neuaschaffige? und denn no d'arbetssituation - wenn säge, wie gahts denn witer? was isch nachem mu?
spannend find ich ja, dass ich mir überhaupt kei gedanke mach, öbs guet chunt. ganz andersch als i de erschte ss, wo ich mir am afang immer wieder angscht gha han, dass es chönt zunere fg cho. han damals churz vorher e fg i de 10 wuche gha.