Februarchnöpf 2020
Moderator: Züri Mami
-
- Newbie
Re: Februarchnöpf 2020
@Bebn: Härzlichä Glückwunsch
! Isches dis 1 Chind?
-
- Newbie
Hallo zämä bi ächt froh das do no öper schribt. Bi mir isches scho die 3 Schwangerschaft. Ha scho e 16 Monat alts Meitli und e 13 Jährigä Bueb. Vil fo üch hend Glück, dassi kei Übelkeit hend. Ich ha leider e Wuchä dr ganzi Tag Übelkeit ga. Zum Glück het mer denn d Fraueärztin es Mittel verschribä.
[quote=Giannbella post_id=7718022 time=1561960115 user_id=58385]
@ Nati1986: Härzlichä Glückwunsch. Me seit ja jedi Schwangerschaft isch anderscht. Und vil Frauä hen gar kei Übelkeit. Ab der 13 SSW settet denn au die wo Übelkeit hend keini meh ha.
[/quote]
Ok danke denn bin ich froh
@ Nati1986: Härzlichä Glückwunsch. Me seit ja jedi Schwangerschaft isch anderscht. Und vil Frauä hen gar kei Übelkeit. Ab der 13 SSW settet denn au die wo Übelkeit hend keini meh ha.
[/quote]
Ok danke denn bin ich froh
- kuntergraudunkelbunt
- Member
Möchte mich auch noch gerne zu euch gesellen. ET ist der 13.2 und letzten Freitag durften wir schon das schlagende Herzchen sehen. Es ist unser zweites Kind. Werde aus Zeitgründen wohl nicht all zuviel Schreiben. Aktuell würde ich aber gerne euer Wissen anzapfen. Ich leide wie in der ersten SS wieder unter starker Übelkeit inkl Erbrechen, habe auch schon sovieles versucht aber bisher nur begrenzt erfolgreich
. Giannbella, was hat du für ein Medi? Oder wer hat noch ultimtive Tipps die ich ev noch nicht kenne
?

ersch i de 6. somet no alles total neu und ufregend be so gspannt was de erscht arztteemin uslöse werd, hoffe es werd alles en ornig siGiannbella hat geschrieben: ↑Mo 1. Jul 2019, 07:49 @Jil9: Härzliche Glückwunsch i welärä SSW bisch denn?
-
- Newbie
Hallokuntergraudunkelbunt hat geschrieben: ↑Mo 1. Jul 2019, 10:27 Möchte mich auch noch gerne zu euch gesellen. ET ist der 13.2 und letzten Freitag durften wir schon das schlagende Herzchen sehen. Es ist unser zweites Kind. Werde aus Zeitgründen wohl nicht all zuviel Schreiben. Aktuell würde ich aber gerne euer Wissen anzapfen. Ich leide wie in der ersten SS wieder unter starker Übelkeit inkl Erbrechen, habe auch schon sovieles versucht aber bisher nur begrenzt erfolgreich. Giannbella, was hat du für ein Medi? Oder wer hat noch ultimtive Tipps die ich ev noch nicht kenne
?

Allso mir hat meine Frauenärztin Paspertin verschrieben. Das hilft mir super. Ich habe es 3 Tage genommen und im Moment brauche ich es nicht mehr. Ausserdem hat sie mir Itinerol verschrieben. Diese habe ich aber bis jetzr noch nicht genommen. Was mir auch hilft ist Schweps Tonic. Vielleicht hilft auch ein Kirschsäckli. Hoffe es geht dir bald besser

-
- Newbie
Jil9@ : Bi au i dr 6 Wuchä. Das wird scho alles guet cho. D Ufregig legt sich jo nie. Öbs jetzt s 1 oder s 3 Chind isch

- kuntergraudunkelbunt
- Member
Ok vielen Dank
. Nach Paspertin frage ich, habe bisher Itinerol, aber irgendwie wirkt das nicht richtig, darum nehme ich es so gut wie nie. Möchte halt aber auch nicht zuviele Medis nehmen...Schweps Tonic, probiere ich auch mal, auch wenn ich mir das gerade nicht so vorstellen kann...uff

-
- Newbie

[quote=Giannbella post_id=7718024 time=1561960294 user_id=58385]
! Isches dis 1 Chind?
[/quote]
Danke
ja, isch mis erste. Es richtigs Wunschchind🥰
[/quote]
Danke
-
- Newbie
Das isch super
! Bi mir s letschtä und das au

Gratuliere!
Wie viel chind hesch denn du?
hello to all the new ones. gratuliere zu euere ss. ich bin mit em 2. chind ss und han am 12.7. min erschte untersuech. hüt bin ich 7+4 und chans chum erwarte die erschte bilder vo eusem chline würmli zgseh.
falls öpper id whatsapp oder fb gruppe möcht, chönd ihr mir gern e pn schicke (für das müend ihr aber 5 biträg gschriebe ha)
falls öpper id whatsapp oder fb gruppe möcht, chönd ihr mir gern e pn schicke (für das müend ihr aber 5 biträg gschriebe ha)
hallo a alli neui februar-baby-mamis
schön sind ihr da!
ja, mir schribed vor allem im wa-chat, wär lässig, wenn ihr au istiiged..
lg,
lilly
ja, mir schribed vor allem im wa-chat, wär lässig, wenn ihr au istiiged..
lg,
lilly
-
- Newbie
2 Hani. E 13 Teenager ( sehr aschrängend....zwängt mindischtens so vil wie die chli

Ach, wie schön
demfall bisch du scho es güebts Mami und wirsch das packe mitem 3. chind. Bisch wahrschinli au weniger nervös.
-
- Newbie
Bi mir sind beidi Schwangerschaftä nid eso eifach gsi. Drum bini trotzdäm echli ufgregt, aber bi tatsächlich entspannter
. Wet jetzt eifach das s letschtä denn vomälei chunt....ohni Ksiserschnitt oder Ileitig

@Giannbella Uii, das tönt würklich ned eifach! Drücke dir d Duume, dass alles guet verlauft.
-
- Newbie
Danke das isch nätt vo dir

Mir isch es sit Mitti 6. Wuche au rächt schlecht gange und ha jede Tag erbräche müesse.
Ha jetzt gestern vo de Ärztin es Medi B6 becho und gestern ozobe vorem schlofe zum erste mol gnoh.
Hüt hani bisher no kei Übelkeit gha und da defür doppelt so viel hunger
Aber bin froh, dass es jetzt doch besser worde isch und ich hoffe es blibt mit de Medis au so
Hüt bini 8+1
Ha jetzt gestern vo de Ärztin es Medi B6 becho und gestern ozobe vorem schlofe zum erste mol gnoh.
Hüt hani bisher no kei Übelkeit gha und da defür doppelt so viel hunger

Aber bin froh, dass es jetzt doch besser worde isch und ich hoffe es blibt mit de Medis au so