Februarchnöpf 2020
Moderator: Züri Mami
-
- Newbie
Re: Februarchnöpf 2020
Jo das mit der Übelkeit und em Erbrächä isch scho extrem unangnähm. Guet dasses dir mit de Medis jetzt besser got
.

Apropo erbreche, het ergenöpper vo euch scho en GwichtsZUnahm chöne beobachte?
-
- Newbie
Nei bi mir eher s Gägeteil, wells mehr vil mol schlächt isch und ich uf nüt Appetit ha. Und du?
schlächt esch mer jo ned. Be vo natur us jetzt au ned grad de strich ide landschaft ond luege send dem positive test starch ufs esse. aktuell esches en öppe glich bliebe.Giannbella hat geschrieben: ↑Mi 3. Jul 2019, 09:54 Nei bi mir eher s Gägeteil, wells mehr vil mol schlächt isch und ich uf nüt Appetit ha. Und du?
klar, s allerwichtigste esch d gsondheit vom chend, ha aber doch zemli respekt devor i de nöchschte mönet 20kg zueznäh, da wetti nach möglechkeit umgoh

- kuntergraudunkelbunt
- Member
Jammerpost: Es hilft leider nüt
, ha Schweppes Tonic jetzt dihei, trinke immer mal wieder und es hilft vilicht minim. Aber d Tendenz isch eher dases schlimmer wird, ide Nacht muesi 2-3x go Erbräche und bin dementsprechend no zuesätzlich müed
-
- Newbie
Jil9@: Allso ich würd mehr do nid eso extrem vil Stress machä
. Ich ha i dr 1 Ss 8 kg zuegnoh und i dr 2 12 kg. Jetzt hani epä 6 kg z vil druf. Vilicht nid zvil süesses ässä und wenns got jedä Tag echli usä go. Chunt natürlich au echli uf di Job a.

genau so gseht mi plan us. 8kg wär jo en traum. aber we scho gschrebe am schloss zählt andersGiannbella hat geschrieben: ↑Mi 3. Jul 2019, 12:51 Jil9@: Allso ich würd mehr do nid eso extrem vil Stress machä. Ich ha i dr 1 Ss 8 kg zuegnoh und i dr 2 12 kg. Jetzt hani epä 6 kg z vil druf. Vilicht nid zvil süesses ässä und wenns got jedä Tag echli usä go. Chunt natürlich au echli uf di Job a.
-
- Newbie
Kuntergraudunkelbunt@: Oh du armi
. Hesch mit dinärä Frauenärztin Mol über Perspetin gredet? Mir het das extrem gholfä. Villicht chasch au es paar Kräcker zum Bischpil Tuc grad näbem Bett ha. Ich mues wenni im Bett bi immer wider öpis chlises ässä.

-
- Newbie
Jil9@: Jo die gönt denn nach der SS wider schnäll wäg
. Es chunt natütlich uf vil druf a. Vievil Fruchtwasser me het, s Baby wiegt au epä 3 kg und e Plazenta wiegt zum Bischpil epä 800g (allso fascht es kg
).

- Babalicious_79
- Newbie
Liebi Mitliidendi vo de Übelkeit
Ich has jetzt bi minere 3. Ssw au wieder breicht. Mir het Ingwer bis jetzt echli ghulfe git so zuckerfreii täfeli in de Apothek. Ansunschte gits gits au no Seabands die drucke uf Stelle am Handgelenk nützt bi gwüssne. Also eifach emol eso die alternative Sache. Denn gwüssi Hebamme biete Akkupunktur aa. Mir hilft bis jetzt de Ingwer nit schlecht aber klar guet isch anders.
Ich bi au froh wenn das echli ume isch bin e totale langwiiler worde jetzt bim esse und normalerwiis bieg ich scharf und curry und alles ine.
Thema zueneh ich han bi de erste 23 kg zuegnoh und bi de letschte grad emol 6kg. Bi beidne gliich gesse und glebt also heisst gar nüt. Klar ebbe halt luege nit nur sich mit Kohlehydrat zuestopfe denn isch glaub ok
.
Und nur so nebebi die erst ssw han i kei schwangerschaftdiabetes gha bi de zweite aber scho und ha nur minim zuegnoh
Ich has jetzt bi minere 3. Ssw au wieder breicht. Mir het Ingwer bis jetzt echli ghulfe git so zuckerfreii täfeli in de Apothek. Ansunschte gits gits au no Seabands die drucke uf Stelle am Handgelenk nützt bi gwüssne. Also eifach emol eso die alternative Sache. Denn gwüssi Hebamme biete Akkupunktur aa. Mir hilft bis jetzt de Ingwer nit schlecht aber klar guet isch anders.
Ich bi au froh wenn das echli ume isch bin e totale langwiiler worde jetzt bim esse und normalerwiis bieg ich scharf und curry und alles ine.
Thema zueneh ich han bi de erste 23 kg zuegnoh und bi de letschte grad emol 6kg. Bi beidne gliich gesse und glebt also heisst gar nüt. Klar ebbe halt luege nit nur sich mit Kohlehydrat zuestopfe denn isch glaub ok
Und nur so nebebi die erst ssw han i kei schwangerschaftdiabetes gha bi de zweite aber scho und ha nur minim zuegnoh
-
- Newbie
Babalicious_79ä@: das isch no guet z wüssä. Ha gar nid gwüsst dases Ingwertäfeli git. Hesch den du scho e Hebamme? Weiss gar nid ab wenn me eini het. Ich machä normalerwis sehr vil Rezäpt, aber im Momänt chani nid emol Videos oder Fotene vo ässä aluegä
.
Ha gar nid gwüsst, dass me Schwangerschaftsdiabetes unabhängig vom Gwicht cha becho
. Mit mim Frauenarzt hani nid eso guet chönä redä.

Ha gar nid gwüsst, dass me Schwangerschaftsdiabetes unabhängig vom Gwicht cha becho

- Babalicious_79
- Newbie
@Giannbella
Jo das het gar nüt mit em Gwicht ztue Kollegin vo mir e totali Sportskanone und superschlank het au Schwangerschaftsdiabetes gha und het langwirkends sowie schnellwirkends Insulin müesse Sprütze. In de Ss hets eifach mit de Hormon ztue.
I muess diesmol au sprütze und letschtmolhan i nit müesse.
Hebamme han i no vo letschtmol ha ihre zwar noni aglütte. Letschtmol han i das glaub in de Halbzyyt organisiert
Jo das het gar nüt mit em Gwicht ztue Kollegin vo mir e totali Sportskanone und superschlank het au Schwangerschaftsdiabetes gha und het langwirkends sowie schnellwirkends Insulin müesse Sprütze. In de Ss hets eifach mit de Hormon ztue.
I muess diesmol au sprütze und letschtmolhan i nit müesse.
Hebamme han i no vo letschtmol ha ihre zwar noni aglütte. Letschtmol han i das glaub in de Halbzyyt organisiert
- kuntergraudunkelbunt
- Member
@Giannbella
Das mitem Paspertin hani hüt ahgsproche. Sie hend gseit ich söll nomal versueche mit Itinerol und zwar ohni underbreche paar Täg 1-2 Tablette täglich, damit de Spiegel bestah blibt und nöd absinkt. Wenns nöd besser wird chani Paspertin go hole.
@Babalicious
Seabands trägi scho, die Ingwerzältli verträgi leider gar nöd
, de Gschmack eklet mi grad ah. Ha no en Spagyrikspray wo ua au Ingwer drin het, de nützt au es bitz...aber ebe halt nur es Bitz
.
Bide erste SS hanis bis i die 16. Wuche gha, bi ja gspannt wie hartnäckig dases dasmal isch.
Versueche s positive drah z gseh, woni letschte Herbst e FG gha han hani 0 Symptom gha und vo Ahfang ah e schlächts Gfühl. Hami nie SS gfühlt gha. Dasmal ischs wie ide SS wo guet usgange isch und eusi Tochter bracht het. Also lieber eso we umgekehrt.
Das mitem Paspertin hani hüt ahgsproche. Sie hend gseit ich söll nomal versueche mit Itinerol und zwar ohni underbreche paar Täg 1-2 Tablette täglich, damit de Spiegel bestah blibt und nöd absinkt. Wenns nöd besser wird chani Paspertin go hole.
@Babalicious
Bide erste SS hanis bis i die 16. Wuche gha, bi ja gspannt wie hartnäckig dases dasmal isch.
Versueche s positive drah z gseh, woni letschte Herbst e FG gha han hani 0 Symptom gha und vo Ahfang ah e schlächts Gfühl. Hami nie SS gfühlt gha. Dasmal ischs wie ide SS wo guet usgange isch und eusi Tochter bracht het. Also lieber eso we umgekehrt.
-
- Newbie
[quote=kuntergraudunkelbunt post_id=7718433 time=1562182048 user_id=46827]
@Giannbella
@Babalicious
, de Gschmack eklet mi grad ah. Ha no en Spagyrikspray wo ua au Ingwer drin het, de nützt au es bitz...aber ebe halt nur es Bitz
.
[/quote]
S Itinerol het bi mer Wunder gwirkt. Has zobe vorem schlofe gnoh und am nöcshte Tag isch mer nümme schlächt gsi. Defür chönnti jetzt für 3 ässse
@Giannbella
@Babalicious
[/quote]
S Itinerol het bi mer Wunder gwirkt. Has zobe vorem schlofe gnoh und am nöcshte Tag isch mer nümme schlächt gsi. Defür chönnti jetzt für 3 ässse

Hoi mini liebe,
Han welle frage ob irgendöpper öppis geg müedigkeit weiss. Ich bin normalerwiis mega aktiv, aber sitere wuche magi so gar nüd meh mache. Muess zwüschedure immer wieder pausene mache. Ich bi mir sicher s warme wetter het au ihfluss uf das. Cha eifach nöd mit dem klar cho. Het öpper en tipp für mich?
Han welle frage ob irgendöpper öppis geg müedigkeit weiss. Ich bin normalerwiis mega aktiv, aber sitere wuche magi so gar nüd meh mache. Muess zwüschedure immer wieder pausene mache. Ich bi mir sicher s warme wetter het au ihfluss uf das. Cha eifach nöd mit dem klar cho. Het öpper en tipp für mich?
Hoi zäme
Ich bin 33gi und letscht wuche hani de positivi test i de hand gha
Jetzt muehni leider bis am 17.7 ufe FA termin warte... scho chli doof das warte...
Aber usser dasi empfindlichi brüst han und extrem luunisch bin... ab und zue es ziehe han merki nüt...
Liebs Grüessli
Ich bin 33gi und letscht wuche hani de positivi test i de hand gha

Jetzt muehni leider bis am 17.7 ufe FA termin warte... scho chli doof das warte...
Aber usser dasi empfindlichi brüst han und extrem luunisch bin... ab und zue es ziehe han merki nüt...
Liebs Grüessli
@Hobbes20
I muess gar bes am 22. Juli warte
I muess gar bes am 22. Juli warte

@Jil9 oh nei nid wirklich