Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Rigolo 08
Junior Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von Rigolo 08 »

Guets mörgeli zäme

Der gwunder het mi gstiche und ich ha mou se en eisprungberechner ahgluegt .
Mini zyklustäg sind nid immer schön regelmässig , aber das variiert nur um 2-3 täg .
Mir sind wegen krankheit und übermüedig jo nid grad aktiv gsi , aber lut dere tabälle chönnt mis buchgfüehl tatsächlich stimme .
Bi jetzt natürlich mega am hibbele und würd am liebste grad teste .
Anderersits hani en liechti darmgrippe und mis gfüehl chönnt mi tüsche .
Bi soooo gspannt , und mmentan simmer jo grad uf ere günstige wälle wie ich do immer wieder lise .
Ich würd mi mega freue . Es wär sooooo schön .
Muess jetzt ufpasse dass i nid zu euphorisch bi , ha mi ou scho tüscht .
Dir dörfet also mithibble . In 10täg weiss i meh .

Ich wünsche allne es kuscheligs und erfolgrichs wucheänd :wink:
Und loh für alli es grüessli do .

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Rigolo: Oh sooo schön :-) ich werd ja gleich mitnervös mit dir und möchte auch schon jetzt wissen, obs bei dir geklappt hat :-) Ich kann dich sehr gut verstehen, dass man fast nicht mehr warten kann und unglaublich euphorisch ist :-) Ist ja völlig normal, wenn man sich das so sehr wünscht.. Hoffen dürfen wir immer.. Aber wenns dann nicht so ist, jaa nicht enttäuscht sein - Der nächste ÜZ wartet ja dann schon ;-) Aber jetzt wollen wir mal alle positiven Gedanken in deine Gebärmutter senden :-)) Halt uns unbedingt auf dem laufenden :-)
Ich werde ab nächster Woche auch wieder mit den Ovutests beginnen und hoffe auch sehr, dass es einschlägt :-) Bin jetzt bei ca. ZT 9.. und mein letzter Zyklus ging ca. 44 Tage.. Kann also noch lange gehen bei mir ;-)

pfefferminztee
Newbie

Beitrag von pfefferminztee »

Hallo zusammen :)

Frust, Frust, Frust... Sst gestern wieder negativ, und Stunden später dann die Mens :evil: Aber irgendwie war ich fast erleichtert; wenigstens Gewissheit, und nicht dieses "es könnte ja vielleicht doch noch sein".

Jetzt lassen wir einen Monat die hormonelle Stimulation aus. Ich bin jetzt etwas verunsichert wegen des Zeitpunktes vom Eisprung, das das Crinone die Mens anscheinend einige Tage hinausgezögert hatte. Aber meine FÄ meint, zählen wie üblich.

@hope: Also ich meinte gehört zu haben, dass es erst ab dem richtig starken Einsetzen zählt. Aber wenn es schon so viele Tage vorher angefangen hat... :?: Leider kenn ich mich da auch nicht so aus. Was heisst eigentlich TR? Bin bis jetzt nicht fündig geworden.

@ HeBu: Vielen liebe Dank :) War halt doch wieder nichts...
Total schön, wie sich GG kümmert :) Echt süss :)

@ Rigolo: Drücke dir fest die Daumen! Hoffentlich hats geklappt :)

Allen ein schönes Wochenende, und toi toi toi :D

Sarani
Newbie

Beitrag von Sarani »

Hallo Mädels bin wieder retour.
Also erstmal
@HeBu herzlichen Glückwunsch im 2. ÜZ schon geklappt das ist ja fantastisch :-)
@Rigolo wir drücken die Daumen, hast ja nicht mehr lange zum Test, oder? was macht die Grippe?
@Pfefferminztee, tut mir leid, dass die Mens gekommen ist, in welchem ÜZ seid ihr?
@me: ich habe in diesem Zyklus (ÜZ2) auch mit Ovu-Test probiert. ZT13 positiv, ZT14 positiv, ZT15 negativ, ich denka also dass ich den ES am ZT15 hatte??? liege ich da richtig? Geherzelt haben wir nur am ZT 14.
Bin jetzt im ZT 28, laut APP sollte morgen meine Mens kommen, habe heute bereits starke Unterleibsschmerzen und die Brüste sind auch doll angeschwollen. Da das wieder die PMS anzeichen sind, gehe ich von einem Negativ-Test aus. Aber ich werde mich jetzt noch gedulden mit dem Testen. puff nicht einfach.

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Halllooooo zäme

Meld mich au mal wieder:
@ Pfefferminztee: Willkomme i oisem Grüppli und viel Glück! Tuet mir leid das TR (= Tante Rot = Mens) cho isch.

@ Valea: hoffe bisch wieder Gsund?

@ Rigolo: hoffe au für dich dass wieder Gsund bisch? Amigs isch es wie verhext.
Druck dir Düme das dini berechenig stimmt und du chasch bald positiv teste.

@ Snuffi: händer die heiss Phase hoffentlich guet chönne nutze?!

@ hope: wegen 1. ZT, ich rechne erst ab denn wenn TR richtig da isch und das vorher nimm ich als SB.

@ Sarani: ich het jetzt au de ZT 15 als ES gno da s'LH innerhalb vo 24-36 Stunden nach sim höchste Wert den Eisprung uslöst und denn isch mer 12-24 Stund fruchtbar. Isch TR cho isch bisch na am warte? Oder häsch testet?

@ me: nüd los, am warte: ZT 21, NMT am 5.12. Liechts zieh i de Brust und meeeeeega viel Pickel, echt schrecklich!

Schöns Weekend und schöne 1. Advent Morn.
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

pfefferminztee
Newbie

@Sarani: Wir sind so ca. im ÜZ 16. Am Anfang haben wir es aber einfach mal darauf ankommen lassen. Erst bei den letzten paar Zyklen haben wir so richtig geübt :wink:
Und bei dir, ist die Mens da, oder hast du schon getestet?! Ich versuche auch immer, nicht früh zu testen. Aber ja, die Warterei ist hart. Ich hoffe, du hast positive Nachrichten :)

@Blevita: Vielen Dank :) Ach ja TR, alles klar :wink: Hätte auf Temperaturrückgang getippt...
Viel Glück und Geduld beim Warten!

Allen alles Gute, und einen guten Start in die Woche!

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

So still da! Wo sinder all???
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

hihi, hoi Blevita
I ha vor 2 Stunde e neue Job agfange und bi mi grad am ischaffe.. ;-)

Geits dr guet?

I ha hüt wahrschinlech ES, si flissig gsi bis iz. Aber da i mi letzt ÜZ so dermasse ha la stresse mit Tempi und so, hani beschlosse, dass i dä ÜZ nüt due beobachte und protokolliere...
I hoffe iz eifach, dass mi Körper mir nid die ganz Zyt Signal git, woni chönnt dütä. I probieres, so guet wie möglech z ignoriere... ;-)

schöns Tägli euch aune!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hallo zämme.....

Ja recht ruhig da;) gits mängmal.... Sinder all scho im Vorwiehnachtsstress?!?

@Blevita hends WE super gnützt GG isch fäng meh chribbelig als ich selber... Denke aber das i de ES nsnig gha ha im mom ZT 17 denke wird enerst jetzt den ha ha nem immer so zwüsched 18 und 20.... Wür perfekt passe zum Wellnessweeky ane;) lömmer eus mal fest überrasche....

Susch gits nid viel neus und bi eu?!?

Gnüssed sTägli und toitoitoi allne i de heisse Phase;)

Cona
Newbie

Beitrag von Cona »

Hallo Zäme i meld mi au wieder mal, bi zrugg us de flitterwuche und han endlich wieder en PC zum oi z schribe.

@bienli: I ha ja so für di ghofft gha, so schad und es tuet mer mega leid das die entüschig hesch müesse erlebe. I druck der für de neui zyklus ganz fest d düme. Hei we isch din neui job? hoffe hesch es guets team...

@blevita: bi dir tönts spannend, hesch es guets gfühl? Din Maa isch jo mega sweet :-)

@valea: Danke viel mal für dini liebe wort. Hesch no vill wo vorbereite muesch? Und uf was freusch di am meiste? hei versuech de tag ganz bewusst z gnüsse, es macht schwup und de tag isch verbi... d flitterwuche hender scho planed? Für din undersuech wünsch der de viel glück und es top ergebnis.

@ pfefferminze: du bisch bi dem trüppli super ufghobe.

@HeBu: au vo mir ganu herzlichi glöckwünsch.

@ all: Danke viel mal für üchi positive zuesprüch und de halt wo ier mir ge händ.
i schike eu ez gad schwangerschaftsvire, achtung fertig tüüüüüüfi ischnuuufffee, hoffe ganz fest für eu das es endlich klappt. Nid verzwifle, i bi s beste bispiel das es au nach langer zyt und schlechter prognose glich klappe cha.

@ me: I ha hüt de 1. US gha und i bi so emozional druf gsi, woni s herzli ghört ha pöpperle sind mini träne nur no gloffe. Also es isch sowit alles i ornig und ez bini scho vill positiver igstellt das es das mal guet chond. i de zwüschezyt isch mer au regelmäsig schlächt...

pfefferminztee
Newbie

@cona: vielen Dank :)
Wow, das mit dem 1. US ist bestimmt ein ganz spezielles Erlebnis! Herzlichen Glückwunsch!

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Hei Bienchen, cool. Hoffe bisch guet gstartet?
Finds guet dass mal nöd tusch protokolliere, so chamer chli los lah und s'lockerer gseh.

@ Snuffi: Jöö din Maa isch denn herzig. Demfall drück ich dir Düme und gooooo!

@ Cona: schön ghöre das sowiet alles guet isch. Gnüss dini Chugelziit.

@ me: bin grad wieder amene Tüfpunkt ahcho :-( Händ de Zyklus echt Gas gäh und's Mega schön zäme kah, händ ja während de heisse Phase Ferie kah. Ha es echt guets Gfühl kah aber sit zwei Täg hani soooo Brustschmerze, sie sind riiiesig und hüt Morge isch chli Bluet is WC tropft und das am ZT 23!! Am Frietig wäri NMT... Jetzt hani mim Maa gseit dass ich wot das er wenn TR definitiv da isch er das doofe SG mache laht! Wot jetzt endlich Gwüssheit ha. S'Resultat vom Mentig vom Progesteron hani nanig becho. Bin grad so trurig. Ha so ghofft uf de Zyklus, jetzt bini fast überzügt das öpis nöd guet isch mitem SG :-( Macht mir Angst, bin frustriert und gnervt...

Sorry Fraue fürs jammere und danke viiiiel mal fürs zuelese :-*
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

pfefferminztee
Newbie

Ou Blevita, das tuet mer Leid :( Deh verdammti Fruscht amel... isch mer das Mal au echli ähnlich gange. Ich hamer gschwore, mich nüme inezsteigere oder überhaut na uf Azeiche z'achte. Aber ja, isch nöd eifach.
Für e Nidationsbluetig wärs dänk ehner echli spaht, oder :?: Ich drucke dir trotztem na de Duume, dasses nöd TR isch!
Ich dänke, es isch sicher sinvoll, es SG mache z'lah. Hät er dänn na nie eis gmacht? Ich han min Partner au grad chöne devo überzüge. Schliesslich dörf de Partner au merke, dass Chinder mache nöd nur en agnehme Teil hät :lol: Ez mueser nur na en Termin usmache :wink:

Ich wünsche dir vil Chraft, und wänn TR; s****** drauf, auf ein Neues!
Allne andere natürli auch vil Duumedrück!

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Liebi pfefferminztee; Danke für Dini ufbauende Wort. Es isch eifach ä reini Achterbahn fahrt und obwohl mir scho im 18 ÜZ sind. Ich söts doch langsam kenne. Has au mal besser im Griff und ebä mal weniger wie hüt. Naja, mer chans nöd ändere. Ich denke ebä au das es fürd Nidationsbluetig z'spat isch 10 Täg nach ES... Denke sind definitiv Vorbote vo de TR.
Nei min Maa hätt na nie es SG gmacht, ich glaub er geniert sich recht aber ich has ihm namal gseit das er da jetzt leider dure muss.
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Ohhh Blevita es tuet mer sooo leid fühl di fest in Arm gnah vo mir....divke Knuddlllll..... Tuet mer so Leid echt.... Hes so verdient:((((lah din Frust nur usse für das sind mir da..... Verstah di sooo guet wür au namal mit ihm tede und ihm au namal sege das es dich immer und immer wieder verletzt .... Ich denk er wird das sicher au verstah villlicht bruucht er eifach au na bitz Ziit....

Fühl di fest drückt......

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Guten Morgen ihr alle

@Blevita: Ach, das tut mir soo leid!! Aber vielleicht sind es ja doch die Nidationsblutungen? Oder ist jetzt TR definitiv gekommen? Ich hoffe ganz fest für dich. Und ich finde auch, dass dein Mann jetzt das SG machen soll. Ich weiss auch nicht, warum sich Männer so genieren. Klar, wenns nicht positiv auskommen würde, wäre das eine männliche 'Schwäche' - Beim starken Geschlecht.. Das ist schon hart. Aber trotzdem muss er da durch.. Schicke dir ganz viele positive Gedanken.

@cona: soo schön :-) Das freut mich echt soo sehr für dich :-) ist sicher atemberaubend beim ersten US:-) Und ich glaube, mir würden die Tränen auch kommen - So emotional ich bin ;-)

@snuffi: Soo süss dein GG :-) Ich hoffe, ihr hattet Erfolg und habt euch ein schönes Weihnachtsgeschenk gemacht :-)

@Bienchen: Wunderbar, schön herzeln und dann kommt auch bei euch das grösste Weihnachtsgeschenk, dass man sich wünschen kann :-) ich drück euch die Daumen :-)

@me: Habe in diesem Zyklus mal mit Clear Blue versucht und siehe da: Schon beim zweiten Tag erhöhte Fruchtbarkeit.. Jetzt bin ich gespannt, wann die maximale Fruchtbarkeit erreicht wird.. und dann hoffe ich auch noch, dass GG Zeit und Lust hat, mit mir zu herzeln.. Er ist leider akutell sehr eingenommen von Job, Schule, etc.. Würde mich auch soo fest über einen positiven Test an Weihnachten freuen :-) Ich drück uns allen die Daumen und danke cona: Ich habe soooo tief eingeatmet, dass ich fast vom Hocker gefallen bin :-) So kanns nur gut kommen :-)

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Blevita: dSB mues ächt nüt bedüte, ich ha au 2x e Bluetig gha und bi ss gsii. Cha bereits scho passiere, wenn mer sich es bitzli überasträngt i de Früeh-SS. Erscht wenn dTR würkli da isch, wiiterluege... hoffe chasch bis det ane wiiterhin. Drück der alli Düüme!!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Willkomme ÜZ 18 :-(
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Oh nei, Blevita!
Es dörft iz de auso würklech mau ändlech klappe, gopf!
Kopf hoch und guten Mutes i neu Zyklus! ;-)

@me
bi guet gspartet i neu Job. Isch sehr familiär und i goube, i wirde mi da wohl füele.
Morn chani dr erst Tag vo daheim us schaffe. Ha chönne veribare, dass i pro Woche 2-3 Tag Homeoffice cha mache! Isch super!!

Euch aune es schöns Tägli!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Ou Mischt, Blevita :( drück der de Duume für de nächscht ÜZ!!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Antworten