Hallo zeme
Es isch mega spannend z'läse wies eu so gaht. Ich wür mi drum anno gern eure Gruppe aschlüsse. Ha gester, nachdem ich 5 Täg überfällig gsi bin und mich vode einte uf die ander Sekunde han müsse übergeh, en SS-Test kauft und positiv testet. Bin immerno total baff und realisiers gar nonig.

Min Maa und ich wünsched eus zwar bald es Baby, aber händ eigentlich erst im neue Jahr welle mit de "Produktion" starte. Ez freuemer eus aber riesig und chönd euses Glück chum fasse. Ahh ja und es isch für eus so speziell wills eues 1. Chind isch.
Da ich immer alles mega plane, fühli mi mega unvorbereitet und han ez zerst mal müsse luege wasi nüm ässe sött etc.
Händ ihr alli scho bevor ihr schwanger worde sind Folsäure gah? Ha hüt de Gynäkologin anglüte & sie het mer gad ez biz Angst macht, will sie gseit heg ich müsse das dringend näh.
Ich verseuch mi ez aber mal nonig allzu fest druf zerstiefe, da ich leider sehr viel Fründinne/Kollegine han wo scho paar Fehlgeburte gah händ. Vor dem hani scho biz Respekt, insbesondere da mir das Wuchenend anno züglet & ich no einigi Kiste zpacke han & denn ebe de großi Umzug. Ich werde aber versuche nur liechti Kiste z'träge und hoffe, dass niemerd vo eusne Hälfer öppis märkt. Eusi Families fraged scho sit em Hochzeit (Juli 18) wenn's denn äntli Nachwuchs git und drum möchtemers ihne erst säge, wenn die kritisch Phase dure isch. Obwohl ich würs ez scho sooo gärn allne verzehle...
Ah ja und no kurz zu mir... Ich wohne ab däm Weekend in Uster ZH, bin 33gi und sit eim Jahr glücklich verhüratet.
Ich freu mich uf en spannende Ustusch mit eu.