Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
Joeyita
Vielschreiberin

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Joeyita »

Hallo zäme

Darfi mi euch o no aschliesse? I ha gester positiv testet und chas noni ganz gloube. Es wird üses 2. Chind, mir hei e Sohn vom Novämber 2015. I hamer es Märzli gwünscht und bi überglücklech. ET isch ca. dr 16.3. I bi usem Kt. Bärn.
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

dreamy82
Newbie

Beitrag von dreamy82 »

Juhuuui Mia! Da freut mi dass ihr gester beid s Herzli schlo gse hend und dass es guet cho isch! :)

Wie lang isch den euen erste Bsuech gange?

bi mir foht huet woche 6 a, also 7 ssw quasi. bi scho fliessig am durelese gsi (am morge am 5) was etz alles passiert im buch, und isch ja mega spannend :)

mached's guet und allne en guete start in zistigggg

Julikind
Member

Beitrag von Julikind »

Joeyita hat geschrieben:Hallo zäme

Darfi mi euch o no aschliesse? I ha gester positiv testet und chas noni ganz gloube. Es wird üses 2. Chind, mir hei e Sohn vom Novämber 2015. I hamer es Märzli gwünscht und bi überglücklech. ET isch ca. dr 16.3. I bi usem Kt. Bärn.
Hoi Joeyita

Mein ET ist auch am 16.3.

pfefferminze11
Newbie

Beitrag von pfefferminze11 »

Hoi Dreamy,
Bi mir faht hüt au die 6. Wuche ah-(7.ssw) lies au immer noche was mit mir und em würmli alles passiert :-) muess em maa denn au immer alles verzelle :lol:

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@Julikind: So schön! Isches dis erste Chind?

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@Mia: So schön heiter scho es Härzli gseh schlah, das isch es uuu schöns Gfüu gäu? Wägem Myom, was bedütet das genau? Chönnt das Bluetige verursache? Sicher isch aues guet wede bis itz ke Problem hesch gha.

@Dreamy und Pfefferminze: Heiter ds Health and Parenting App? Finge das super. Has scho i mire erste Schwangerschaft gha.

dreamy82
Newbie

Beitrag von dreamy82 »

Welcome Joeyita! :)

ja I han mittlerwile es paar apps: what to expect (English), schwanger, babycenter und schwanger sprout
s einte isch e test version und bisher isch es noni so toll, daher mal luege ob is nacher bhalte und zahle...

was mached ihr eigetli so sport-technisch zum eu etz fit halte?
I probier 2 mal is fitness z gah, und 2 mal go spaziere je nach wetter laenger oder kuerzer...

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@dreamy: Danke! I probiere öpe ds ähnleche Sportprogramm witerzzieh wie vorhär. Ir 1. SS bini sogar no ga jogge bis im 8. Monet, denn hani aber vorhär no meh Sport triebe as jetz as Mami. I mache 1x pro Wuche TRX (dert heimer aber gad Summerpouse) und zwüschine no jogge (aber gaaanz gmüetlech) und süsch bini eifach viu ungerwägs und am Sohn nacherenne :lol: Wett de ou wieder is Aquafit für 2 und iz Schwangerschaftsyoga, wenn angers nümm so geit.

Rahel85
Newbie

Beitrag von Rahel85 »

bi mir isch de Termin mit Bluet näh etc. ca. en Stund gange! de FA het mir sehr viel Informatione mitgäh und viel verzellt! d'Untersuechig sälber und de Ultraschall isch relativ churz gsi, aber ich hät stundelang im Härzli chöne zueluege :)

Ich gang einisch i de Woche is Zumba und öpe mol no go Jogge, de FA het gseit i dörf das uf jede Fall bis i die 20. SSW witer mache, eifach so wieni mag und ehrlich si und au mol en Pause mache! Susch wetti au gern bitz go laufe. Macht öper vo euch au Zumba? Bin eifach bitz unsicher wägem umehüpfe!

de FA het gar nid Freud gha, woni gseit ha das mir es Büsi händ wo sehr verschmust isch! Ich set jetzt im Garte nur no mit Händsche schaffe, s'Katzeklo nüme sälber mache und nid zfescht schmüsele mitem Büsi und immer grad d'Händ wäsche! aber das isch gar nid so eifach!

@Mia: ich bin hüt 6+1, du bisch glaub ganz liecht witer gäll? Händ si dir chöne säge was es mit dem Myom genau uf sich het?

sandy01
Newbie

Beitrag von sandy01 »

gratulation aune nöie:)

@sunny...isch ja cool=P. i bi zwar kei bma schafe aber imene medizinische labor, im ne grosse zbern=P...
i ha jahrgang 88, bisch de du o bi de märzli 16 uf fb? schüsch chasch ja i die aktuelli gruppe cho de gsehsch chli meh vo mir...

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

Härzliche Glücksunsch @joeyita :D Ja dass isch äs mega schöns Gfühl :mrgreen: Genau, das cha Blüätige machu! Aber schi meint, de hättis bis jetz sicher scho Problem gmacht! Aber di Distanz zum Bebe sige güät! Äs stellt scho äs Risiko dar, aber im Normalfall entwickluzt schich dSSW ganz normal und zMyom chad na der SSW sogar ewäg si oder chliner.

Sport wisstich im Momänt gar nid wie machu - wenich heim chumu gan ich ufs Sofa und schlafu fasch i :| Mini FÄ meint aber, im 2. Trimester gege de di Poscht ab :mrgreen: Probiäru aber 2 Mal iner Wucha, vorallem am WE, ine Bärga ga zlöifu/wandru.

@rahel Genau ich bi 6+3 :D Schön, de siwer fasch glich wit! Das Myom macht mer scho Sorge...obwoll mer dFÄ gseit het ich miässe nid...mu geid ja gli ga googlu und liest öi schlächti Sache! Aber meischtens wirds ener ,,positiv,, dargstellt!

@dreamy: Ja isch äs mega schöns Gfühl wemu weiss dass zHärzli schlat! Gse hänis nid wirkli :P Ich bi ca. mit allum drum und dra än Stund da gsi... aber US isch nid so lang gangu!

Grüässji Mia

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

Danke fürs Willkomme heisse!

@Rahel: Mir hei ou es Büssi dähei wo gärn schmuset und o bis üs schlaft... Chatzeklo heimer zum Glück eh kes aber i luege eifach, dass sie mi nid abschläckt und wäsche dHänd, weni se gstrichelet ha. Has ir erste SS glich ghandhabt und aus isch guet gsi.

@Mia: Ah das tönt doch nid so schlächt, de hesch dChance dasses wieder wäg geit. Isch de das dür dSchwangerschaft entstande oder äch scho vorhär da gsi?

@me: i ha no ke FA Termin, lüte de nächst Wuche mau a. Bir erste SS bini ersch ir 9. Wuche gsi, dä macht vorhär gar keni Kontroue.

dreamy82
Newbie

Beitrag von dreamy82 »

weisch was bruechtemer mal I uesere gruppe? :)
en uebersicht mit de vorussichtliche geburtstermine, wer wen, usw... :) das wer hilfrich

find's so schoen das die erste etz scho hend choene zum dok! I glaub negst woche simer ja recht vieli wo am 17. de termin hend! mine isch uf di 6:50 und I bibbere scho etz!

aso no wegem sport:
kollegin isch superrrr portlich und di het bis 2 woche vor d geburt tanzunterricht geh und jedi meolich tanzstund gno wo sie het choene :) s baby isch putzmunter und alles isch guet. I glaub daher, dass wen mer sportilch isch, den mag's jogge, umegumpe im zumba etc guet verliede! s problem isch eher bi de unsportliche (huesthuest) wo den meined etz gas geh, aber da chan glaub wen den schade...

PS: mini neuste gluest: HUMMUS!!!!!

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@Sandy01: Nai, i bi nöd im FB März 2016. Bi bis jetzt eher uf Babycenter aktiv gsi.

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@Sandy01: Nai, bi nöd bi FB März 2016. Bi bis jetzt eher bi Babycenter aktiv gsi. Hettisch du mir dä Link zur aktuellen FB-Site?

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

@joeyita: dÄrztin meint, dass ich das warschinli scho uber 10 Jahr hä. Da aber bi mine Kontrolle (Abstrich, Abtastu) immer alles güät isch gsi, het mu nie äs Ultraschall gmacht. Ich hä fasch 13 Jahr di Pilla gnu, das het evt. zWachstum begünschtigt. Ich bi aber froh hänis nid gwisst, will anschinend Myom öi än Grund sind ver nid schwanger zwärdu...iisches Chlina het das nid ghindrut, im 2. ÜZ (diräkt nach absetzu vo der Pilla) hets giklappt :mrgreen: Darum, gschieder hänis nid gwisst, schusch hätti mer veli Druck üfgibaut...züädem tüät mu äs Myom nid unbedingt entfärnu wes mit schwanger wärdu klappt, cha öi zu irepparable Verletzige fiäru...falls der Chinderwunsch abgschlossu isch, chamu das sicher machu, aber sie müäss mu de öi gad di ganz Gebärmüätter entfärnu :shock:
dÄrztin meint, gschieder wemu nid alles weiss :D Schi isch än mega liäbi und het mer sehr Müät gmacht - schi meint öi, we zMyom dum Chlina nid würdi passu oder än Gfahr wäri, de wäri sicher scho eppis passiert. Züädem hänich nie Schmärze kä oder anri Azeichu dass mu druf weri cho...also bini optimistisch und ga nimme zvill ga nahläsu. Aber wenner natirli Erfahrig heid oder öi epper kennet wa alles güät gangu isch, nur her damit :)

So än Ranglischta mit ET fintich öi güät 8)

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@Sandy01: Nai, bi nöd im FB März 2016. Bi bis jetzt eher uf Babycenter underwegs gsi.

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@Mia: Ah das isch no e spannendi Sach. Bi o dr Meinig gschider hesches nid gwüsst! Bi üs hets itz ou im 2. ÜZ gad klappet. I kenne mi mit Myom gar nid us... würd aber o nid zviu ga google, meistens nid so guet!

I wär o fürne Übersichtsliste mit de ETs. Meistens macht me das ja as Titusite vom Thread aber das geit äuä nachträglech nid...

sandy01
Newbie

Beitrag von sandy01 »

@sunny, es git kei link zur fb site wius e gheimi gruppe isch...du chasch aber mir di name per pn schicke u e beschriebig vo dim profiubild, de chani dr hinzuefüege...(u matürlech aui andere wo wei:)

yelea
Newbie

Beitrag von yelea »

Hoihoi

Melde mich au wider emol, ha immer flissig mitglese :D , mega schön dass scho die erste Herzli gseh worde sind! Ich bi au nöchst Wuche dra und scho chli zabbelig.
Mia i finde du nimmsch das super, me chönnt sich mit allem mögliche wahnsinnig mache aber das bringts jo nid!
Ich han wider immer chli Angscht öppis bim Esse chönnti nid guet gsi si, grad bim Räschte ässe hani immer grad s Gfühl ui dörfi das echt, mängmol richtig übertriebe heikel :oops: .
Wegem Sport: Ich mache au Zumba. I de letzte SS hanis relativ lang gmacht. D Leiterin het mir dört au gseit, i sölli vor allem s Hüpfe lo si und so hani denn chli apassti Versione gmacht wo si mer zum Teil au vorgschlage het.

Wünsche euch en schöne Obed!

Gesperrt