@rahellini25
@Andi87
Also bi mir isch es au di erst Schwangerschaft, ich bi recht viel müed, und überhaupt nöd konzentriert bim schaffe... aber ich glaub git schlimmers.. dänn isch mir öppe die mol schlecht bzw. trümlig und mini brüst spanned..
aber ich seg mir immer, wenn so es wunder passiert im buch dänn dörf me au biz öppis devo merke
Im Gschäft hanis nonig gseit, da werdi erst nach de Ferie mache, da die 12ti wuche bi mir gnau ii de ferie isch..
und bi mega gspannt, mini gspändli werded sich mega freue für mich, aber de chef wohl eher weniger..
Ich han jetzt so es Stelleinserat für Götti/Gotti und Oma/Opa gmacht, woni im Internet gseh gha han und mir werded das de entsprechende Familiemitglieder dänn geh afangs Juli.. <3 mir bhalteds ebe no bizli für üs, will mir üs gern so bizli im gheime drüber freued.. (mini best Kollegin weisses, will sie mich eifach direkt druf aagsproche het..)
da ich mini Fründinne suscht nöd so oft gseh ab de Summerferie, hemer gseit warted mir de 1.August ab, wo mir alli wieder gsehnd.. (min Ma het gseit ihm wärs lieber wenn mir bis zu de 12te wuche warted und da akzeptier ich au, ebe eifach mini best fründin weiss bscheid und da isch au ok für ihn)
Mir hend jetzt nur no ee usred müesse finde wieso mir mit mine eltere nöd chönd mit ufe Bergwanderig.. (sie hend üs nöd mol wölle verrote wo ane mir wäred.. has aber jetzt uf öppis anders chöne abschiebe wieso mir nöd so viel höhemeter mache sötted..) und jetzt mached mir dänn aa dem Wucheend wo mirs ihne seged ee "Flachlandwanderig"

also vo dem her ich mag eigentlich no guet so "wandere" spaziere und go au no chli is Training aber dete halt scho bizli zrugghaltend.. <3