Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Rubinja 86
Newbie

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von Rubinja 86 »

@hope: duet mr leid hets nid klappet, jtz hoffi das dini TR gli iisetzt mir sitze was das ahbelangt dämfau gad echli im gliiche boot i warte ja o druf ;-) u i dänke dr gyn wird da nid fiu chöne dra ändere weme pille gno het cha das eifach würkli es momentli ga bis sech di zyklus wieder normalisiert... i ha damals woni mini pille abgsetzt ha gha zgliche problem gha...

@HeBu: härzlech willkomme hie i üsem coole grüppli ;-)

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Hallo zäme

Danke blevita fürs eröffnen .

@bienchen .... Liebs bienchen , ich ha mi no bi dir wölle bedanke für dini liebe wort .
Ich ha vorhär nie mitgläse do i der gruppe und nid vo dim unheimliche verlust gwüsst . Ich bi sehr betroffe und es tuet mir wahnsinnig leid . Ich würd di jetzt gärn i arm näh , statt desse schick i dir uf däm wäg en stilli umarmig und ganz viel kraft . ..... Ich hoffe du hesch ganz liebi lüt um di ume wo di jetzt chönne tröste und dir kraft gäh . :cry:

..... Und jetzt fähle mir grad chli d wort . ..

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@rigolo
Merci viumau für dini tröstende Wort!
Isch mega lieb! Es isch immerno mega hert, i dänke jede Tag a sie... U es hit immerno Tage, wos mi ihout und mues hüle. Sone Tag hani vorgester gha, woni es auts Fotoalbum ha gfunde.
I rede ganz viu mit ihre... U vori hani e Antwort becho... wo gg und ig mitem Hund bi üs i Wald si und e meeega schöni Sternschnuppe hei gseh!!! <3
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Guten Morgen :-)

Ich hoffe, euch allen gehts gut?

@Rubinja: Ja, ich bin jetzt mal am warten, bis TR einsetzt. Ist ja nicht so, dass ZT 36 extrem ist. So wie ich in anderen Foren hier gelesen habe, gibt es Zyklen von 70-100 Tagen (!!!).. Wow! Bei welchem ZT bist du denn?

@lisettli: Oh, das glaube ich.. Hast du einfach abgewartet? Oder Tee getrunken, oder sonst etwas probiert, dass deine TR ev. auslösen könnte? Ich habe schon viel gelesen, aber denke, dass ich jetzt einfach mal abwarten werde, oder? Oder hast du mir einen Tipp?

@Bienchen: Oh soo schön. Solche Zeichen gehen direkt ins Herz und lassen uns wissen, dass da noch viel mehr ist, als wir mit unserem blossen Auge sehen... schicke dir eine herzliche www-Umarmung..

Cona
Newbie

Beitrag von Cona »

@all i finds au u wichtig das mer hofft. Au wenn mer de glaube dra zwüschedure scho chli verlürt. I ghöre selber zu dene wo i dene ca. 15 ÜZ, ad grenze cho isch. Vor 2 mönet de no d abklärige, midem resultat, das mir wahrschindli nor mit ICSI schwanger werdet...
Im Jan. Wer de ersti versuech.

I ha trotz dem immer ghoft (und zwiflet), das es ev. glich no klappt... Und jetzt Frau chonds, i ha höt morge positiv dörfe teste, bi total dure wind... Ganz uf natürlichi weg.

Und de monet hetti wörkli ned denkt das es klappt, ha alli mens sympthom gha. Aber i bi ez 4 täg drüber gsi und ha mit der überzügig das de test negativ si wird, testet.

Hoffe das es guet chond.

Also verlüred ned d hoffnig. Mini düme sind witerhin für eu druckt, gaaaanz fest.

fiona85
Member

Beitrag von fiona85 »

Cona...so schön...auch du bist bei den langwartenden und nun endlich am ziel!!! Ich freue mich ehrlich von herzen sehr für dich....wünsche euch das allerbeste!!!!!

Der beweis...jeder zyklus ist eine chance!!!!!

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Cona: soo schön - ich gratuliere ganz herzlich. Das ist ja soo schön zu hören :-) alles, alles gute :-) Ich freu mich mit dir :-) Was hat dein GG dazu gemeint :-)?

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Cona: Gratuliere dir vo Herze, so guet!! :D Hoffe, dass allesguet chunnt und die kritisch Ziit schnäll umegaht!

@all: jetz hets so vill positivi Teschts geh i letschter Ziit, ich hoff, dass git euch Vertraue und Hoffnig, dass es au glii bi eu klappt <3
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Sarani
Newbie

Beitrag von Sarani »

Hallo Mädels
super Teil 4 ist eröffnet, ich drück euch allen (und mir) die Daumen, dass wir in diesem Teil einen positiven Beitrag machen können :-)

Ich hab eine Bitte, könnt ihr mir bitte bitte weiterhelfen mit dem ZS?
verstehe ich das richtig, dass der ZS 3-4 vor dem ES durchsichtig und eiweisartig wird?
Bleit der dann bis ES so???
Ich ärger mich, dass ich nicht schon früher mit dem ZS überwachen angefangen habe. :roll:

Danke

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@Sarani: Jaaa, wir drücken uns allen fest die Daumen :-)
Also betreffend ZS: Ich bin noch völlig am Anfang mit dieser Beobachtung bei mir. Aber ich kann dir sagen, dass ich beim letzten ES (ich wusste, dass ich den ES habe, da ich vorher bei meiner FA war), ca. 2-3 Tage vorher einen durchsichtigen, eiweisartigen ZS hatte. Und vorallem: ich hatte unglaublich viel von diesem ZS.. War selber ganz erstaunt.. Nun bin ich in meinem ersten richtigen Zyklus und habe bis jetzt diesen ZS nicht mehr entdeckt..
Hast du sonst grosse Unterschiede bei dir festgestellt?

HeBu
Newbie

Beitrag von HeBu »

Betreffend ZS
Ich bin mir jeweils nicht sicher, welche Umschreibung (durchsichtig, spinnend...) jeweils wirklich zutrifft. Und deshalb auch nicht sicher im "Zeichen" deuten...

Rubinja 86
Newbie

Beitrag von Rubinja 86 »

@cona: wow wow wow soooo toll i ma dir das esoo vo härze gönnä nach dere länge zyt... i wünsche dir vo härze aues guete u das sech das würmli ganz fescht feschtbiisst...

@hope: auso i weis ja nid würkli ab wo i mi zyklus cha zeue aber weni vor Usschabig usga de bini jtz ZT+30 auso das cha no lang ga... aber i gses im moment no totau glasse ;-)

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

Liebe Mädels

Han nöd vil zit, drum churz: cona gratuliereeee <3 das isch ja so schön!!! Wünsch dr en ganz schöni ss und druck dr fest dume, dass sich dis würmli festchrallt :)

Mädels hie schwirrend ja ganz schön vil ss vire ume, guet ischnufe. Denn chömer witermache mit de positive news ;)

Wünsch allsits es schöns weekend
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Wooow, Cona!
Das si ja mau schöni Nachrichte!!! Gratuliere ganz herzlech, das isch genial!
Mit dim tolle Testresultat machsch du ganz viune Froue hie mega Muet... (mir inklusive ;-) )
I wünsche dr ganz e schöni Kugelzyt und viu Geduld und Zueversicht, bis die kritischi Phase düre isch.

@hebu
Herzlech wilkomme i üsem kuule Grüppli! ;-)
Hoffe, du darfsch scho gli is ss-grüppli witer-zieh!

@sarani
I cha dir leider nid viu häufe, da bi mir sehr weni ZS vorhande isch. I ha 2013 e Muttermund-OP gha und sither sehr weni ZS. Ou während em ES merki fasch ke Unterschied.
Aber sowit i weiss, ischs eso, dass kurz vor und während em ES dr ZS Eiweissartig und spinnbar wird.

@hope
genau, das hani o dänkt, woni dä wunderschön Meteorit ha gseh. Da Astronomie sit Kindertage es grosses Hobby vo mir isch (ha es Teleskop daheim), kenni mi sehr guet us und jedesmau, wenn i i Himu luege, und d Stärne gseh, dank i mim Mami derfür. ;-)

@valea
*tiiiiiiefinhalierentu* ;-)
Du hesch recht, i nihme grad e ganz e tiefe Zug us däm Forum. U da ig sit paar tag liecht verkältet bi, isch inhalieren sowieso guet! :-D :-D
Wie geits dir? Sit dr scho wit ir Hochzytsvorbereitig?

@me
nid viu neus. Liecht verkältet, ha dr Husten (wie immer mega müesam, da ig Asthmatikerin bi) u schleppene äuä no lang mit mer ume. Mini Brüst spanne immerno. U sie spanne scho sit em Tag vom ES!!
Hüt bini ZT24 vo 28... I bi gspannt. Gloube aber nid, dass es klappt het. Füele mi gar nid ss.

Es schöns Weekend euch aune!
Mis wird super, mir gö morn 2 jungi Büseli ga hole (9wo alt), da wird mini Chatz (6j) Ouge mache!! ;-)
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Cona
Newbie

Beitrag von Cona »

Ich danke üch vo herze, freu mi so das er eu mit mir mitfreued. I hoffe ganz fest das es bi eu gli klappt und das ier eues grösste wiehnachtsgschenk, en positive test, dörfed ha. Mini düme sind druckt, gaaaaaaanz fest.

Min GG hed natûrli au riiisig freud nach 15 mönet wunsch. richtig acho isch wohl bi eus beidne noni. Denke wenn de erst US dure isch und alles guet isch chömmer dureschnufe und es wird realer si. I ha bis jetzt au ned so vill sympthom, chli kopfweh, hie und da es zwicke im buch und sus nix... Hoffe fest das alles guet isch.

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

@ Cona: vo Herze möcht ich dir au na gratuliere. Wünsch dir das alles guet chunnt und du dini Chugelziit chasch gnüsse.

@ Bienchen: wie gahts dir?? Wir sind dini Symptom? Schwindel etc.? Ouuuu zwei Jungi Büsi :-) sooo herzig. Wie hätt die ander Chatz reagiert? Mir händ au zwei wo scho 10ni sind.

@ HeBu: Willkomme bi ois!

@ Sarani: ich Chan dir leider wegem ZS beobachte au nöd helfe, tschegge das irgendwie nöd so da ich immer recht viel ZS han...

@ me: die erste Bluetresultat sind cho vom ZT 5 und es gseht wie ich das chan interpretiere alles normal us. Jetzt am ZT 21 namal en Test mache und denn bin ich fürs erste mal abchecket. Min Maa hätt SG immer nanig gmacht... Gester isch er natürlich deprimiert worde und hätt gseit denn seg ja de Fall klar dass es a ihm liegi... Wobi dass das gar nöd muss heisse. Naja. Weiss halt au nöd wenn er das SG mal macht. Wot ihn nöd stresse.
Jetzt gömer z'erst mal vier Täg go Wellnesse :-) Und ES söt die Wuche sih, also Perfekts Timing :-)

Wünsch oi en schöne Sunntig.
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hallo Mädels

Auch ich meld mich wieder mal us de Versenkig:) Ich ha immer still mitglese, aber denkt zieh mich chli zrug nach mim Befund....Ha etzt namal 3 Monet gwartet und so Zäpfli bechi und siehe da alls weg und kei OP ohh ihr glaubed nid wie ich Happy bin het i nie denkt das es grad ganz guet isch:) Eine vo mine schönste Tag gsi wo nich das Resulat becho ha;)
Und jetzt heisst definitv loos lege;)

ohhh Blevita Wellnesse soo cool mir gönd au grad na im Dezember grad 2 mal mir liebed das;) Und tuet soo guet;) Drück der beid Dümme:) gnüsses fest und erhol di....

Coonnaaa woooowww soooo cool gratuliere......

Bienchen84 jööö jungi Büseli isch scho was Zuckersüesses:) Gnüsses.....

me...Nün neus ZT 33 und na gar kei Azeiche uf TRsusch immer en Tag vorher liecht Bruunrote usfluss bis etzt nix, ...schwanke immer zwüschet 28 und 34.....ussert letzt Monet ganz komisch nur 24.....

So ich wünsch eu allne en ganz en schöne Sunntig gnüsseds und bis gliiiiiii

Sli84
Member

Beitrag von Sli84 »

@cona: juhuuu, froit mi soo für oi dass es doch na & trotz em schlechte sg na uf natürlichem weg klappet hät :-) wünsche aaalles aalles gueti!! Häts uf de reis iigschlage?

@all: hoffe fest s gaht so wiiter mit positive tests!

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Guten Morgen an alle :-)

Ich hoffe, ihr konntet alle ein schönes und entspanntes Weekend geniessen?

@Rubinja: Ja, du hast recht. FA wird da auch nicht viel sagen können. Aus diesem Grund habe ich am Fr nicht angerufen und gedulde mich jetzt einfach mal mit Ovu-Tests.. Wie siehts bei dir aus? Hat sich was getan?

@Bienchen: Und wie geht es dir? Symptome?

@blevita: Oh, das klingt ja vielversprechend, wenn ES vielleicht gerade auf die freien Tage fällt ;-) Wellness ist ja immer perfekt, um sich ein bisschen gegenseitig zu verwöhnen :-) Geniesst es :-)

@Snuffi: Das ist ja schön zu hören, wenn bei dir wieder alles ok ist. Meinst du, dass sich deine TR verspätet, auf Grund von diesen Zäpfchen?

@me: Nichts neues - ZT 40!! Meine TR lässt lange auf sich warten.. Aber irgendwie habe ich das Gefühl, dass mein ES noch nicht durch ist.. Aus diesem Grund habe ich vor ca. 3 Tagen wieder angefangen, Ovu-Tests zu machen.. ich bin mal gespannt.. und falls TR kommt, bin ich auch nicht böse ;-) SST habe ich zur Sicherheit gestern gemacht - Negativ. SS kann ich also ausschliessen..

missre85
Vielschreiberin

Beitrag von missre85 »

Holaaaaaa aui zäme,

hoffe üch gahts guet?

grad aus ersts wöui me mega gfröit ha: @cona gsehsch, eg ha ders ja gseit, dasses secher ide Ferie passiert..! :!: Gratuliere der vo ganzem Härze ond wönsche der e gueti Chuguziit!

@natchen ou der gratulieri zo dire SS, der machet üs aune Muet! :)

@blevita schööön gsehts be der guet us..Hoffe fest für de, dass di Ma baud sSpermiogramm macht!

@all meh weissi leider nömm..

@me leider beni ned ss, ha ide Ferie no TR becho, esch auerdengs ned so schlemm gsi ond jetz sei mer scho weder ir heisse Phase! :wink:
Dröcket mer dDüme, ha höt Nami no es Qualigspröch..Hoffe eg pfuse de ned i..! :lol:

Antworten