9400 hat geschrieben:
> I tue allne wo it facebook gruppe wönd ä pn mache, wenni euri Biiträg
> gsehn. Lueged also mol in Postiigang nich ennere wiili(-:
Bi mir het's leider nid klappet - chan dr Link irgendwie nid öffne. Chasch mir din Name per PN schicke und ig tue dir uf FB direkt schribe, ev. klappets eso?
Halli hallo in die Runde!
Ich hab am Montag positiv getestet, ETB ist 18.12.
Es würde unser zweites Kind werden, und ich gehöre auch zu den älteren Semestern
Da ich neu im Forum bin, kann ich noch keine PN schicken, würde aber auch gerne in die FB-Gruppe.
Hallo zäma, i bin hüt 5+1 und wür uh gära eurer Gruppa biiträta, egal ob FB oder Whatsapp oder beides . Freumi uh fescht uf an Ustuusch mit eu! Bi miar ischas z 2. Kind. Liabi Grüassli
Wer lust het uf en Whatsapp-Gruppe, söll mer doch schnell es Mail schribe a viviane_500@hotmail.com mit de Handy-Nummere (ich chan no kei private messages do im forum mache) und denn tuen ich e Gruppe irichte
Hallo ihr Liebe..
Han am Mittwuch au positiv testet und wür au sehr gern id Facebook Gruppe. Bi wem muess ich mich melde? Oder chan mich öpert hinzuefüege?
Liebi Grüess
Schön, dass es so eine Gruppe gibt Mein ET ist für Anfangs Dezember geplant.
Ich habe aber eine Frage zur Facebook Gruppe: können meine Facebook-"Freunde" sehen, dass ich der Gruppe beigetreten bin? Wenn ja, bleibt die Schwangerschaft nicht mehr lange ein Geheimniss Aber wenn sie das nicht sehen können, würde ich auch gerne dabei sein. Kann mich jemand hinzufügen bitte? Auf Facebook heiss ich Valentine Bor.
9400 hat geschrieben:
> I tue allne wo it facebook gruppe wönd ä pn mache, wenni euri Biiträg
> gsehn. Lueged also mol in Postiigang nich ennere wiili(-:
Hoi du, ich würde mich auch sehr über den Link zur Facebook Gruppe freuen.
Ych wog mi au mol schüch in die Gruppe. Ha im Februar in dr 9./10. SSW e Fehlgeburt gha (het nie e Herzschlag gha) und bi jetzt wieder positiv testet (Bluttest), no ganz früeh, 5+2.
Bi super happy aber natürlich au ängstlich. Termin lut app wör grad um Silvester ume, drum bini mol do bi euch.
FB und whatsapp wäri au gern debi.
Ü40 mit 2FG im 2023 und noch unerfülltem Kinderwunsch
Ha am 29.4 positiv testet sött jetzt also in bi 5+4 si lut dr App und es chönt es Silvesterbaby geh. Erste FA-Termin hani am 16.5.
Es isch unsers Erste und s het bim 3te Versuech grad klappt *.*
Würd mi mega über e Ihladig ind Facebook- und Whats App Gruppe freue.