Januarlis 2016 - das Purzeln hat begonnen
Re: Januarlis 2016
guetä morgä zämä darfi mi öich no aschliessä,
ig gratulierä aunä rächt härzlech zur schwangerschaft und drückä üs aunä gan z fescht d dümä as üsi schätzis bi üs blibä!
ig ha im oktober üses 1. ir 10 ssw verlohrä u bi drum no gad chli ängstlech!
ig ha geschter am obä bi es+16 testet und är isch nach 2 min woni z erschtä mou druf gluegt ha scho ganz klar fett positiv gsi und zwar viu viu fetter u besser erkennbar aus das bim letschtä isch gsi =)) ig hoffä doch das das äs guets zeichä isch! hüt am morgä hani när nomou müessä mim ferilitätsmonitor teschtä und ou dört isch schwanger usä cho =)
ig bi übergllücklech hets ändlech wider klappet und doch hani rächt respäkt drvor ob aues guet chunnt!
mi säuber errächnet et wäri dr 10.01.2016.
ig fröiä mi ufä ustusch mit öich!
ig gratulierä aunä rächt härzlech zur schwangerschaft und drückä üs aunä gan z fescht d dümä as üsi schätzis bi üs blibä!
ig ha im oktober üses 1. ir 10 ssw verlohrä u bi drum no gad chli ängstlech!
ig ha geschter am obä bi es+16 testet und är isch nach 2 min woni z erschtä mou druf gluegt ha scho ganz klar fett positiv gsi und zwar viu viu fetter u besser erkennbar aus das bim letschtä isch gsi =)) ig hoffä doch das das äs guets zeichä isch! hüt am morgä hani när nomou müessä mim ferilitätsmonitor teschtä und ou dört isch schwanger usä cho =)
ig bi übergllücklech hets ändlech wider klappet und doch hani rächt respäkt drvor ob aues guet chunnt!
mi säuber errächnet et wäri dr 10.01.2016.
ig fröiä mi ufä ustusch mit öich!
Babyboy 2016 <3
chlises Wunder Mai 2018 mir fröiä üs wahnsinnig uf di <3
chlises Wunder Mai 2018 mir fröiä üs wahnsinnig uf di <3
Nur kurz, ich schreibe nachher mehr. Ich habe bei den Dezemberlis geschaut was so auf der Liste steht und auf der 1. Seite eine erstellt. Wenn ihr auch auf die Liste wollt, könnt ihr mir die Angaben per PN schicken
@Waschbär: oh habe Dich total überlesen! Ja stimmt.. anscheinend haben wir so ziemlich das selbe durchlebt und dürfen uns jetzt sicher gemeinsam auf ein Januarli freuen... es muss einfach gut kommen!

Sohn 2013
Sohn Dez 2015
Wenn Dir das Leben in den Arsch tritt... nutze den Schwung um vorwärts zu kommen
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
Wenn Dir das Leben in den Arsch tritt... nutze den Schwung um vorwärts zu kommen
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
@Kia: herzlich willkommen hier
freue mich jemand aus dem Hibbel-Grüppchen zu sehen 

Sohn 2013
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
@Sheryl1980
Super ist alles in Ordnung gewesen beim FA Termin
@Waschbär88
Herzlich Willkommen und gratulation zur Schwangerschaft.
Oje, drück dir die Daumen, dass diesesmal alles in Ordnung ist.
Alles gute beim FA Termin heute
@verbotenes essen
Mich stört das ich kein Bündnerfleisch und Salami essen darf, nicht mehr alle Käse und auch bei den Salaten sollte man auswärts nichts essen. Ich nehme mal an nur Blattsalate, Karotten oder so wird ok sein, oder? Dafür esse ich dann zuhause um so mehr grüne Salate
@ Kia88
Herzlich Willkommen.
Oje, dir drück ich auch fest die Daumen dass das Krümel diesesmal bleibt.
Super ist alles in Ordnung gewesen beim FA Termin

@Waschbär88
Herzlich Willkommen und gratulation zur Schwangerschaft.
Oje, drück dir die Daumen, dass diesesmal alles in Ordnung ist.
Alles gute beim FA Termin heute
@verbotenes essen
Mich stört das ich kein Bündnerfleisch und Salami essen darf, nicht mehr alle Käse und auch bei den Salaten sollte man auswärts nichts essen. Ich nehme mal an nur Blattsalate, Karotten oder so wird ok sein, oder? Dafür esse ich dann zuhause um so mehr grüne Salate

@ Kia88
Herzlich Willkommen.
Oje, dir drück ich auch fest die Daumen dass das Krümel diesesmal bleibt.
-
- Newbie
Guets Mörgeli
@Embryo
Ich bin sicher, dass es tip top use chunt
@dome
Ui cool, wet au gärn 10 kg abne...
Ich han i zwei Wuche öpe 1.5 kg zue gno, hät aber wahrschlich au mitem sofort Rauchstopp z tue
@Waschbär
Haha, ja uf verbotnigs Fleisch heti au mega Luscht. I de letschte Schwangerschaft wär ich gstorbe für es feins Rindstatar. Han mir fescht vorgno, nach de Geburt grad eis z bstelle, aber det hani denn leider grad gar kei Luscht meh druf gha
Isch guet gange bim Termin?
@Kia
Herzlich Willkomme!
@Jalia
Gseht super us die erscht Site, merci! PN folgt
@Embryo
Ich bin sicher, dass es tip top use chunt

@dome
Ui cool, wet au gärn 10 kg abne...

@Waschbär
Haha, ja uf verbotnigs Fleisch heti au mega Luscht. I de letschte Schwangerschaft wär ich gstorbe für es feins Rindstatar. Han mir fescht vorgno, nach de Geburt grad eis z bstelle, aber det hani denn leider grad gar kei Luscht meh druf gha

Isch guet gange bim Termin?
@Kia
Herzlich Willkomme!
@Jalia
Gseht super us die erscht Site, merci! PN folgt
@Jalia: Ich weiss gar nid, wieni dir e PN schriebe chan *lach*
02.01.2016 / Embryo / ZH / 1985 / -
Hoffe das gaht so in Ordnig.
@sheryl: Danke!
@Kia: Herzlich willkommen!
Betreffend Esse hani geschter au gseh, dass viel Käse us Rohmilch sind. Und ich liebe Käse. Wüssed ihr ob mer Raclette und Fondue esse darf? Ich han ca. 1 Kilo abgno. Han scho im November ufghört mit rauche und wett au nie meh afange. Bis jetzt merki na kei Veränderig a mim Körper. Min Buse wird eifach immer grösser. Aber suscht alles bim Alte.
Hät sich euie Körper scho veränderet?
02.01.2016 / Embryo / ZH / 1985 / -
Hoffe das gaht so in Ordnig.
@sheryl: Danke!

@Kia: Herzlich willkommen!
Betreffend Esse hani geschter au gseh, dass viel Käse us Rohmilch sind. Und ich liebe Käse. Wüssed ihr ob mer Raclette und Fondue esse darf? Ich han ca. 1 Kilo abgno. Han scho im November ufghört mit rauche und wett au nie meh afange. Bis jetzt merki na kei Veränderig a mim Körper. Min Buse wird eifach immer grösser. Aber suscht alles bim Alte.
Hät sich euie Körper scho veränderet?
- dome
- Junior Member
@essen
also ich verzichte uf nüt und iss als was ich luscht ha.ha das bi allne kids so gmacht. Ich mach mir de stress nid:-)
Lg
also ich verzichte uf nüt und iss als was ich luscht ha.ha das bi allne kids so gmacht. Ich mach mir de stress nid:-)
Lg
@Embryo: Du darfst NICHT grundsätzlich keinen Käse aus Rohmilch essen. habe das in meiner 1. SS auch falsch gemacht und praktisch keinen Käse mehr essen.. habe mich dann bei meinem FA und bei der Hebamme mal genau informiert und irgendwo einen guten Link gefunden (ich suche ihn noch). Du darfst eigentlich ALLE HARTKÄSE essen, auch wenn sie aus Rohmilch hergestellt sind. Nur von Weichkäse solltest Du absehen. 
@Salami essen etc.: wenn es mich total gluschtet mache ich mir einfach Salami auf eine Pizza..
mein FA meinte aber auch, dass bei uns in der CH die Vorschriften ja sehr hoch sind für die Lebensmittel und die gefahr sehr klein ist das wir mit den Lebensmittel etwas auflesen. Es sollte einfach alles frisch sein und beim Gemüse ist es einfach wichtig, es gut zu waschen. Auch Schnittsalat (Tütensalat) sollte besser zu Hause nochmals gewaschen werden.
ich esse aber Salt auswärts.
hier der Link wegen dem Käse:
http://www.babycenter.de/x8950/welchen- ... haft-essen

@Salami essen etc.: wenn es mich total gluschtet mache ich mir einfach Salami auf eine Pizza..

mein FA meinte aber auch, dass bei uns in der CH die Vorschriften ja sehr hoch sind für die Lebensmittel und die gefahr sehr klein ist das wir mit den Lebensmittel etwas auflesen. Es sollte einfach alles frisch sein und beim Gemüse ist es einfach wichtig, es gut zu waschen. Auch Schnittsalat (Tütensalat) sollte besser zu Hause nochmals gewaschen werden.
ich esse aber Salt auswärts.
hier der Link wegen dem Käse:
http://www.babycenter.de/x8950/welchen- ... haft-essen
Sohn 2013
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
@Heutierli: Danke für din Hiweis und dini Tipps. Bi de 1. SS isch mer glaub allgemein sehr vorsichtig.
Ich freu mich uf di gmeinsam Ziit mit eui und de Ustusch!
Ich freu mich uf di gmeinsam Ziit mit eui und de Ustusch!
Ich heti namal e Frag: Was nehmed ihr für Folsäure? Hät öpper Erfahrig mit Elevit Pronatal?
Das hät mir d Apothekerin empfohle. Vor de SS hani Andreafol gha.
Das hät mir d Apothekerin empfohle. Vor de SS hani Andreafol gha.
@Embryo: ich nehme das Elevit und habe keine Nebenwirkungen oder so. Bekomme es jeweils beim FA mit.
das von Burgstein soll aber auch top sein. (Schwangerschaft und Stillzeit).
das von Burgstein soll aber auch top sein. (Schwangerschaft und Stillzeit).
Sohn 2013
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
-
- Newbie
@Embryo
Bi mir hät sich au vor allem de Buse veränderet, isch grösser worde und mer gseht viel Adere. BW sind irgendwie violett.
Elevit nimm ich scho sit afangs Jahr und bin tip top zfriede demit, hani au i de letschte Schwangerschaft gno.
@Heutierli
Du bisch en Schatz mit dem Link!
Das macht vieles eifacher, bin grad mega froh das ich min gliebte Grano Padano wieder därf über d Spaghetti schmeisse
Mir isch nämlich no gsi ich han i de letschte Schwangerschaft ned so heikel ta, aber irgendwie bini jetzt chli ängstllicher als damals.
@Jalia
Danke fürs aktualisiere!
Bi mir hät sich au vor allem de Buse veränderet, isch grösser worde und mer gseht viel Adere. BW sind irgendwie violett.
Elevit nimm ich scho sit afangs Jahr und bin tip top zfriede demit, hani au i de letschte Schwangerschaft gno.
@Heutierli
Du bisch en Schatz mit dem Link!

Mir isch nämlich no gsi ich han i de letschte Schwangerschaft ned so heikel ta, aber irgendwie bini jetzt chli ängstllicher als damals.
@Jalia
Danke fürs aktualisiere!
sherly1980: letschti wo ich SS gsi bi (das wo ich leider verlore ha) isch dru me Kollegin bi mir gsi wo au Schwanger gsi isch (ihres Kind isch jetzt uf der Wält). mir hän denn Spaghetti gmacht und sie het au gseit, dass sie jo gar kei Käs darf esse und das soo vermissi. ha ihre denn die Sitte zeigt und denn het sie mega freud gha dass sie het chönne uf d Spaghetti due
ich ha in der 1. Schwangerschaft au uf alle Ribkäs verzichtet will ich das mit der Rohmilch au falsch verstande ha.. und suech mol en Käs OHNI Rohmilch... git fascht keine
und do ich jetzt zum 5. Mol Schwanger bi (und erscht 1 Erdechindli ha...) bini glaub langsam bitz besser informiert.. *lach*
scho krass.. ich bi jetzt eigentlich sit der Geburt vo mim Sohn wieder 7 Mönet oder so "schwanger" gsi und bi jetzt erscht in der 6. Wuche..
isch amigs scho nid ganz fair..
hoff sooo sehr dass diesmol alles guet goht.

und do ich jetzt zum 5. Mol Schwanger bi (und erscht 1 Erdechindli ha...) bini glaub langsam bitz besser informiert.. *lach*
scho krass.. ich bi jetzt eigentlich sit der Geburt vo mim Sohn wieder 7 Mönet oder so "schwanger" gsi und bi jetzt erscht in der 6. Wuche..

Sohn 2013
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
-
- Newbie
@Heutierli
Haha das isch ja e cooli Story mit Dinere Kollegin
Ja ebe, also Riibchäs hani keine gfunde wo ned us Rohmilch isch. Es git einigi Halbhartchäs, z. B. Thurgauer Rahmchäs, wo us pasteurisierter Milch isch, aber riib de mal...
Drum bini umso glücklicher über Din Link!
Ich hoffe au sehr für Dich das dasmal alles guet gaht. Ich bin eher vo de schuelmedizinische "Sorte" und glaube weniger a esoterisches oder gar übersinnlichs, aber ich bin ganz fescht überzügt, das mir mit eusne positive Gedanke eusne Würmlis hälfed. Sie gspüred sicher eusi Zueneigig und chönd Power drus zieh... Versuech drum bitte au positiv z dänke und Dim Insiderli Chraft z geh, es lohnt sich bestimmt!
Gits denn en bestimmte Grund, warum das es bi Dir scho es paarmal schief gloffe isch? Es tuet mir leid wenn ich Dir z näch träte mit dere Frag, wenns ned wetsch beantworte ignoriersch es eifach
Haha das isch ja e cooli Story mit Dinere Kollegin

Ich hoffe au sehr für Dich das dasmal alles guet gaht. Ich bin eher vo de schuelmedizinische "Sorte" und glaube weniger a esoterisches oder gar übersinnlichs, aber ich bin ganz fescht überzügt, das mir mit eusne positive Gedanke eusne Würmlis hälfed. Sie gspüred sicher eusi Zueneigig und chönd Power drus zieh... Versuech drum bitte au positiv z dänke und Dim Insiderli Chraft z geh, es lohnt sich bestimmt!

Gits denn en bestimmte Grund, warum das es bi Dir scho es paarmal schief gloffe isch? Es tuet mir leid wenn ich Dir z näch träte mit dere Frag, wenns ned wetsch beantworte ignoriersch es eifach

@ässe
Ich dänke chli luege was und wie mers isst usch ok. Aber wenn mer mol luscht uf salami oder käse het denn ässe.. Eifach nume eis stück statt meh.. Fondue und raclette stoht i mim buech isch ok. Schmelzkäse sig i.o.
@folsüri
Ich ha 5 mönet andreafol gnoh und sitis weiss uf elevit umgstellt. Hätt vermuetli au chönne warte met umstelle bisi es rezept ha, aber ebbe, bim 1. versuecht mer alles perfekt z mache
Ich dänke chli luege was und wie mers isst usch ok. Aber wenn mer mol luscht uf salami oder käse het denn ässe.. Eifach nume eis stück statt meh.. Fondue und raclette stoht i mim buech isch ok. Schmelzkäse sig i.o.
@folsüri
Ich ha 5 mönet andreafol gnoh und sitis weiss uf elevit umgstellt. Hätt vermuetli au chönne warte met umstelle bisi es rezept ha, aber ebbe, bim 1. versuecht mer alles perfekt z mache

Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..
@sheryl1980: do ich nid 3 FG hinterenander gha ha sondern zerscht 1 Früehabort und denn e intakti SS und denn nachher wieder 2 FG, isch bis jetzt no nüd abklärt worde. bi der ELSS isch halt eifach öpis schief gloffe. bim letschte gön mir vomene Chromosomestörig us.
Ich bi au nid esoterisch (oder so ähnlich). Aber es het scho es paar Moment in mim Läbe geh wo mich chli an öpis glaube loh hän... z.B. hani jedes Mol träumt dass ich SS bi, no bevor ichs gwüsst oder gahnt ha. und bi de FG hani au jedes Mol träumt, dass ichs verlore ha und genau so isch es denn gsi.. bi der letschte FB hani grad nach em US, wo mir s Härz gseh hän schlo, träumt dass ichs verlier und dass es Trisomie 9 gha het. Ich ha no nie ghört dass es Trisomie 9 git.. ha immer ganz e schlechts gfühl gha und wo mir s Härz uf em US gseh hän, hani irgendwie für micht dänkt, dass das Bild uf em US nid zu mir ghört.. und im nachhinein het sich jo denn usegstellt dass s Herz an dem Tag stoh bliebe isch, wo ich de Traum gha ha. 1 Tag nach US.. bi mir im Läbe hets scho es paar so Träum geh wo denn ganz genau so zuetroffe sin wie ichs träumt ha (au positivs).. chli wirr...
mim GG machts amigs fascht bitz angscht.. hi hi..
bis jetzt fühl ich mich aber mega guet und ich ha au scho e Verbindig zu mim Buchbewohnerli härgstellt. bim letschte Mol hani das gar nid gha. Ha mich immer tooootal schlecht gfühlt.. fascht bitz depressiv..
jetzt fühl mich total super.. bi positiv igstellt und freu mich eifach uf unser Januarli..
bim letschte Mol hani au immer gseit "falls es denn e Septemberli git" etc..
bi also total zueversichtlich dass es diesmol klappt.
Ich bi au nid esoterisch (oder so ähnlich). Aber es het scho es paar Moment in mim Läbe geh wo mich chli an öpis glaube loh hän... z.B. hani jedes Mol träumt dass ich SS bi, no bevor ichs gwüsst oder gahnt ha. und bi de FG hani au jedes Mol träumt, dass ichs verlore ha und genau so isch es denn gsi.. bi der letschte FB hani grad nach em US, wo mir s Härz gseh hän schlo, träumt dass ichs verlier und dass es Trisomie 9 gha het. Ich ha no nie ghört dass es Trisomie 9 git.. ha immer ganz e schlechts gfühl gha und wo mir s Härz uf em US gseh hän, hani irgendwie für micht dänkt, dass das Bild uf em US nid zu mir ghört.. und im nachhinein het sich jo denn usegstellt dass s Herz an dem Tag stoh bliebe isch, wo ich de Traum gha ha. 1 Tag nach US.. bi mir im Läbe hets scho es paar so Träum geh wo denn ganz genau so zuetroffe sin wie ichs träumt ha (au positivs).. chli wirr...

bis jetzt fühl ich mich aber mega guet und ich ha au scho e Verbindig zu mim Buchbewohnerli härgstellt. bim letschte Mol hani das gar nid gha. Ha mich immer tooootal schlecht gfühlt.. fascht bitz depressiv..
jetzt fühl mich total super.. bi positiv igstellt und freu mich eifach uf unser Januarli..
bim letschte Mol hani au immer gseit "falls es denn e Septemberli git" etc..
bi also total zueversichtlich dass es diesmol klappt.

Sohn 2013
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Ah super, denn nehmed ihr mehrheitlich au s Elevit.
@Sarenz: Wirsch du au s erschte Mal Mami?
Super! Denn muen ich nid uf mis heissgliebte Fondue verzichte! Das wär für mich schlimm..
@Heutierli: Das tuet mir mega leid für dich. Ich hoffe es klappet das Mal! Drück dir die Daumen!
Ich kenn das mit de Träum. Ich hoffe isch okay, dass ich min Senf zu dim Biitrag gib.
Ich han eigentlich es sehr guets Gfühl, wenn nur nid das mit de Impfig na gsi wär.. Suscht bini sehr positiv igstellt. Es chunt alles guet. I bin mit mim Partner 3 Wuche i de Ferie gsi und er hät mir en Atrag gmacht. Und wo mir heigfloge sind, hani bim Zwüschehalt in Dubai 2 Tests kauft. Und am Sunntig, wo mir denn acho sind, genau a dem Tag wo mini Täg hetted sölle cho, hani de Test gmacht. Also i de gliche Wuche zwei so wunderschöni Sache. Das chan nur guet cho.
@Sarenz: Wirsch du au s erschte Mal Mami?
Super! Denn muen ich nid uf mis heissgliebte Fondue verzichte! Das wär für mich schlimm..
@Heutierli: Das tuet mir mega leid für dich. Ich hoffe es klappet das Mal! Drück dir die Daumen!
Ich kenn das mit de Träum. Ich hoffe isch okay, dass ich min Senf zu dim Biitrag gib.
Ich han eigentlich es sehr guets Gfühl, wenn nur nid das mit de Impfig na gsi wär.. Suscht bini sehr positiv igstellt. Es chunt alles guet. I bin mit mim Partner 3 Wuche i de Ferie gsi und er hät mir en Atrag gmacht. Und wo mir heigfloge sind, hani bim Zwüschehalt in Dubai 2 Tests kauft. Und am Sunntig, wo mir denn acho sind, genau a dem Tag wo mini Täg hetted sölle cho, hani de Test gmacht. Also i de gliche Wuche zwei so wunderschöni Sache. Das chan nur guet cho.
@Embryo: oh denn gratulier ich zur Verlobig!
das isch jo mega toll!
Das mit der Impfig chani verstoh. isch jo au meeega ärgerlich dass der Arzt Dir das nid gseit het. aber ich dänk der Körper weiss scho was er macht und wenns nid guet wär, wärsch gar nid schwanger worde.. es chunnt also bestimmt guet!

Das mit der Impfig chani verstoh. isch jo au meeega ärgerlich dass der Arzt Dir das nid gseit het. aber ich dänk der Körper weiss scho was er macht und wenns nid guet wär, wärsch gar nid schwanger worde.. es chunnt also bestimmt guet!
Sohn 2013
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
Sohn Dez 2015
★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15
-
- Newbie
Fraue jetzt sin dr aber fliessig gsi
@ heutierli keis Problem ich finds nur irgendwie mega zuefall das mir jetzt beidi nach so ere seltene Gschicht jetzt es Januar Baby bekömme!
@all min Termin han ich hüt an 15:45 gott ich bi nervös! Ich bi hüt ca 4+5..und meld mich den was me gseh het
@esse ich bi eifach sehr vorsichtig weg minre vorgschicht ich möcht nüt riskieren..
Mini Tochter isch drum au mit Fehlbildig ( Gastroschisis) uf d Welt ko und ich bi es biz ängstlich..
@folsüri ich nimm s Gynefam da s Elevit so e rise teil isch und ich biz mieh ha das zschlucke
@ Embryo herzliche gratulation zur verlobig!

@ heutierli keis Problem ich finds nur irgendwie mega zuefall das mir jetzt beidi nach so ere seltene Gschicht jetzt es Januar Baby bekömme!
@all min Termin han ich hüt an 15:45 gott ich bi nervös! Ich bi hüt ca 4+5..und meld mich den was me gseh het

@esse ich bi eifach sehr vorsichtig weg minre vorgschicht ich möcht nüt riskieren..
Mini Tochter isch drum au mit Fehlbildig ( Gastroschisis) uf d Welt ko und ich bi es biz ängstlich..
@folsüri ich nimm s Gynefam da s Elevit so e rise teil isch und ich biz mieh ha das zschlucke

@ Embryo herzliche gratulation zur verlobig!