es

lichs hallo a alli neue. schön dass ihr da sind.
@lina89
das isch ja e mega romantischi wie au wundervolli gschicht. ich glaub ich chan mir gar nöd vorstelle wie ihr eu freue tüend.
@babalicious
dini gschicht tönt also au sehr spannend. dörf ich fröge wiso du als unfruchtbar erklärt worde bisch? welli zwei sprache redet ihr denn diheime?
@didiber
ich weiss so guet was du meinsch. mir händ hüt grad wieder e sitzig gha, wos um d'ifüehrig vo mim neue arbetsgspöndli gaht, bis jetzt han ich mir welle ziit la und alles sorgfältig ufgleise, jetzt muen alles bis endi jahr stah.

und ich chan jetzt ja nöd usem nüt use plötzlich mini taktik ändere, susch merkets denn no öppis. und soviel themene wo ersch nöchst jahr betreffed.
ich han mich hüt anere sehr guete arbetskollegin avertraut, sie freut sich uuu fescht für mich und het gmeint ich sölls nachem erschte arzttermin denn säge. glaub das mach ich denn so.
hüt bin ich so im büro gsesse und han s'gfühl gha, ich göng uf wie es ofechüechli. alles het irgendwie druckt, klemmt, gspannt, etc.

uf d'frag vo mim maa "fühlsch dich denn scho schwanger?" chan ich jetzt also mit JA antworte.