Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
missre85
Vielschreiberin

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von missre85 »

@jeyjey leider gar nömm, TR esch höt komischerwiis cho! :shock: Ha es mega Chaos! :roll:
Eg has ebe gwösst, wöu eg privat met ehre Kontakt ha..Luschtig, grad gester wod gschrebe hesch, esch ehres Meiteli gester Abe ufd Wäut cho-es sei beidi gsond ond öberglöcklech! :D
Oh jeh, dis arme Würmli! :(
Me nehmt ja eigentlech emmer dä Tag wo me rechtig blüetig..Wele wär das gsi? Dröcke der d'Düme för dä Zyklus!

@valea härzlechi Gratulation zo üchem Büebli! Gniessets üch könnezlehre! :D

@me höt esch sehr onerwartet ond vorauem vöu zfrüeh TR itroffe..Jänu, ha ned dänkt, dasses grad sofort klappet..Ond so esches erst no besser-so hani TR ned die Ferie ond ha dr ES ide Ferie! :wink:

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@missre: Ah, scho uf dWält cho :) luschtige Zuefall! Hmm so doof weg dinere TR, aber das mues sich wohl eifach alles wieder ipändle.

@me: Ich rächne jetz mol demit, dass de 22. ZT 1 gsii isch, denn bin ih jetz bi ZT 6. Inere Woche wirds also s'erscht Mal spannend. GG isch luschtig gsii hüt. Het mi gfrogt, öbi am 7. denn wörkli is Walking mit Baby well gah, öb das denn nöd enere allfällige Inischtig wörd schade :) findes cool, dass er mitdenkt. Aber ich gang gliich, mues mi ja nöd mega überastränge (mir müessted ja immer de Beckebode schön aspanne, das merkt ja niemer, wenis de nöd mach).
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

lifa2016
Member

Beitrag von lifa2016 »

Hallöle zäme

Am 18. Sept isch euse chli Finn uf d Wält cho. Mir sind jetzt denn scho e Wuche dihei und findet eus täglich meh im Famililäbe. Dr chli isch (meistens ;) ) en richtige Goldschatz und mir sind total verliebt in ihn. Er machts u mega guet mit trinke und isch mega mässig gsund.

Ich druck euch allne ganz fescht dume und blibe als läserin erhalte ;) (wenn Zit da isch)

Lg
Valea
BildBild

missre85
Vielschreiberin

Beitrag von missre85 »

@lifa nochmal härzlichi Gratulation! :D Ha obe scho gschrebe, wöus üs verrate worde esch! :wink:
Fröit me zghöre, dasses üch so guet gaht, so söus si! :)

@jeyjey ja eh, aber so esches ja guet, Houptsach ned ide Ferie d'TR, juhuuuii! :lol: :mrgreen:
Oh, chas de es Problem si, wennd dr BeBo aspannsch? Wöu eg muess das momentan au Tag mache! :shock:

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Valea: Ich gratulier der au nomol, ich hoffe, ihr händ eui schön chönne ikuschle / kennelehre :D

@missre: Ich ha kä Ahnig, öb das es Problem isch, aber me "vechrampft" sich denn halt echli, drom machis denn lieber grad nöd. Oh man, ich wett, es wär scho en Moment spöter. Ich bi sooo nöd geduldig... :lol: :oops: :oops: :oops: d'Ovus und d'SST ligged scho laaang parat :roll: :wink:

@Blevita? Gahts dir guet? Scho lang nüt meh gläse vo dir :(

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Sry Egopost: Ich nerv mich grad mega ab mim Körper. Sit de Geburt sind all Zykle guet gsii (usser ebe die 2. Hälfti no rächt churz), und jetz wo mer wänd hibble stimmt scho öppis mit de TR nöd... zersch 2 Tag SB, denn 5 Tag TR, denn 1 Tag nüt und jetz wieder de 2. Tag SB :roll: das laht mi grad nöd wörkli hoffe für de Zyklus. Cha das ächt wegem Höheunterschied Berge / Mittelland sii, dass das so durenand isch?

Peanut88
Newbie

Beitrag von Peanut88 »

hallo mitenand!

ich ha bi hüt uf eure threat gstosse und ha chli mitglese..würd mi eu gern aschlüsse! bevori mi vorstelle: finds wahnsinnig spannend und toll wie ihr eu underenand ustusched! und wie jede vo de erfahrige vo de anderne cha provitiere und mer sich gegesiitig muet macht :)

also ich bi 28, us züri, isch s baschtle a eusem erschte chind, üz 1. mir sind grad ide ferie und ich sett die wuche (fr/sa) min eisprung ha..üebed jetzt mal all zwei täg :D :wink: ich ha bis voreme jahr en zyklus vo 28/29täg gha (sitt mehrere jahre kei hormonelli verhüetig, da ichs ned certreit ha). sitt dene ischer immer länger worde. mer het pco abklärt, het aber nix besorgniserregends gseh (also scho chlini zyste, aber seg wohl ned de rede wert)..hoffemers mal ;) us neugier, will min zyklus mitlerwiili ca 33/34 täg lang isch, hani letscht monet begonne d temperatur zmesse (eifach willis spannend finde, bi en tabellemensch :D ).

so das wärs mal vo mir..ich bi gspannt, wieter vo eu zlese und hoffe, s klapped bi allne so, wie sie sichs wünsched! :)

liebi grüess und en schöne abig us frankriich

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Peanut: Hallo! *rüberwink* schön hibbelst du mit!

@me: Haben am 1. mit herzeln begonnen und heute früh hat der CB Ovu positiv angezeigt. Also heute und morgen Abend noch einmal Gas geben und dann abwarten :)

@all: Wie siehts aus bei euch?

Peanut88
Newbie

Beitrag von Peanut88 »

@jeyjey: danke für die liebe begrüssung! oh dann drücke ich euch die daumen,dass es eingeschlagen hat 8) *daumendrück*

@me: versuche, meinen enthusiasmus ein wenig zu bremsen..nicht dass ich ende monat zu sehr enttäuscht bin :roll:

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Peanut: Also einschlagen könnte es wohl erst morgen 8) hoffen wir das beste, warte schon ungeduldig auf meine bessere Hälfte :lol: Ja, das verstehe ich mit dem Enthusiasmus. Ich bin aber nach wie vor der Meinung, dass eine positive Grundeinstellung nicht schaden kann :wink: und hibbeln geht nun mal tief ins Herz :)

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Liebi Fraue

Ich meld mich nume churz bi oi da ihr mich mal gsuecht händ: ha schnell wellä es Lebenszeiche da lah… mir sind na immer dra, sit 2 Jahr… im ÜZ 29… mage irgendwie nüme… Endi November isch de Termin i de KiWu Klinik… Ha Angst/Respekt dävor…

Ich wünsch oi Hibblerinne alles alles gueti und wünsch es echt niemedem die langi Warterei!

Herzlichst
Blevita
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Blevita: Danke für dis Läbeszeiche! Ich verstah das voll und ganz, mega fruschtrierend. Ich drück eui ganz fescht de Duume für de Termin im November!!! Drück dich!

@missre: Gnüssisch dFerie?? 8)

@me: Gester Obig isch ES gsii, has 'Platze' im Eierstock links gspürt. Händ nomol Gas geh, jetz heissts warte. De Ovu isch hüt scho wieder neg. gsii, Timing sött aso gstumme ha. Mol luege.

sabigleinchen
Junior Member

Beitrag von sabigleinchen »

Sali zäme

Ich wörd mech äu gärn be euch aschlüsse.
I be 28i ond mer hoffe of euses erschte Chend ond send jetzt em vierte Zyklus. Die Woche beni rächt enttüscht gsi wonig merkt han, dases ned klappet het metde Schwangerschaft. Do muesmer no rächt ufpasse dases eim ned zfest met nemmt... ond das scho noch so chorzer Ziit.

Min Zyklus esch johrelang dord Pelle bestemmt gsi. Ond jetzt wonisi nömme neme schint sechs be 26-27 Täg izpändle. Es esch schono spannend wie sech de Körper veränderet wenndem die Hormon weder wäg nemmsch. I ha extremi Hitzeafäll gha ond onreini Huut. Jetzt esches zom Glöck weder besser.

I dröcke euch allne d Duume das euche Wonsch glii i Erföllig goht ond freumi ofde Ustusch met euch.

Peanut88
Newbie

Beitrag von Peanut88 »

hey herzlich willkommen :)

chani verstah!mini gröscht sorg isch au, dass ich monate vor mir ha, wos ned klapped (da ja pro zyklus grad mal ca 25-30% wahrschinlichkeit uf e ss bestaht). wie gasch du demit um? hesch tricks?
wie bestimmsch du denn din eisprung?
lg und chopf ned hänge lah! die meischte bruched (gemäss minere fä) bis zu eim jahr..vll klappeds ja zur winterziit, wenn alles no meh zum kuschle i ladt ;)

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Hi zäme! Ich ha jetz bi ES +2 SB gha, isch wohl nöd sooo es guets Zeiche. Aber naja, ersch de Chopf hänge laa wenn TR da isch... und denn natürli Stehauffraueli spiele und wiiter üebe! Aber wer weiss, vilicht chamer au nochere Ovulationsbluetig ss sii? Kenn mi da nöd us. Öpper vo eui?

Peanut88
Newbie

Beitrag von Peanut88 »

also ich glaube (und würkli keis fundierts wüsse), dassmer trotz sb cha schwanger si..will mini fä het gseit, dass so bluetige rein dure "verletzig" vode ufbaute gebärmuetterschliimhuut seg. vll isch de ES au afangs gsi und scho schneller ignischtet? wie lang het so es eili bis ignischtet isch? also weg vo befruchtig bis schliimhut?
würds nonig als schlechts zeiche werte ;) will erscht tr brungt ja denn de ungwünschti abbruch..und ja, ufstah bzw wieder aneliege danach ;))

Peanut88
Newbie

Beitrag von Peanut88 »

ich bi grad mega frustriert..ich gspür i mim körper szwicke vom eisprung und würd gern mit mim partner herzle...naja er isch weg was anderem gnervt und seit jetzt au: wie sell da luscht ufcho, bi sex nach plan. hanem ebe (offebar dummerwies) gseit, dassmer abem so bis sa all zwei täg settet sex ha, wege de heisse phase..jetzt seiter, so machis kei spass, so willer keis chind züge,so uf chnopfdruck..mir sind sitz 9.5jahr es paar und hend süscht 1x/wuche sex..was für mich halt chli zwenig isch, bim chinder kriege welle..:/ wie hend ihr das glöst?sind euri partner/gatte voll debi? oder macheder speziells programm zums schmackhaft mache :D ? sorry für die viele intime frage,.bi nur grad uh entüscht und ha schiss, dchance vo dem monet vertah zha..liebi grüess und allne guet nacht

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Peanut: Ja, ha ä nochli googlet und dOvubluetig het wohl kä Ifluss uf ss oder nöd ss :) Ja, das mit de Männer... mine het zum Glück bim erschte Chind super mitgmacht (ich han en e Wuche lang jede Tag is Bett 'zwunge' :lol: , aber guet, det hets ä grad im 1. ÜZ klappt) und jetz het er wohl eh no mega Nochholbedatf gha wege SS, Geburt und Stillziit, wo ja praktisch gar nüt gloffe isch. Aber ich kennes vo es paar Fraue, dass sie mega Tricks müend awände und es wörd mi glaub au meeega nerve. Wenn mer es Chind will muess mer au dementsprächend meh herzle. Aber ich verstah au, dass es mega deprimierend isch, wenn mer mehreri ÜZ alles git unds eifach nöd klappe will. Da ine gahts leider paarne so und ich mues säge, ich ha ä mega Schiss, dass es bi eus jetz noch de Geburt nömm chönnti klappe (bi mim Mami isches ebe so gsii). Ich drück der de Duume Peanut, dass din GG chli Gas git!!

@Sabigleinchen: Ganz überläse, herzlich willkomme da!! :wink:

Schöns Tägli allne :)

Peanut88
Newbie

Beitrag von Peanut88 »

@jeyjey
danke dir!dis dumedrucke het wohl gnützt ;) het sich denn glich no "gopfered" :D hanem aber vorher mit es paar infos usem internet müese versorge. heten glaubs tröschtet, dass allne glich gaht ;)
hehe denn wirds din gg jetzt wohl in volle züg uschoschte ;) bisch denn no am stille? wie chli isch denn dis erschte no? hoffe, s gaht demfall schneller als bi dim mami. du bestahsch zur hälfti ja no us papigen und wer weiss, was damals bi ihne no alles mit ihne gflosse isch. vermuetli au nonig so wüsseschaftlich wie jetzt gsi :D
druckder d düme! mir derfed ja offebar beid churz nachenand teschte bzw dgwüssheit ha, übs klapped het oder ned..hoffemers bescht und lönd eus die nägschte 14 täg ned verruckt mache vo allne mögliche azeiche ;)

eu allne es schöns we

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Peanut: So guet!! :D Wie wiit bisch jetz gnau im Zyklus? Ich bibES+3. Eusi Chliini isch chli meh als 5 Mönet und ich ha jetz agfange abstille wegem ss werde. S'Oxytocin, wo bim Stille usgschüttet wird verursacht ebe Kontraktione i de Gebärmueter, das isch glaub nöd so flrderlich bim wele ss werde. Hehe du bisch guet, jaja, sött eigentli 50% vo mim Papi haa, aber mis Mami und ich sind so ähnlich... gliichi Bluetgruppe, uf die gliiche Medis allergisch... naja. Mal luege, ich bi eigentli gliich mega positiv igstellt insgsamt :)

Antworten