Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Antworten
alessa
Member

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

Hallöchen

Kaffi: ja dä gnüssi demfall mini 1-2 Tassä am Tag solangs no schmeckt :lol:

Deidelina: du hesch morn doch din erstä untersuäch oder? Wünsch dir viel spass! Gasch allei oder chunt GG mit?

linn: sooo cool ihr händ recht und gnüssed dän ücheri feriä!

Carina: nimmsch du Magnesium? empfihls dir, mir hets gholfä.

Me: alles tiptop

Grüässli
Alessa
Bild

linn
Member

Beitrag von linn »

Hoi zäme,

Rafa: ah ok :)!
Ja mini zwei chömed au immer es extra foti über und immer winkt sbaby ihne entgege:)...mini FÄ tuet immer luege das mer shändli grad guet gseht:).

Deidelina: viiiiel spass morn!

Magnesium: nimmi au geg skopfweh ide ss.

Liebi Grüessli

Deidelina
Member

Beitrag von Deidelina »

@linn
Jo die Chlei freut sich wahnsinnig druf.
Nur het sie s Gfühl das es no so lang goht bis denn ihres Baby usechunt.
Sie redet immer vo ihrem Baby in mim Buuch. :mrgreen:

@alessa
Nei GG chunt morn nit mit, erst bim nächste mol denn, het er jedefalls gseit.

@me
Also die Übelkeit am morge isch jo schrecklich.
Ich cha mi nit dra erinnere, dass ich das in dr erste ss au so gha ha.
Ich bi ständig am öbis fuettere, also sicher jedi Stund e chleine Snack, Öpfel, Darvida oder so öbis.
Glaub suscht würdi abem Stuehl kippe.
Bild

Carina16
Member

Beitrag von Carina16 »

Hoi metenand

@Deidelina: Jöh, die Chlini freut sech of EHRES Baby :mrgreen: Wie süess! Esch der so schlächt? Muesch de erbräche? Ech ha die letschte zwe Täg so en Öbelkeit gha, aber enteressanterwiis am Nomittag. Ond mega trömmlig esch mer gsi... Ganz komisch!

@alessa: Jo ech nehme Magnesium, aber bes ez heds aso gar nüd gnötzt! Geschter esch ganz schlemm gsi; zwöi Afäll am Morge (be eifach deheime im Bett blobe ond ha gjömmerlet), de einsich am Nomitag (beni metere Kollegin gsi go Käffele; hami fascht ned chönne ofem Stuehl halte) ond de am Obig woni is Bett be au weder... Wenigschtens hani ez i de Nacht chönne schlofe ond höt Morge hanis erscht afigs einisch gha, aber au ned soooooooo starch. Höt Morge hed mer mini einzig igweihti Kollegin gseid, dass Schüsslersalz Nr.7 helft, s'Magnesium im Körper ufznäh... Hed öbber vo euich Erfahrig met Schüsslersalz?

@Zwilling: :shock: Ech glaube ez mol ned, dass es Zwilling send; mer hend gar nienet Zwillig i de Familie... Dänke das esch sehr onwahrschindlech! Das wär de es Schökli du :roll:

@Kaffi: Ech ha deheime scho länger omgstellt of koffeinfreie Kaffi. Osswärts nehmi mängisch au es Kaffi Haag oder au mol es normals. Ech trenke ned so vell Kaffi (allerhöchschtens zwöi im Tag), do hani ned so es schlächts Gwösse!

Wönsche euich en schöne Tag (do rägnets weder mol... ganz ongwohnt :| )
Bild

linn
Member

Beitrag von linn »

Carina: nur schnell, schüssi nr 7 isch magnesium selber...findes aber e guets magnesium

Deidelina
Member

Beitrag von Deidelina »

Hallo Zämme

Mäld mi jetzt emol wenni endlich e bitz Zit gfunde ha.

Also FA Termin isch alles guet gsi, ich bi jetzt 5Woche und 6 Tag SS, doch keini 7, jänu. :mrgreen:
Es seht bis jetzt, also das wenige wo mä gseht, also wo dr FA gseht, alles sehr guet us.
Ich muess in 2-3 Wuche nomol go, erst denn wird dr Abstrich gmacht und nachem Härzli glost.
Aber suscht isch alles so wies sött si.
Er het mir no öbis gege Übelkeit mitgeh und s Gynefam hani wieder becho, bzw. ich ha eifach gfrogt gha öb ichs wieder cha ha.

@Magnesium
Muessi jetzt denn au wieder neh.
Ha au d Schüssler Salz daheim, s Nr. 7.

@Carina
Jo leider jede Morge isch mir hundeelend. Nei erbräche muessi nit, oder noni.
Und wenn ich nit due ufpasse chunts denn ame au dure Tag.
Ich lueg das ich dure Tag viel due trinke und Kleinigkeite due ässe, denn ischs nit ganz eso schlimm.

@Zwilling
Ich glaub jetzt au nit das es bi uns Zwillinge wird geh.
Bild

Carina16
Member

Beitrag von Carina16 »

Hoi metenan

Ech hoffe, es god euich allne guet?

@linn: Danke förd Schüssler-Info :) Nehme ez mol das woni i de Apo becho ha; shcömckt noch Orange...

@Deidelina: Schön esch alles guet gsi bem Ondersuech. Was hesch gäge d'Öbelkeit becho?

Aso set zwe Täg esch mer au ständig öbel. Ned nor das, vor allem de Chreislauf spellt völlig verrockt; mer esch trömmlig wie weni de ganz Tag wörd Alkohol trenke ;) Ond de werds mer weder wie agrüehrt stärbensschlächt! Esch jo grauehaft! Geschter ond höt hani ned vell anders gmacht als omegläge ond mech zwonge mol öbbis z'äse ond z'trenke. Aber nor scho vomene Schlock Wasser esch mer schlächt worde. Halleluja; nöchscht Woche weder schaffe! Wie chond das nor use...?

Wönsche euich allne en schöne Sonntignomi!
Bild

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

*kurzreinschleichundhallosag*

Hoi zäme!
I hoffe, euch geits aune guet und d ss-symptom lö gli wieder nache!
Kleine Frage: Het iz eich öper vo euch pre-seed bruucht i dem Zyklus, wo dr sit ss worde??

Mir hei drum iz offiziell z "Go" becho, wieder dörfe z herzle, nach miner Hüft-ops.
U i ha z allererste mal Ovus brucht (ja, carina, ou d'cb!) und sit gester hei mer blinkendi Smilies... ;-)

Freue mi scho iz druf, wenn i de o zu euch darf stosse! ;-) ;-)

*uuuundwiederrausschleich*
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Guätä Morgä mitänand :lol:

Carina: Ohhhjeee das jetzt au no?! Du tuäsch mir sooo leid, hoffä du gfinsch bald äs mitteli gegä all das!

Deidelina:Freut mich das alles guät isch :D

PreSeed: Nei, ich han das garnie kauft ka :wink:

September, Chliini, Linn: wiä gahts üch?

Me: mir sind sooo gspannt uf morn, min GG no meh als ich :mrgreen:
Mir händs no niemertem gseit und es fallt mir au garnöd schwer es zverheimlichä, da ich selber nüt spürä vergiss ich das ich ja eigentlich schwanger bin :roll:

Mir werdet üseri Familiä am Muättertag informiärä und da mir der Friitig üserä 5ti Hochziitstag händ, hämer gseit werdet mir äs churzes Video zämästellä mit Föteli vo dä letztä 5 Jahr und werdet
SS-Testfoti und em erstä Ultraschallfoti inä schmugglä :mrgreen:
bin gspannt uf d'reaktion...

Wünsch üch äs super sonnigä Tag
Bild

linn
Member

Beitrag von linn »

Guete Morge

@Deidelina: ich froi mich sehr isch alles so wies sött si! Häsch es bim Erschte au nöd so starch gha mit de Übelkeit? Bi mir ischs echt mit jedere SS schlimmer worde. Also es 4. gäbtis nu scho wege dem nöd. Mir isch jetzt echt 24h schlecht gsi:/, bis ca zur 15SSW.

@Carina: willkomme bi de SS-Beschwerde:(. Wür immer chli was esse und süsch Itinerol hole oder ähnlichs.

@Bienchen: nei mi händ das nie kauft. Viel Glück wiiterhin!

@Alessa: findi e herzigi Idee! Sie werdet sich sicher all froie! Viel Spass morn!!

@Me: ich bi unterdesse ufd Nacht am Insulin sprütze. Süsch alles guet, en riese Buch zwar wo scho chli stört, aber bim Dritte wohl au keis Wunder.
Dank de Hinderwandplazenta gspühri sChline scho lang uhh guet, das isch mega...ha süsch 2x Vorderwandplazenta gha und das hät recht dämpft.

Liebi Grüessli

chliini22
Member

Beitrag von chliini22 »

hoihoi

sorry dass mi nüm so gmulde han...
mir gahts sowiit guet.. kämpfe immerna mit dä müedigkeit aber suscht sowiit alles guet.. halbziit isch dure und morn hämmer wieder US. Vermuetlich dä gross Organundersuech..

@carina: ohjeee hoffe das hört dä bald wieder mit dä Übelkeit.. ich has zum glück nöd gha aber stell mir das ziemli müehsam vor.

@alessa: das isch doch e herzigi überraschig :-)
und hoffe isch morn alles guet bim US.

@linn: ohjee.. hoffe dass dä das mit em Insulin nöd na schlimmer wird.. ich ha dä test na nöd gha.. bi dä gspannt.. gspührs au nanig würkli.. ganz fiin zwüscheddure.. muen dä morn fröge was ich für e plazenta han..

lg
Bild

Rafa
Member

Beitrag von Rafa »

Hallo zämä

@carina
Ojee jetzt hät dich diä übelkeit au iiigholt :cry: so blöd aber mängmal häts mich grad am afang scho chli beruhigt...han mir immer gseit solangs mir sooo übel isch isch mit än würmli alles guät :) wür au immer wieder öpis chlises ässä oder suscht mal äs itinerol näh.
Ich nimmä schüsslersalz au i därä SS. Nr. 9 gägä sodbrennä und ich find äs nützt no guät. Also drum wür ichs dir scho empfehlä

@deidelina
Schön gseht alles sowiit guät us! Isch ja mega süess dini chlii wiä sie sich freut!

@bienchen
Han au kei pre-seed benutzt

@alessa
Zerscht ämal alles guäti und viel glück für morn...gnüssäds!
Das isch ja würklich ganz ä cooli überraschig wo ihr da planäd händ...muäsch dänn verzellä wiäd reaktionä gsi sind :D

@linn
Han au scho än riesä buuch und han dasmal au ä hinterwandplazenta, s'letschtä mal vorderwand :wink: han geschter s'gfühl gha ich hegs au gspührt...bin mir aber nöd ganz sicher!

@chliini
Au dir viel spass morn bim US!

@me
Grad ächli i dä brüch :shock: di chli hät jetzt öpä 5 täg anärä magä-darm gripppe umägsücht und geschter hät sie ändlich wieder mal chli gässä und hät au wieder viel meh energie gha...aber leider hät sie diä nacht wieder fieber übercho und isch überhaupt nöd zwäg...äs zehrt langsam rächt a minä chräft diä schlächtä nächt! Min GG unterstützt mich zwar super nur wot di chli momentan nur immer s'mami :shock: lüt jetzt hüt nami mal am doktor a!
Suscht gahts mir guät...gönd im juni au id badeferiä...freu mich mega! 10 täg lang nüt huushaltä und chochä...juuuuppiii :D

linn
Member

Beitrag von linn »

Chliini: de Test isch noii i de 25SSW...ich muenen immerhin nümm mache, seinzig guete a dem Ganze.
Ich ha de OrganUS i de 19SSW gha, bim nächste Mal aber numal, resp luegt mer eh immer guet und länger/hüfiger bim ne diabetes Fall.
Du wirsch drum morn zimli sicher de lang US ha, froi dich druf:)!

Liebi Grüessli

Deidelina
Member

Beitrag von Deidelina »

@Carina
Ich ha Itinerol B6 becho vom FA.
Sind Tablette, chasch 4 pro Tag neh.
Das hilft mir sehr guet.
Und suscht bini scho die ganzi Zit immer mol öbis am knabbere.

@linn
Nei in dr erste ss hani praktisch kei Übelkeit gha.
Und jetzt grad eso. Ich wär jo froh wenns denn doch nit eso lang würd go.

@alessa
Das isch doch e gueti Idee, isch doch härzig.
Bi gspannt wie sie wärde reagiere, bzw. öb sies denn überhaupt drus chöme.

@preseed
Das hani au nit kauft gha, het ohni funktioniert.

@me
Goht im grosse und ganze ziemlich guet. Usser ebe die Übelkeit mängisch.
Aber has jetzt scho guet im Griff, bi ständig öbis am knabbere, natürlich nur gsunds. :lol:
Bild

linn
Member

Beitrag von linn »

Welcome Valea :):):)

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

hahaha, linn du bisch di best :)

Bin amgis chli schüch go inegügsle und nie so rächt gwüsst öbi scho söll schribe. Chas nonig so rächt glaube :roll:

Aber demfall, zäck bum bäng, möche mers offiziel: da bini :lol: :mrgreen: :mrgreen: Freue mi so jez bi eu z si!!!!

Valea83 - Jahrgang 1983 - ZH - 1. Kind

ET lut miner berächnig genau am 25.12 :shock:, findi nöd so toll aber git ja eh sälte e punktlandig ;)

Min nöchst FA termin isch am 5.5. Hani no öppis vergässe für d erst site?

@ässe: Bin jez u verunsicheret wasi dörf ässe und was nöd. Han gläse me sött nöd z vil wissbrot ässe :cry: Wie tüänd ihr das handhabe?
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

Rafa
Member

Beitrag von Rafa »

Hey herzlich willkommä valea...schön bisch da :D

ET - die wenigschtä chömäd genau dänn und suscht häsch dänn dis persönlichä christchindli :mrgreen:

@ässä
Also das mit äm wiissbrot ghör ich jetzt s'erschtä mal :shock: was söt dänn a däm nöd guät si? Ich iss kei rohs fleisch (rohä fisch däfür umso meh...ich liäbä sushi :D ) kei weichkäse us rohmilch, dä hartkäse chamer luut minäräm FA ässä, eifach d'rindä grosszügig abschniidä und uf alkohol verzicht ich au! Bim salat wür ich unverarbeitätä näh und guät wäschä, kei abpackti fertigsalät...hoffä han nüt vergässä und suscht chönd ja di anderä no ergänzä :mrgreen:

Schöns tägli allnä

linn
Member

Beitrag von linn »

Schööön bisch bi ois!
@esse: ich bi ide erste SS uf Toxoplosmose testet worde und da ich pos bi, muni uf nüt luege...trotzdem chaufi kei fertigsalat, obwohli das au süsch nu selte gmacht ha.
Dänke mit gsundem menscheverstand iichaufe und esse und alles chunt guet.
Bi de 2te SS wär de tox-test denn nümm obl. gsi, weiss drum nöd wies jetzt isch.
Bi mir heissts aber eh, 1x positiv, immer positiv:).

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Juhuuu

Wilkommä Valea!

Rafa: wiä gahts dir/üch? Dini tochter wieder fit?

Essä: hmmm chan nüt drzuä sägä, bin selber chli überfordert :roll: kei rohmilch heisst das demfall au kei pizzas meh weg dr mozzarella? Oder macht das nüt will sie bachä isch? Und parmesan usw....ohjeee :evil:

Me: dr untersuäch isch super gangä mir händ üses chlinä würmli gseh und jetzt glaub ich au das ich schwanger bin :mrgreen:
ET isch richtig 14.12.15 :lol:
Nächsti untersuäch 20.05.15

Wer het eigentlich hüt no FA termin ka? Sorry ss-demenz... :oops:

Wünsch üch ä guäti nacht, gang go schlafä bin kaputt
Bild

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

Hoi zäme,

Hoffe ihr chänd chli z wätter gnüsse. Danke für di tips mit ässe! Sind so tuuusig Frage wo eim plötzlich im chopf umeschwirred...

@alessa: jeeeeee so cool! Händer scho s Herzli gseh schlah?

@carina: du armi! wie gahts dr mit de symptom hüt? Bald hesch ja glaubs FA, oder?

@me: bis jez gahts mer no guet. Chli es zieh und piekse im ul ab und zue :D Nur so komischi hitzewallige... Vorher simmer 5 min a de sunne ghocket und ha nach einer Minute gmeint, ich keie vom stängeli... Am abig bini sooooo kaputt dasi ins bett plumse und gad weg bin :mrgreen: Zum Teil bini so unsicher, ha immer mal wieder gaaaaaanz wenig Bluet und sb. De FA hät gmeint seg normal. Kännt das öpper? Macht eim de halt glich unsicher.

Und macht öpper vo eu au fitness? Bin amigs ab und zue ins body pump... Jez weissi nöd obi das no söll mache...

Wünsche eu e gaaanz schöne Tag und sorg hebe :)
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

Antworten