Tuetmer leid für all wo ihres Schätzli scho wieder händ müesse gah lah

Ich han de erst untersuech erst am 23.11., es gaht na so lang
Moderator: Züri Mami
patatina_ hat geschrieben: ↑Di 26. Okt 2021, 19:42 Hallo zäme
Ech schliesse mech ah und wönsche allne, wo das wonder hend müsse la gah, ganz vell Kraft, Zueversicht & Vertraue, dases gli weder klappt und alles guet chond. Alles alles Liebi für euch!
Bimne Chat und/oder FB-Groppe wäri au mega gärn debi - super Idee, danke.
Ich chan aber kei Privatnachrichte schecke weli anschinend no ned gnueg aktiv gsi ben uf de Plattform..![]()
Chome denn dezue sobald s funktioniert. Oder weiss öper wies söschd chönti go?
Ha der en PN gmacht.patatina_ hat geschrieben: ↑Di 26. Okt 2021, 19:42 Hallo zäme
Ech schliesse mech ah und wönsche allne, wo das wonder hend müsse la gah, ganz vell Kraft, Zueversicht & Vertraue, dases gli weder klappt und alles guet chond. Alles alles Liebi für euch!
Ich chan aber kei Privatnachrichte schecke weli anschinend no ned gnueg aktiv gsi ben uf de Plattform..![]()
Ha der au en PN gmacht.Fröschli87 hat geschrieben: ↑Di 26. Okt 2021, 20:22patatina_ hat geschrieben: ↑Di 26. Okt 2021, 19:42 Hallo zäme
Ich stoh vorem gliche Problem wie du Patatina![]()
Bi wohl gnau zspat is Forum cho. Sind scho all zu Whatsapp verschwunde:(Nati_30 hat geschrieben: ↑Mi 27. Okt 2021, 11:28 Hoi zäme
Zerst mal herzliche Glückwunsch ah alli und viel Chraft dene, wo ihres Chindli verlore hend.
Ich bi ganz neu da. Min ET isch am 3. Juni 2022. Gester hani bi 8+4 de 2. Untersuech gha, und s gseht alles guet us. Jetzt bini glücklich, will ich bi Endi 9i Wuche und ha bisher kei starchi Symptom gha. Appetitlosigkeit sit zwei Wuche und oft müed. Süsch nüd.
Mir gsehndsNati_30 hat geschrieben: ↑Do 28. Okt 2021, 07:34Bi wohl gnau zspat is Forum cho. Sind scho all zu Whatsapp verschwunde:(Nati_30 hat geschrieben: ↑Mi 27. Okt 2021, 11:28 Hoi zäme
Zerst mal herzliche Glückwunsch ah alli und viel Chraft dene, wo ihres Chindli verlore hend.
Ich bi ganz neu da. Min ET isch am 3. Juni 2022. Gester hani bi 8+4 de 2. Untersuech gha, und s gseht alles guet us. Jetzt bini glücklich, will ich bi Endi 9i Wuche und ha bisher kei starchi Symptom gha. Appetitlosigkeit sit zwei Wuche und oft müed. Süsch nüd.