Januarlis 2016 - das Purzeln hat begonnen

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
dome
Junior Member

Re: Januarlis 2016

Beitrag von dome »

@symtom
also bi de anderne kind hets bi mir erst ide 8/9 ss wuche agfangr.sber de mal hetz scho ide 6 wuche agfange. Mir isch extrem schlecht und bi mega energie los. Aber ich luegs als positiv a da ich weis das es es guts zeiche ich au wens nid gad agnem isch.

@schaffe
Bide 2 arbeitsstell wo ich vo die hei us mache chani pausene mache weni merk das mer nid guet gat. Bi de 3te stell schaffi im verkauf am weekend. Letzt wuche isches na gange mal luege wies ide anderne weekend gat.

lg
Domenica mit kay 04, lea 07, jan 10 , kim14 und tom 15
Bild

sheryl1980
Newbie

Beitrag von sheryl1980 »

Guets Mörgeli

@Lucine
Herzlich Willkomme! Also ich fühl mich zur Ziit au recht "unschwanger", da mini Symptom au weniger worde sind miner Meinig na... Glaub mir därfed eus aber ned zviel Sorge mache :D

@Waschbär
Ebe, mini Azeiche sind au weniger worde... Aber sinds würklich weniger worde, oder han ich am Afang eifach wägem Wunschdenke zviel interpretiert? Isch schwierig zum säge. Jedefalls sind Anzeiche oder au kei Azeiche ned relevant, ob mer e intakti Schwangerschaft hät oder ned. Aber ich weiss wie Du Dich fühlsch, es gaht mer amix genau glich... Mir müend eifach witer positivi dänke, dänn chunts scho guet :D

@Gschlächt
Mir wünsched eus soooo fescht es Büebli... :lol: Min Schatz brucht chli männlichi Unterstützig mit sine 3 Fraue, hihi. Aber natürlich isch beides vo Härze willkomme.

@Embryo
Ich han bis jetzt au normal chöne schaffe, es gaht mir abgseh vo de Müedigkeit zimli guet. Ich han am 9. Juli de letscht, nacher därf ich mich voll um d Familie und ums Huus kümmere. Freu mich sehr druf :D

Es wunderschöns Tägli wünsch ich Eu
Bild

stupsi
Junior Member

Beitrag von stupsi »

Hallo zäme

@symptome, habe ich auch fast keine. Ausser müdigkeit, mal ein leichtes ziehen im ul oder leichtes brustspannen. Sonst merk ich nicht viel. Auch in der ersten ss hatte ich wenig beschwerden und keine übelkeit. Hoffe es bleibt so.

@geschlecht, wenn man es im us erkennen kann, wollen wir es wissen. Mein gg ist fest davon überzeugt, dass es ein zweites mädchen gibt. ;-)

@fa termin, ich hab gestern angerufen und kann am 3.6. zur ersten kontrolle. Mein fa hat glaub eine neue praxisassistentin. Sie hat mich gefragt, ob dies jetzt für mich ein problem sei, dass der sst positiv war... hallooo?!?! War gerade etwas fassungslos.

Wünsch euch noch einen schönen rest vom tag.
Grossi Meite Januar 2014 / Chlini Muus Januar 2016

Waschbär88
Newbie

Beitrag von Waschbär88 »

@sheryl das beruhigt mi es biz ich ha scho gseit bi froh wenni muess kötzle den das isch immer rs guets zeiche!

Ich muess halt eifach geduld ha bis am Fritig den weissi me..ich versuche positiv zdenke..
Irgendwie bini halt scho so oft entdüst worde dases mir schwer fallt!

@gschlecht mir isches ehrlich total egal..
@schaffe ich schaff nur 20% vo dem her möchti das no lang mache und natürlich150% Mami huusfrau etc.:)
@me ich bi so mega verkältet was so fies isch bi dem wetter und ufgrund vo dr Schwangerschaft kasch au keini gschiede Medikament neh..:('

Lucine
Member

Beitrag von Lucine »

@all: Was halted ihr eigentli vo dem neue Bluettest womer chan mache? Ui weiss nöd mal wie dä heisst?!? Womer cha luege ob s'chind Trisomie 21, 18 oder 13 hät oder anderi Chromosomedefekt? Mached ihr dä? Hät da öpper scho Erfahrig gmacht demit?

dome
Junior Member

Beitrag von dome »

@Bluttest
also ich mach nur die ganz normale tests.also zerst wird gmesse und wen als unufälig isch den machi nüt meh.so hani das immer gmacht bis jetzt.

lg
Domenica mit kay 04, lea 07, jan 10 , kim14 und tom 15
Bild

Stünggeli
Member

Beitrag von Stünggeli »

@sheryl1980: ich kann deinen wunsch nach einem buebli total verstehen. ich hab zwei boys und ich liebe sie über alles, aber der wunsch nach einem mädel ist jetzt schon etwas grösser als nach einem dritten boy. selbstverständlich auch bei uns, wir freuen uns einfach sehr auf das 3. kind, egal was es wird... wollt ihrs dann wissen wenn mans sehen kann?

@bluttest: ich werde den nicht machen, ausser es würde mir aufgrund des ETT von meinem FA dringend empfohlen. es ist mir zu teuer für dass der test ja anscheinend doch nicht soo sicher ist und ich versuche in die natur zu vertrauen.

@beschwerden: zwischendurch ziemlich heftiges UL ziehen, empfindliche brüste, sonst gehts....

@erster FA termin: wann geht ihr so ca. das erste mal? also un welcher ssw....
Bild

Jalia
Newbie

Beitrag von Jalia »

@Bluttest
Der heisst Praena oder es gibt auch den Panoramatest.
Wahrscheinlich werde ich den machen. Vorallem auch wegen den Trisomien 13 und 18.
Bild

Embryo
Junior Member

Beitrag von Embryo »

Hallo zämä

Ich würd s Gschlecht gern wüsse. Aber egal was es git, hauptsach gsund.

Betreffend 1. Termin: de wäri eigentlich i de 12 SSW gsi. Also wänn a dem Termin alles guet isch, hanis gschafft :)
Ich han aber müässe vorher mal na gah, will ich na e Impfig gmacht gha han und die 3 Monetsfrist nid dure gsi isch..

Wegem Bluttest: je nachdem was mini FA seit. Mir werdet euis sicher meh achte müässe, will ich ebä na gimpft han.
Ich han aber ghört, dass de Test nid grad zueverlässig isch und mer sich das guet überlege söll. Aber falls alles okay isch, wird ich de Test glaub nid mache.

schurcla
Newbie

Beitrag von schurcla »

Ich habe am 9. Juni wieder Termin, wäre dann in der 10. Woche (ich streich jetzt schon die Tage ab...;-))
Bin seit 2, 3 Tagen extrem müde und hab nun noch Halsweh bekommen, warum auch immer (Pollen oder leichte Erkältung...?).
Ich arbeite 100% aber bis jetzt ging es gut. Hab einfach einen Gang zurückgeschaltet wo es geht und ich darf nicht mehr ins S3-Labor (Sicherheitsstufe 3). Da bin ich auch nicht böse, weil es anstrengend ist;-). Drum musste ich es auch so früh schon an der Arbeit sagen.

Wegen diesen Bluttests zerbrech ich mir auch den Kopf... ich/wir gehören keiner Risikogruppe an oder so. Hab aber irgendwo gelesen, dass auch ängstliche Leute in Frage kommen, sonst wird er nicht empfohlen.
Freunde von uns haben ihn gemacht, die wollten sich absichern und sind starke Verfechter (jedenfalls er). Mein Freund findet drum auch wir sollten da machen, aber ich hab halt Angst, dass wenn dann ein positives Ergebnis kommt, dann muss man bereit sein für die Konsequenzen und, so wie ich verstanden habe, die ganzen invasiven Pränatal-Tests machen um das Ergebnis zu verifizieren. Das macht mir am meisten Angst.

Hab ja noch 3-4 Wochen Zeit zum überlegen und der FA wird ja auch noch informieren. Eure Meinung würde mich aber auch Wunder nehmen. Ich komm drum aus "naturwissenschaftlichen Kreisen" (beruflich sowie privates Umfeld), drum ist der Test fast logisch... aber mein Bauch wehrt sich noch:-).
Ich denk wir gehen ähnlich vor wie "Embryo". Erst schauen, dann entscheiden.

Liebs Grüessli

schurcla
Newbie

Beitrag von schurcla »

Hier noch meine Angaben, kann noch keine PNs schicken da ich neu im Forum bin:

08.01.2016 / schurcla / ZH / 1982 / -

priska1985
auf Wunsch deaktiviert

Beitrag von priska1985 »

Hallo zämma

I bin neu in dem Forum.

I han letscht Wucha erfahra, dasi schwanger bin. Mittlerwila bini ir 6. SSW und bin extrem gspannt. S isch mis erschta Kind. Und dr berechnet ET isch dr 7.1.16
Dr Termin bim Gyni hani am 26.5. und hoffa das bis denn alles guat lauft.

Mini Agaba: 7.1.16 / priska1985 / GR / 1985 / -

Liabi Grüass

sternli016
Newbie

Beitrag von sternli016 »

Hallo Zämme.

Ich gratuliere euch ganz Herzlich zu de SS.

Ich han min Schwangerschafttest am Muttertag macht ga und er sich positiv gse. juhu. :-)
Das isch schönste Muttertagsgschänkt überhaupt.

lg bis bald
uf viel spannendi und interassantie gspröch
sternli016

Waschbär88
Newbie

Beitrag von Waschbär88 »

Allen neuen Herzlichen Glückwunsch!

Ich hab gerade das herzchen vom Krümmel schlagen sehen Ca 4mm gross ist unser Baby :)
Meitli 07.2012
Sternli * 06.14
Sternli * 12.14

Freued uns ufs Januarbaby :)

stupsi
Junior Member

Beitrag von stupsi »

@waschbär, gratuliere zum schlagenden herzchen.

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

Wir haben heute ebenfalls en wie wild schlsgendes Herzchen gesehen! Es ist soo schön! Unsers ist jedoch noch etwas kleiner 2.7mm
Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..

Stünggeli
Member

Beitrag von Stünggeli »

@sarenz und @waschbär: wooow gratuliere euch beiden,, was für tolle news!! :-)
Bild

stupsi
Junior Member

Beitrag von stupsi »

Auch dir sarenz, herzlichen glückwunsch.

Ach, ich möchte auch schon, muss mich aber noch bis zum 3.6. gedulden.

Lucine
Member

Beitrag von Lucine »

@sarenz & Waschbär: so schön!! für mich war das der emotionalste moment in der ersten SS. Ich hoffe so fest, dass ich das in einer Woche auch erleben darf.
An welchem SS-Tag wart ihr denn am Termin? Ich werde 6+2 sein, hoffe man sieht dann schon etwas...

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

Ich war bei 6+2 beim Termin. Man kann dann schon etwas sehen, muss aber nicht, falls die SS doch noch etwas jünger wäre. Wie gesagt, wir haben das Herzchen deutlich gesehen. :-)
Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..

Gesperrt