Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
pfefferminztee
Newbie

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von pfefferminztee »

Hallo zusammen :)

Ich weiss jetzt echt nicht, ob ich hier richtig bin... Bin neu im Forum und möchte natürlich nicht einfach irgendwo reinplatzen.

Wir üben nun seit etwa Sommer 2014. Langsam geht es etwas an die Substanz, und der Austausch mit anderen Hibblerinnen wäre bestimmt hilfreich.

Guten Start in die neue Woche :)

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

@bienli: uiii das tönt ja sooo spannend bi dir! Es git ja Fraue dene zeiget ss-tests nöd a, wil genetisch (angeblich) z HCG liecht anders isch und drum vo de gwöhnliche ss-tests nöd wahrgno wird ;)

@blevita: Das freut mi bisch so positiv! :) Druck dr fest d dume für de Zyklus und au wenns nöd klappt, de weisch ändi Zyklus mal wenigstens wiä dini Hormonwärt usgsehnd... Hoffentlich gönd di 2 Wuche jez gaaanz schnäll ume!

@jeyjey: jööö scho z chinderzimmer poschtet! :) Ach stell mer das au gad so ufregend vor... *träum*. Wahnsinn wiä schnäll di zit gaht...

@Cona: Mach dr nöd zvil sorge. Ich weiss, so eifach gseit gäll... Aber mis mami zum bispil, hät niä gross symptom gha. Logisch wo de dr buch grösser worde sig, denn scho, aber in dr früähschwangerschaft heg sie au nie öppis gmerkt, usser das TR nöd cho seg. Ich bi überzügt, dass alles guet isch! Druck dr gaaaanz fest d dume und haltisch eus ufem laufende. :)

@me: nüt neus... hochzitsvorbereitige laufed. Am 23. Dez dörfi ins neu Spital go de Eileiter undersueche. Bi gspannt. Jez warti au uf TR. D tempi isch scho abe aber bis jez isch nüt passiert usser das d Brüst jucked wiä blöd. Hani scho lang nüm gha. Eigentlich tüe mer ja immer no gümmele, aber mir nähmeds nüm sooooo genau. Trotzdem bini sicher das TR no chunnt, au wenn es gaaaaanz chlises hoffnigsflämmli am flackerle isch. Aber das wär denn es mega wunder ;)

Schöne sunntig abe eu allne
Bild

* Stärnli (05/2015) für immer in eusem Härze

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

@ Bienchen: Hmm... Häsch du nöd scho mal es Zyklus kah mit ganz churze TR? Oder isch das öper anderst gsi? Aber uf jedefall hoffi na ganz fest für dich mit!!!

@ Vale: ah super dass endlich en neue Termin häsch für d'Untersuechig. Soso, ihr nehmets nüm so genau? Jaaaa denn Druck ich dir au Düme dass allefalls klappet hätt! Wer weiss, wer weiss :-)

@ me: min Maa isch mal na Mega herzig gsi; er hätt mal gseit nachem härzle er heg sich ganz fest Müeh gäh bim Ziele, ha Mega müsse lache :-) Und wieder heissts warte....
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Hallo zäme
I hoffe ihr hend es schöns weekend gha .
Brrrr isch das kalt worde ! Der winter isch def. Nid mini jahreszit .mfür mi dörfts früehlig oder am liebste grad summer wärde , schnee und kalt hemmer jo jetzt gha , der winter wär für mi abghägglet :mrgreen:

Uii bienchen , das isch grad chli en nerveprob bi dir . Isch jo chum zum ushalte . Ich drücke witerhin dümme ou wenn wohl d chance eher winzig isch , und wünsche ganz gueti besserig . Wird schnäll wieder fitt .

Valea : toi toi toi für din kommend untersuech , i hoffe hesch jetzt en besseri klinik verwütscht .

Jöö, blevita , so lieb vo dim ma . Ja mönner beschäftiget jo der unerfüllti kinderwunsch ou sehr fest . Aber sie rede gloub nid so gärn drüber .

Oh jeyjey , ich liiiiebe babyshopping ... Blöd hani scho alls :wink:

@cona : versuech dim körper z vertraue , gniess es , es chunt sicher guet . Ich verstoh di sooooo. (Umarm)

@ pfefferminztee : mou , mou , du bisch do scho richtig . Mir hubble alli mitenand . Es tuet doch guet sich chönne usztusche , verstande z wörde und eifach mou d gfüehl chönne mitzteile ohni angst zha dass öpper der kopf schüttlet will ers nid cha nahvollzieh .
Mir versueche üs gägesitig z störke und d hoffnig nie z verlüre .
Ich drücke dir ganz fest dümme dass s glück ou gli uf euere site isch .
Viel spass bim mitschribe .

@ me : gg isch wieder fitt und mir sind flissig :mrgreen: :oops: und bi dere kälti rütscht me jo gärn bitz zäme :wink: laaach ....

Siget lieb grüesst und hebet sorg

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

Hoi zäme:)

@bienli: und wie gsehts us? Bin ganz gwundrig!!! :)

@pfefferminztee: härzlich willkomme. Bi eus bisch richtig :)... Mir hibble alli zäme und letscht Monat händ eus wieder es paar verlah richtig ss-thread. Drum bruche mer wieder dringenst understützig ;). Hoffe aber dass du au bald scho dörfsch wächsle. 2014 isch e langi zit und das verstahni, dass das mega an d substanz cha ga. Magsch chli verzelle? Was händer scho so probiert?

@blevita: jö so herzig din gg! Gäll, zum teil tüends immer so cool und relaxt... Denn ischs amigs umso schöner wenns au mal zeiget dass ses wänd :). Min hät au gad chürzlich en kommentar lah ga ;)

@rigolo: ja danke, jez hani e klinik woni mi um einiges wohler fühle :)... Ja isch e schöni zit zum chinder z züge ;)! Muess aber säge, dasi dr winter liebeeee!!!! Und wär soooo schön wenns no so richtig dicki flöckli schneie würd <3

@me: Tr isch cho... Wahrschinli hät mis umechränkle d sach chli verspötet. Wär au würkli es mega wunder gsi! Während es immer no schön brav gümmele... Und sobald de dure isch löhmers wäg. Nur doof känni min zyklus mittlerwile zu guet, dass es "verschätze" nüm drin liegt ;) aber no 4 Mönet und denn gahts wieder los juhuuuu
Bild

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@pfefferminztee
Wilkomme i üsem kuule Grüppli!
Hoffe, du muesch nüm lang warte!

@me
Tempi immerno höch, Husten immer schwächer.
Test vo hüt scho wieder negativ!

Bi sehr frustriert u gloube nüm ane ss...
Obwou die im Urbiaforum (vor Tempikurve) meine, i seg sicher ss...
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

pfefferminztee
Newbie

Hey, merci vil mal allne!
Min Partner chas halt glaub nöd so richtig nahvollzieh, wie mer sich als Frau fühlt i dere Phase.

Bi grad wieder wieder mal am Stunde zähle. Äntli mal so 1-2 Täg überfällig.

Händs am Afang eifach echli druf aa lah cho. Dänn hanis langsam nümme so luschtig gfunde bi jedem Schmerztablettli etc. müese es schlächts Gwüsse haa und ha welle so richtig üebe, wänn scho dänn scho;-)

Nachdem mir dänn vor luuter druf achte immer meh Wehwehli im Buch ufgfalle sind, bini wider emal zu de FÄ. Alles I.O., aber wahrschindli händ mini Follikel echli en Konkuränzkampf bim riife. Ha dän Serophene (Clomifen) gnoh, de Eisprung uusglöst, und nimme ez Crinone Vaginal-Gel (Progesteron).

Isch ächt echli müehsam, mir isch total schwindellig, schlächt isch es mir au ab und zue, müed bini wie blöd... Chan aber alles au vom Crinone cho. Test a Nmt leider au negativ gsi. Und wieder mal jedesmal Schiss zum ufs WC gah...
Komisch isch au, dass mer d'Brüscht fascht nöd weh düend, suscht merk ich die immer vor de Mens.

Morn dueni namal teste, machi aber efäng gar nümme gern;-)

Ups, ez hani vil meh gschribe, alsi eigentli ha welle;-)

Guet Nacht, und allne Duumedrück!

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Guten Morgen Zusammen :-)

@cona: Bei dir ist sicher alles ok. Es gibt ja viele Frauen, die in der Früh-SS nichts merken, ausser das die TR nicht kommt. Und wenn die Übelkeit sich nicht bemerkbar macht, ist das ja auch noch ein Vorteil;-) Wann hast du Termin bei deiner FA?

@jeyjey: Soo cool, das Kinderzimmer eingerichtet - Ach wenn ich mir das vorstelle - Soo schön :-) Das ist sicher ein soo tolles Gefühl :-) Hattest du und GG den gleichen Geschmack?

@pfefferminztee: Herzlich Willkommen. Hier sind wir unter Gleichgesinnten - Du kannst dir also alles von der Seele schreiben, wir fühlen mit dir. Jede ist ein bisschen in einer anderen Lage, aber genau das macht es aus.. Wir können hier so von Erfahrungen, etc. profitieren. Du bist also aktuell über NMT? Hast du heute morgen getestet *mitnervössein*? und ja, männer gehen anders mit dieser Situation um. Aber ich denke, es stresst sie genau so fest, wie uns.. Nur sagen sie es nicht.. Der Druck fühlt sich wohl bei unseren Männer ganz anders an..

@valea: Den Zyklus so gut zu kennen ist natürlich super - Davon kann ich nur träumen - Ich muss es einfach geschehen lassen, keine Ahnung, wann was passiert ;-) Aber ich bin ja auch noch ganz am Anfang.. Ich denke, bei jedem Zyklus lerne ich etwas mehr dazu :-) Was könnte denn mit deinem Eileiter sein? Verklebt? Und nur ein Eileiter oder beide?

@Bienchen: Wie geht es dir? Ich denke echt so viel an dich und bin soo gespannt, wies heute bei dir ausschaut - Hast du noch einen Test gemacht? Wie sieht Tempi aus?

@Rigolo: Schön weiter fleissig hibbeln :-) du bist also gerade in der heissen Phase ;-)?

Ich wünsch euch allen einen schönen Tag :-)

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Guten Morgen allerseits
Nur kurzes Ego update:
Tempi (endlich..?) gefallen, war wohl doch nur der Husten!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Valea83
Member

Beitrag von Valea83 »

@bienli: oh maaaaaannn :( das tuet mer so leid! Hets dr so möge gönne!!!

@pfefferminztee: ja manne gönd leider ganz anders dermit um. Si zeigets nöd so grossartig aber bin mer sicher dases si genauso belastet. Ich druck dr jez mal ganz fest d dume, dass nöd vom gel chunnt und du en positive ss test bald häsch! :)

@hope: das hät bi mir au lang brucht, bisi min zyklus kännä glehrt han. Bin de irgendwenn an en punkt cho, wos mer eifach z blöd worde isch jedes zwicke und zwacke z todanalysiere und han chli chöne abschalte. Me dänkt immer me muess doch jedes symptom sich merke und analysiere damit me sin zyklus kännä lernt, aber denn googlisch und bisch nur no verwirrter. Han denn eifach di symptom under dr rubrik scho wieder öppis im zyklus abgleit und vergässe und plötzlich eines tages erkännsch en gwüssi regelmässigkeit. Genau denn woni losglah han bini ss worde. Leider ischs en eileiter-ss gsi und ich han de rächti el verlore. Drum wänds jez vorab kontrolliere ob dr linki durchgängig isch und denn entscheide wies witer gaht :)

@me: jez häts mi leider voll verwütscht. Ligge dihei im bett und trinke tee

Wünsch eu allne es schöns tägli und drucke d dume woni cha
Bild

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

@bienchen: Ach nee, das tut mir leid. Ich hoffe, du kannst mit viel Mut und Zuversicht in den neuen Zyklus starten. Ich schicke dir auf jeden Fall ganz viel positive Energie..

@valea: Du hast ja so recht - Einfach mal nicht zu viel darüber nachdenken. Manachmal gelingt mir das ganz gut.. Aber dann gibt es wieder Momente, wo mir alles viel zu langsam geht ;-) Mit dem googeln etc. habe ich schon drastisch reduziert - Geht mir auch viel besser so ;-) Und ich sage mir immer wieder, das schon alles so kommt, wie es kommen muss. Das beruhigt (manchmal mehr, manchmal weniger ;-))
Das klingt krass.. Wie hast du gemerkt, dass es eine Eileiter-ss ist? Oder hat das der FA gesehen? Dann drück ich dir fest die Daumen, dass mit deinem Eileiter alles i.O. ist und er für zwei arbeitet :-)
Und hei: ganz guuute Besserung. Es sind leider aktuell so viel im Bett.. ist echt was in der Luft (abgesehen von der Kälte ;-)

@blevita: Soo härzig dein Mann :-) und ich drück dir natürlich die Daumen, dass seine Schwimmerli das Ziel erreicht haben :-) Wie lange musst du warten?

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Biinli: Ach scheibe, aber es het sich fascht echli abzeichnet mit all dene negative Teschts und de Churz-TR. Drücke dir de Duume für de nächschti Zyklus! Und allne andere Hibblerinne natürli au :) Nöd ufgeh.

@Rigolo: Mir händ ebe no gar nüt, mir fanged voll vo vore a... GG stressts rächt, well er so kän Überblick het und er mues doch immer alles kontrolliere :lol:

@Valea: Ja, d'Ziit gaht würkli megaschnäll. Geschter bini scho i die 16. Woche cho, chuum zum glaube. S'Ichaufe isch scho schön, aber au asträngend - me will ja s'Beschte fürs Chind chaufe und da mues mer scho luege, dass mer sich nöd sälber under Druck setzt.

@hope: :lol: GG hatte da leider nicht viel zu melden. Ich wollte unbedingt Möbel, die unten keinen Schlitz haben - ich roll mich doch nicht ständig wegen allen Spielsachen, heruntergefallenen Nuggis oder unseren Katzen unter Schrank, Bett und Kommode :lol: da war die Auswahl plötzlich nur noch sehr beschränkt. Ich weiss echt nicht, weshalb die Kinderzimmermöbel alle unten so riesige Löcher haben... die Möbel sind nun einfach schlicht weiss/Hochglanz, viel Stauraum, leise Schubladen - bin zufrieden. Den Rest machen Acessoires, Stofftiere und Spielsachen 8) Ich hab bei Möbel Hubacher so ein Riesen-Stofftierhuhn gesehen, auf das man sitzen kann - ich find das toll. Leider ist es etwas teuer... naja, morgen gibt's Lohn, mal schauen... :lol:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Rigolo 08
Junior Member

Beitrag von Rigolo 08 »

Ooohhh pfefferminztee , de chönne mir jo grad mou e rundi mithibble und dumme drücke bi dir , das wär jo hammer wenns jetzt klappet hätt .
Gisch bscheid wennd meh weisch gäll .

Bi üs isch grad chli der wurm drinn . Jetzt wo gg wieder fitt isch , isch es mir so schlächt . .. Augenroll..
Dass ich scho ss bi isch sehr unwahrschindlich , drumm eher grippe , leider . Süst wär en übelkeit doch viel erträglicher . ... Hmm ...

Süst louft wie immer viel bi üs , bi amigs am obe soo müed dass ich chum meh öpis anders als schlofe mag . I gloube mmentan isch eifach grad chli ungünstig bi üs und mir müend üses "projekt" wohl no bitz vertage .
Bi jo zum glück nid elei .
Also mädels ... Auf ein weiteres .
Toi toi toi allne zäme .

HeBu
Newbie

Beitrag von HeBu »

Be öich metläse brengt ongloublech vöu Glöck! Ech ha höt am Morge e positive Tescht gha! Ech ha mier jetzt lang öberleid, öb ech do Öppis söu schriibe. Einigi vo öich wartid scho so lang ond be üs heds scho iigschlage... Aber ech fröie mech doch so ond wetts söscht no niemerem säge, so lang die erschte Woche ned döre send. Drom tuen ech mech do glich kond.

Ech dröcke öich vo Härze d Düüme!

pfefferminztee
Newbie

Jaja, Sst heute Morgen wieder negativ :cry: Diese Stäbchen machen mir langsam Angst :P
Bin jetzt so frustriert wie noch nie, habe echt gedacht, es hätte möglicherweise geklappt. Jetzt bin ich fast schon wütend, dass die Mens nicht kommen will; wenn ich ja anscheinend nicht schwanger bin.

Hat jemand Erfahrung mit Crinone?
Man liest ja so einiges. Viele Frauen behaupten, dass die Mens sich durch Crinone verschieben kann, oder vor dem Absetzten gar nicht erst kommt. Meine FÄ hingegen sagt, dass Crinone darauf keinen Einfluss hätte. Aber ES+17, Test negativ, Mens nicht da...?

@hope & Valea: Vielen Dank! Ja, die Geschlechter sind verschieden :P Er ist halt eher der Optimist von uns beiden. Aber schade, dass es ihn noch gar nicht so interessiert, was da genau abgeht im Bauch. Aber kommt dann bei einer tatsächlichen Schwangerschaft bestimmt noch...
Übt ihr schon lange?
Und Valea, gute Besserung!

@Rigolo: Vielen Dank fürs Mithibbeln :) Dir auch gute Besserung, und erhole dich schön!

@HeBu: Ganz herzlichen Glückwunsch! :D Ist doch schön, von einem Erfolgserlebnis zu hören!

Allen weiterhin viel Glück!

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Grattuulliieeerreeeeeee HeBu soooo cooollllll...... Festfestfest Klarte daa chliine ;) ganz e schöni Kugelziit......

Rigolo08 uiuiu jaa wer weiss villicht doch scho SS;)

Drucke allne Dümme und guets Hibble.....Ran an den Mann;)

Me: nünt neus grad vor de Heisse Phase zT 11......

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

Guten Morgen Zusammen :-)

@HeBu: Nein, das ist ja der oberhammer:-) ich gratuliere dir von ganzem Herzen. Soo schön zu lesen :-) Wie ist es so, positiv zu testen :-)? Ihr habt nicht lange geübt, oder? Und weiss es dein GG schon? Oder wie sagst du es ihm? ;-)

@JeyJey: Ach ehrlich, die Möbel haben unten immer einen Schlitz? Das ist ja wirklich voll unpraktisch. Und auch der Staub fängt sich doch herrlich unter solchen Möbeln.. Aber gut habt ihr das passende gefunden. Ich stelle mir das echt so schön vor, wenn man das Kinderzimmer einrichten kann :-)

@Rigolo: Du hast doch recht - Nicht stressen lassen. Und wenn man schon so kaputt vom Tag ist, mag man nicht mehr herzeln. Das ist verständlich. Und es ist auch ein bisschen die Zeit, die ein bisschen müde macht.. Die Energie kommt zurück ;-)

@pfefferminztee: Nein, wir üben noch nicht lange. Ich komme jetzt in den zweiten ÜZ.. Leider ist mein Zyklus noch völlig unregelmässig..

@all: Ich brauche wieder mal euren Rat: Vor einer Woche, 17.11. hatte ich die ersten paar 'Gütsche' Blut. Bis Freitag, 20.11. hatte ich aber TR nicht so richtig. Nur ab und zu ein 'Gutsch' Blut und erst am Freitag hat TR richtig eingesetzt. Jetzt, wie rechne ich mein Zyklus? Ab Freitag oder schon am Dienstag? Denn entweder bin ich bei ZT 6 oer schon bei ZT 9..
Und ich möchte mit dem ClearBlue meinen ES bestimmen - Der letzte Zyklus ging 41b, bzw. 44 ZT. Ab wann soll ich den ClearBlue benützen. Es könnte ja sein, dass sich mein Zyklus schon jetzt massiv verkürzt.. Dann dürfte ich nicht zu spät beginnen, da sonst ES schon durch ist? Was meint ihr?

HeBu
Newbie

Beitrag von HeBu »

@hope
Wir waren im zweiten ÜZ, der erste, bei welchem wir richtig auf den berechneten EZ gezielt haben. Ich hatte auch das Problem, ob die ersten beiden Tage schon wirklich TR waren oder nur eine Schmierblutung. Ich hab dann den "Mittelwert" genommen.
Mein GG war fast nervöser als ich. Er hat schon Tage vor der TR gefragt wann wir mehr wissen und ob ich nicht schon testen könne. Also habe ich schon vor TR getestet, nichts. Am Freitag als dann die TR kommen sollte hat er wieder gefragt und gesagt ich solle mich sofort melden wenn etwas ändert. Am Sonntag hab ich wieder getestet und mit viel Phantasie einen zweiten Strich gesehen, aber wir dachten es sei Phantasie und Wunsch. Und gestern nun definitiv ein Strich.
Mein GG will nun immer genau wissen, wie es mir geht, was die FA am Telefon gesagt hat, was ich nun unterlassen soll... Aber er macht sich auch Sorgen, was alles schief gehen kann. Also mein GG ist einfach der Beste!!

Ich wünsch Euch allen nur das Beste. Vorallem Bienchen und Pfefferminztee, dass doch der zweite Strich noch leuchten wird und die negativen Tests zu früh waren!!!

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Gratuliere HeBu! :D
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

HeBu
Newbie

Beitrag von HeBu »

Danke!
[-][PIG FACE][-]

Antworten