Mamis + Chind us Dübi und Umgebig ;-)

Regionalforen in ZH
Antworten
Leeah
Newbie

Mamis + Chind us Dübi und Umgebig ;-)

Beitrag von Leeah »

Hoi Zäme

Ich läse ab und zue da im Forum und starte jetzt grad sälber en Ufruef, will ich nöd genau gwüsst han wo ich mich söll aschlüsse:

Ich (bald 33gi) bin Mami vomene 15 Monate alte Bueb und schaffe 60%. A mine zwei freie Täg (Mi/Fr) bini gern mit mim Sohn unterwägs - es muss eifach immer chli öpis laufe. Mängisch gangi mit Chinderwage go jogge oder gang in Zoo, is Hallebad, eifach chli verussä go spaziere, uf dä Spielplatz (verusse/indoor). Mir händ gern Lüt um euis, anderi Chind im gliche Alter sind suuper und zäme spiele au mal dihei macht mim chline mega spass.
Als bruefstätigs Mami find ichs oft schwierig mit anderne Mamis öpis abzmache (känn au nöd so viel mit Chind im gliche Alter i dä nöchere Umgebig) und vorallem bi wüeschtem Wetter isches allei mängisch chli langwiilig.
Viellicht gahts anderne Mamis i dä Umgäbig glich und ihr händ eifach au Luscht zum öpis zunterneh, mal en Kaffi go trinke (wänns denn gaht) uf en Spaziergang abzmache oder zäme Spielplätz zerchunde..

So sind mir: spontan, für jeglichi Unternehmige zha, gönd gärn verusse, sind gern unter Lüt, Spielplätz sind super, euisi Tür dihei isch immer offe für Bsuech, spaziere und neui Sache entdecke findet mir au lässig, bi wüeschtem Wettter mal ab und zue chli go pöschtele oder i de Selbschtbedienigs-Restaurant de Chinderbereich go usteschte staht au ufem Programm.
Ich als bruefstätigs Mami find go schaffe gha au öpis mega lässigs, käffele und schwätze wenns drin liit isch au super, wett nöd uf Schminki oder au mal lackierti Fingernägel verzichte (ok isch mängisch echt schwierig mit Chind *hahaha*), hans gern unkompliziert und bin mit Auto immer mobil.

Wür mi freue wenn sich öper agsproche fühlt und euis wett träffe und gnauer kännelerne :D ....

MaraCaterina
Newbie

Re: Mamis + Chind us Dübi und Umgebig ;-)

Beitrag von MaraCaterina »

Hallo Leeah, wenn du mal Lust auf einen Kaffee im Volkiland oä hast, gerne! Habe eine kleine Gruppe gegründet: Zol Mamis, vielleicht magst ja mitmachen

Tanja84
Junior Member

Beitrag von Tanja84 »

Halli Hallo, mir (ich bald 31 und mini chli 4mt) sind vo Volketswil! Mir sind au uf der suechi nach Aschluss! Mir sind schuscht au i de gruppe zol Mamis, wo na anderi us dere region sind!

Leeah
Newbie

Beitrag von Leeah »

Hoi zäme
Danke für eui Antworte.
Ja sehr gern han ich mal luscht:-)... ich han eifach gmerkt, dass es super isch mit Chind im gliche Alter (so han ich au meh vomene Träffe *grins*)....bid de Gruppe zol Mamis sind sind viel no schwanger oder mein ich dä falschi Biitrag? Also nöd falsch verstah, find das super aber es isch hald dänn nöds gliche wänn mitem 1 1/2 jährige Chind unterwegs bsich....

Tanja84
Junior Member

Beitrag von Tanja84 »

Isch nur eini schwanger, mir andere hend chind vo 4mt bis 2 jährig!

Leeah
Newbie

Beitrag von Leeah »

Liebei Tanja
Chasch mer ächt dä Link ghe vo dä Gruppe? Sorry aber ich finds grad nöd.... isch die au da unter dä Regionalfore

Tanja84
Junior Member

Beitrag von Tanja84 »

Ja die isch i de regionalfore, aber das mit em link kei ahnig wie das gaht!

Lia_4
Newbie

Beitrag von Lia_4 »

Liebi Leeah
Per zuefall bin ich uf dini nachricht gstosse - bin nonig so lang am mitlese. Mir gahts sehr ähnlich mit schaffe/ustusch mit andere mamis und han mich drum grad sofort widergfunde und agsproche gfühlt:-) zudem sind mir fast nachbere! Fänds schön, wenn mir euis würded kennelerne! Wänn lust häsch, schick mir doch mal en fründschaftsafrag (bin als afängerin nöd ganz sicher ob das so funktioniert ;-)) mini 2 chline und ich würded euis sehr freue[-] liebi grüess lia

Leeah
Newbie

Beitrag von Leeah »

Ja die technik ;-)....danke trotzdem viel mal!

Han mich mal chli duregsuecht aber no nüt so richtig passends für euis gfunde...also liebi mamis us dübi, wange-brütiselle, dietlikon, volketswil, walliselle oder wo au immer - wür mi immerno freuie wenn sich öper agsproche fühlt und wenn chind im gliche alter sind no besser;-) ....

@maracatarina: sorry han die gruppe nöd ganz gfunde vo dir ....

Leeah
Newbie

Beitrag von Leeah »

@Lia_4
suuper! ich probiers mal mit dä fründschaftsafrag und hoffe es funktioniert (bin leider au no neui und noni so im bild wie alles gaht) *lach*

Tanja84
Junior Member

Beitrag von Tanja84 »

Leeah, han dir Fründschaftsafrag gschikt! Sobald du die agna hesch, gsesch was ich für biiträg komentiert ha. Dementsprechend sötsch den gruppe finde [-]

Leeah
Newbie

Beitrag von Leeah »

Tanja,
Danke viel mal - han dini fründschaftsafrag im app aber leider nöd übercho :-(
Han jetzt aber gmärkt dass es en unterschiid isch öb ich übers app uf swissmom bin oder am pc. im app gsehn ich gruppe zol mamis aber am pc nöd... usserdem chamer im app gar kei persönlichi nachrichte versände...(?)
da söll mal eine drus cho *haha*

@Lia_4
bi euis häts ja klapped aber ebe persönlichi nachrichte schriibe gaht im app irgendwie nöd. magsch mir da chli öpis vo dir/eui verzelle oder viellicht per pn.

Lia_4
Newbie

Beitrag von Lia_4 »

Liebi Leeah! Ja, sehr gern! Probiers gern mal am compi us hüt abig - am handy chan ichs nöd gschafft:-( hoffe es klapped! Bis dänn, liebi grüess lia

Jacky
Newbie

Beitrag von Jacky »

Hallo zäme, ich bin au es frisch backenis Mami und mini chli isch erst im Juni uf d'wält cho. Mir wohned in Griifesee und würed eus über Kontäkt zu Gliichgsinte freue. Verstahn aber natürlich, dass es mit emene 1.5 jährige chind nöd so spannend isch aber ev. gits ja no es paar Mamis wo chli jüngeri Babys händ?
Wür mich über Kontäkt freue.

Lg Jacky

Antworten