Singer Nähmaschine von Lidl

Eure Empfehlungen...

Moderator: sea

Antworten
Averi
Senior Member

Singer Nähmaschine von Lidl

Beitrag von Averi »

Hallo
Hat jemand von euch die Singer Tradition Nähmaschine von Lidl?
Wie seid ihr damit zufrieden?
Ich bin blutige Nähanfängerin und frage mich ob die Maschine für 100€ was taugt.
Herzliche Grüsse
Averi

Andrea_88
Junior Member

Re: Singer Nähmaschine von Lidl

Beitrag von Andrea_88 »

Ich arbeite bei Lidl in der Zentrale.. Wenn Sie nicht gut genug ist, kannst du Sie mit Kassenbeleg zurückbringen. Zumindest in der CH in D weiss ich es nicht wie die Vorschriften sind .

Mel88
Newbie

Beitrag von Mel88 »

Hallo. Es chunt chli druf ah für was das sie bruchsch. Wo ich agfange gan mit nähe, han ich eini us de Migro kauft für ca. 150.- und ich bin mega zfride!!!
Signer isch e gueti marke und Garantie hesch ja au na. Ich hoffe das hilft dir bizeli

Natalie00
Newbie

Beitrag von Natalie00 »

Also ich han sie mal kauft ka vor paar Jahr und für chlini sache isch sie supi findi, zb. vorhäng umeneh, hose chürze etc. bide komplizierte sache oder wenn de stoff dick isch denn wirds schwierig,die machi denn bide Eltere diheime da sie e besseri hennd.

kimilein87
Junior Member

Beitrag von kimilein87 »

singer isch leider nüme die marke wo sie mal gsi isch, sit sie verchauft worde isch. han vor öppe 3 jahr e singer overlock im aldi kauft, sie isch es paar täg nach ablauf vo de. garantie kaputt gange. flicke wär tüürer cho, als sie damals kostet het. aber han au e günstigi nähmaschine vom migros gha zum afange, das langet allemal!

Antworten