Jupi
Isch es Eui 1. SS oder ä Folge?
Bi mir die 2. nach 2011 - me händ lang uf das 2. Wunder gwartet, jetzt bin i dänn im 4. Monet. Kommentar Gyni: "Das isch en 6er im Lotto für Sie!" - rächt hät sie
Bin trotz PCO-Syndrom und em Alter doch no mol schwanger worde - drum dä 6er im Lotto.
Ende letscht Johr sii mer no mit Medis und Hormon dehinder, nüt gnützt.
Im Früehlig demit abgschlossä, jedoch no 5 Sitzigä Akupunktur und 1x Osteopathie. Äs Wunder, wills doch no uf natürlichem Wäg klappt hät...
Finde en grössere Altersabstand viel ringer als zwei gad hinderenand - und ha sälber en 7 Johr jüngere Brüeder - das isch lässig!
Hett aber au Ende Johr definitiv ufgäh - me wird jo scho nöd jünger, leider!
Yep - hier. Habe Jahrgang 1974 und im Frühling 2015 eine Tochter bekommen... in den nächsten Tage wird Kind Nummer 2 zur Welt kommen, mit 43. Hatte letztes Jahr 2 Fehlgeburten. Bei uns hat es immer auf natürlichem Wege geklappt.
Ich schaue auch mal rein hier...ich JG 1975 mit 2. Kind schwanger, 1tes JG 2012, haben lange geübt für Kind NR. 2 , eine Fehlgeburt erlebt vor 2 Jahren und kaum mehr zu hoffen geglaubt und jetzt dieses Wunder! Ich bin im 7 Monat! Freue mich sehr....
Bin Jhg 77 und seit kurzem schwanger mit dem 3. Kind ET in September (4-11.9, glaube ich) so wie es aussieht (bin direkt nach der Entfernung des Hormonspirales schwanger worden und weiss noch nicht sicher ... habe Ultraschall am 18.1)