Erfahrigsustusch- wie händ sich Fründschafte verändert nachem erschte Chind?

Regionalforen in AG, BL, BS und SO
Antworten
Ladi
Newbie

Erfahrigsustusch- wie händ sich Fründschafte verändert nachem erschte Chind?

Beitrag von Ladi »

Hallo Zäme

Wie händ sich Euri Fründschafte/Bekanntschafte nachem erschte Chind verändert?

Grüessli

JuliaJuna2019
Newbie

Re: Erfahrigsustusch- wie händ sich Fründschafte verändert nachem erschte Chind?

Beitrag von JuliaJuna2019 »

Hallo. Eigentlich gar nid...Mer hend vorher scho vill mit Kollege undernoh oder sind gmüetlich dihei gsi...Mer send Mitti 30 beidi und nüm wörkli em Usgang underwägs :-) Was secher anderscht isch, dass mer sech nachem Chend sim Rythmus richtet, sprich halt Zobe nüm goht go ässe sondern am Mittag oder halt dihei isch wenns Chind is Bett mues... I han vo viele Fründinne ghört, dass das veli be ihne ned verstande hend, au innerhalb vode Familie...Bi eus isches au es paar Mol so gsi, aber mit Maa gsehts wie ich ond dorom setze mer eus dure...

SMBL
Newbie

Re: Erfahrigsustusch- wie händ sich Fründschafte verändert nachem erschte Chind?

Beitrag von SMBL »

Hallo
Ich bin 30ig... und erwart mis erscht chind. Bin grad im 6 Mönet. Es fallt mi wahnsinnig schwer drüber zschriebe...Ich ha e grosse fründeskreis kah
Aber hüd merk ich das mi fründeskreis sich dütlich verklinert hett. Mini Beschti fründin wandert us und 1 engi Fründin hani mi Distanziert well sie irgendwie nid hett chönne mit dem umego das ich schwanger bin. So a la ich sig e belaschtig und sie weiss nid wie mit mir umzgo. Obwohl sie nie das direkt zu mir gseit aber gspürt hanis fescht... mini andere Fründinne... bini eigentlich nid so eng. Isch recht oberflächig und keini isch so in dere Phase das sie es chind wönd oder in planig isch.
Ich fühl mi sehr oft alleige und es macht mi trurig. Mi maa isch immer für mi do und esr isch so e toll Mensch/beschte fründ aber es isch scho nid sglichig.
Es giht aber au dääg woni glücklich bin drüber... well mir dängg das ich es chind bechumm und ich freu mi sehr druff

egge7
Junior Member

Beitrag von egge7 »

Hallo

SIe hend sich definitiv veränderet. Me blibt irgendeinisch meh befründet mit Fraue, wo au Mamis worde sind, wie mit de Chinderlose. Es fehlt det eifach hüfig wörkli s Verständnis und dFlexibilität. Und denn hani müesse abwäge, was mer persönlich wichtiger isch. Und es isch immer dFamilie zerst! Wil das isch das wo der blibt am Schluss - Fründe, Kollege chömed und gönd - und es chömed definitiv neui Bekanntschafte, sobald dis Chind in Chindsgi oder id Schuel chunt - ebe halt det, wo'd au öpis mitenand teilsch - alli Fründe, wo kei Chind hend, gseht mer immer wie seltener, bis mer scho fast ghostet wird, obwohl mer sich ame meldet. That's Life! i cha mini Fründe, mini wohre Fründe a einere Hand abzähle - alli andere sind Beigemüse haha :) wössed ehr wani mein? Schlussämänt mues me selber abwäge und usefinde, wer oder was eim wichtig isch und deno läbe :)

Antworten