Mini gröschti Liedäschaft isch Chindsgitäschli mit em Chind zämä z'Designä. Ich nähä alles nach Wunsch und Vorstelligä vom Chind, will was gits schöners, als Chinderaugä zum lüchtä z'bringä ? Blachä isch es super robuschts Material und Wasserdicht. Im Täschli hät en Zwilling vo Tupperware und e Sigg-Fläschä drin Platz. Au schön als Gschänk für dä neui Läbäsabschnitt vom Göttichind oder so.
Das sind Biispiel vo dä verschiedänä "Versionä" wo ich machä. Falls Dini Vorstellig nid drunter isch, e PN und frögä .. Isch alles machbar !

Neu im Sortimänt han ich au es Like a Bike - Täschli oder fürs Velo chamers au guet bruchä. So chönd Chind alles inä tuä, wo mer so chan Sammlä.

Das sind Biispiel vo dä Mamitäschä .. Hät es chliners Format für dä Usgang, es Grössers als Wickeltäschä oder eifach A4-Grössi und e Ikaufstäschä. Wänd es bsunders Format wotsch, eifach a gäh, isch alles machbar. Finds immer schön, wänn ich e neui Herusäforderig han

Neu im Sortimänt, Pampers-Rocker-Bag
Praktisch für 2-4 Windlä Füchttücher, ideal wämer nid diä ganzi Wicketäschä mues (wott) mitnäh ..... Dä Phantasie sind kei Gränzä gsetzt .. eifach na frögä ....

Ich nähä au Stillchüssi nach Wunsch und Vorstelligä.
dMamigrössi zum Stillä oder Kuschlä isch ca. 1.80cm lang und isch mit Styropor gfüllt. Hät en Innäsack wo mer chan wäschä und en Usäteil zum einzeln abnäh mit Rissverschluss.

Stillchüssi Grössi Baby isch ideal zum mitnäh, oder als Kuschelchüssi fürs Chind im Babybettli. Was au immer en Hit isch, verschänkä als Geburtsgschänk. Das Chüssi isch diräkt gfüllt mit Styropor und isch ca. 1m lang. Au keis Problem zum wäschä.

Priisä und witeri Bilder vo minä Sachä chönd ihr jederziit per PN a fordärä. Freu mich uf Eui Afrag